Announcement

Collapse
No announcement yet.

6x9" E36

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BMW
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2004
    • 3822
    • California

6x9" E36

Tuollaiset otin tänään kainaloon kaupasta, Sonyt merkiltään. Huomasin et hattuhyllyn alla on ilmeisesti metalallista joku levy. Ei taida saada näitä kiinni kun ovat liian syvät ja ne ei tuu mahtumaan vakio kaiuttimien tilalle kun uudet reiät oli tarkoitus tehdä.

Olisko neuvoja vai täytyykö viedä elementit huomenna takaisin kaupanhylle pölyttymään? :(
    P
    R
    N
    D
  • matti.h
    Bimmer Fanatic
    • Oct 2004
    • 199
    • kangasniemi

vie ihmeessä tai siis käy vaihtamassa 5,25 erkka satsiin ja laita se vaikka sit sinne hattu hyllylle jos sinne kaiuttimet haluut mut en laittais mitää.

Comment

• Wiceroid
      Bimmer Fanatic
      • Feb 2005
      • 265
      • Lahti

Kaiuttimet on PYÖREITÄ! Mut jos ne sinne välttämättä haluat etkä jaksa/ pysty tekemään jotain lasikuitu tms. korokkeita/koteloita ni peltiin vaan reikää sopivalla työkalulla.
      "You don't f**k with a man's vehicle. It's against the rules. Those motherf**kers should be killed. No trial, no jury, straight to execution." -Pulp Fiction

Comment

• BMW
        Bimmer Enthusiast
        • Sep 2004
        • 3822
        • California

No voihan vittu... En mä jaksa ruveta tuhoomaan sitä peltiä tai tekemään lasikuitu härpäkkeitä... Shit. Huomenna sitten takaisin :(
        P
        R
        N
        D

Comment

• jariz
          Bimmer Rookie
          • Jun 2004
          • 103

Joo hae sieltä 2-tie erillissarja jonka asennat johonkin eteen. Taakse riittää vakiot.

Comment

• BMW
            Bimmer Enthusiast
            • Sep 2004
            • 3822
            • California

Originally posted by jariz
            Joo hae sieltä 2-tie erillissarja jonka asennat johonkin eteen. Taakse riittää vakiot.
            Niin mut niiden täytyy sitten olla 5 vai olikos 6" et menee vakiopaikkoihin. Eikö se oo sama sitten alkaako tekemään eteen tai taakse niil paikkoja? Vai onko helpompi eteen?
            P
            R
            N
            D

Comment

• jariz
              Bimmer Rookie
              • Jun 2004
              • 103

Vakiopaikka taitaa olla 5". Mutta voit myös tehdä jotkut siistit kotelot etupenkkien eteen joihin laitat ne midit ja diskantit vaikka vakiopaikolle. Musiikki kuuluu paremmin edestä kuin takaa.

Comment

• Aksu|
                Bimmer Enthusiast
                • Feb 2003
                • 1063

Originally posted by M-Technic
                Niin mut niiden täytyy sitten olla 5 vai olikos 6" et menee vakiopaikkoihin. Eikö se oo sama sitten alkaako tekemään eteen tai taakse niil paikkoja? Vai onko helpompi eteen?
                Kuunteletko musiikkia konsertissa selkä esiintyjään päin?
                EX:
                328CiA -99
                525tdsA -98
                525i -93
                316i -95
                Peugeot 405Mi16 -89, 106GTi -98, 306GTi -00, 306 GTi-97

Comment

• BMW
                  Bimmer Enthusiast
                  • Sep 2004
                  • 3822
                  • California

Originally posted by Aksu|
                  Kuunteletko musiikkia konsertissa selkä esiintyjään päin?
                  Vein jo speakersit takaisin kaupan hyllylle. Mun mielestä autokonsertossa paremmat kaiuttimet on mukavempi takana- mutta olis ne kelvannu eteenkin...

Onko noissa 5 tuuman kaiuttimissa paljoa eroa vakioihin jos ostais jotkut kunnon 5" kajarit tohon?
                  P
                  R
                  N
                  D

Comment

• Wiceroid
                    Bimmer Fanatic
                    • Feb 2005
                    • 265
                    • Lahti

Takakaiuttimilla ei ole mitään tekemistä autohifin kanssa, eli aina ne paremmat kajarit eteen. Tai/ja ei laita taakse mitään. Tietysti jos takapenkkiläisiä on usein kyydissä niin jotku kaikattimet myös sinne mut faderit vaan eteen. Ne takakajarit
                    on yleensä sen verran lähellä takapenkkiläisten korvaa et niitten ei tarvi kovaa soida. Eli sen äänikentän pitäis sijaita sun silmien edessä. Tästä voit itse päätellä
                    miksi takakajarit ei kuulosta hyvältä hifistin korvissa.
                    "You don't f**k with a man's vehicle. It's against the rules. Those motherf**kers should be killed. No trial, no jury, straight to execution." -Pulp Fiction

Comment

• samikarki
                      Bimmer Fanatic
                      • Oct 2004
                      • 343
                      • turku

Tunnen itekki monia ihmisiä kenestä autolla ajellessa musiikin kuuntelu on mukavempaa takaapäin, se on varmaan makuasia, jos joku tykkää mitäs siitä. Ehkä se takaapäin kuuleminen saa luulemaan että menee ääntäkin nopeammin
                      vittu että on tänää huonoa huumoria, työn tekeminen on vaarallista.

Comment

• Wiceroid
                        Bimmer Fanatic
                        • Feb 2005
                        • 265
                        • Lahti

Originally posted by samikarki
                        Tunnen itekki monia ihmisiä kenestä autolla ajellessa musiikin kuuntelu on mukavempaa takaapäin, se on varmaan makuasia, jos joku tykkää mitäs siitä. Ehkä se takaapäin kuuleminen saa luulemaan että menee ääntäkin nopeammin
                        vittu että on tänää huonoa huumoria, työn tekeminen on vaarallista.
                        Joo en mä sitä tarkottanu etteikö siitä vois tykätä.. Fascan arvostelutaulukossahan saa eniten pisteitä jos äänikenttä on silmien edessä, et ihan siltä pohjalta. Kun autosta ei kuitenkaan oo ilmeisesti mitään hifisysteemiä tulossa niin kyllä mäkin tykkään et myös takana on kajarit.

Comment

• Nokkis
                          Bimmer Rookie
                          • Mar 2004
                          • 132
                          • Helsinki

No kai munkin on esitettävä mielipiteeni itse mietin omalta kannalta et missä minä olen ja minähän sitä musiikkia omassa autossa kuuntelen kyllä muutkin mutta itse olen etu sijalla koska kysehän on minun autostani siten haluan etupään soivan hyvin ja takana mulla ei oo muuta ku subi kontissa!!
                          Säälin saa ilmaseks...Kateus on ANSAITTAVA..

Comment

• pyroz
                            BTCF Member
                            • Nov 2002
                            • 6750
                            • PK-seutu

Jokaiselle omansa, mutta kyllä ne "takaapäin" jutut on parempi jättää sinne makkariin

Vielä kun vähän kaivetaan verta nenästä, niin ne ketkä tykkää musiikin tulevan takaa voisivat harkita etuvetoisen auton ostoa. (melkein verrattavissa )
                            S65, S85, H1, N63TU, HA0, IB1

Comment

• samikarki
                              Bimmer Fanatic
                              • Oct 2004
                              • 343
                              • turku

anteeksi.
                              Kellään ei saa olla erilaista mielipidettä! Edestä on tultava ja piste!
                              Ei herneitä

Joo itselläkään ei ole tapana ollut laittaa kuin korkeintaa 5" koaksiaalit taakse hyvin piiloon ja mankan tehoilla ihan vaan sen takia että takapenkillä istujille ei basso tulisi "liian kovana". Ihan sama se sinänsä mulle on että mistä vitusta se muiden autossa se musiikki tulee tunkekoot immeiset vaikka peräkonttiin kaikki ne roippeet drew carey..

Comment

Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎