infinty...merkkinä jees
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Mitkä elementit 2x10"?
Collapse
X
-
BMW F31 318dA M-Sport Edition 2017BMW E3 3.0s 1973
BMW E30 320i M-Tech I Cabriolet "Old School"
// BMW E36 325i Sedan DIY M-sport
Jupiter Swing Sport 1966
Ex: BMW E30 318i 2d "vähän ajettu suomiauto"Toyota Corolla 1.3 DX 12valve 1986
BMW E36 318ti Compact
BMW E46 320iA ///M-Sport II 2002 eFlexFuel
-Team Pussihousu-
Salo///Works
sigpic
-
-
Itsellä on 2 x 10" earthquakea. Kyllä se suksiluukku jotain kuulostaa auttavan. Parempi niin kuin että poraa hattuhyllyn alta ritilän hiiteen ja koittaa jotain ihmeen refleksiputkipatenttia. Siinä on vain se , että pitää etsiä sopiva takapenkkikin sitten. Kyllä sieltä suksireijästä paineita tulee, ainakin jonkin verran. Itsellä olisi suunnitteilla, että tekisin refleksikotelot kahdelle elementille ja refleksiputket suksireiän kohdalle. Tiedä häntä sitten, miten tulee onnistumaan. Suosittelisin spl dynamicsin 10" elementtiä. Hinta-laatusuhde on hyvä. Niitä kun laittaa kaksi konttiin, niin van se välttää.
Comment
-
-
Sain hyvän tarjouksen uusista DLS MW-sarjan elementeistä. Edelleen ne todennäköisimmät.BMW G12 740Le xDrive -18, since -20 iPerformance M Sport Individual
BMW E30 M3 -88, since -01 BMW Motorsport GmbH
Leistung Kosten Geld, wie schnell möchten Sie gehen?
Team oldschoolautos, ///M Abteilung.
Team vier Zylinder!
Comment
-
-
Niin itselläni on 2kpl 10" spl halpis subia(suoraan autostudiosta) ku kaveri siivos varastoaan ja sain halvalla(2kpl 10" subit ja boxi 30€) siihen nähden olen tyytyväinen niihin et kyl 10"tuumaset riittää ja sit jos laittaa laadukkaat subit ja kunnon päätteen ni voin sanoo et kyl rokkaa!!!Säälin saa ilmaseks...Kateus on ANSAITTAVA..
Comment
-
-
ite uskaltaisin suositella kyllä MTX:ää en muista tarkkaa mallia oisko ollut joku Thunder ??? semmoinen hopeinen muovikalvo kummiskin.. kaverilla chevy vanissa semmoset ja kyllä soi puhtaasti ja nätisti!If NISMO Means NISSAN MOTORSPORTS..
Then HOMO Must Mean HONDA MOTORSPORTS
Yamaha R1 2007
Ex:SUZUKI GSX-R 600 k4
Ex:KTM 625SMC Supermoto -05
OPEL CORSA GSi turbo ic -89
OPEL CORSA TR 20NE -85 "sekajäte"
Ex: BMW E36 328i -09/97 Hellrot
Ex: BMW E30 316 -84
Ex: BMW E30 316 -87
Ex: BMW E30 318i -86
Ex: BMW E28 518i turbo -86
Comment
-
-
Jos kelpaa hieman harvinaisempi merkki niin Peerless XLS10 Car vois olla hyvä elementti... Hintaa on yleisesti n.175e/kpl. Viime vuoden Fascan parhaat finaalipisteet(kai äänenlaatu) saavutettiin autolla jossa oli kyseinen elementti ja mitä oon tosta kyselly(kaverin autoon piti rakentaa popit) niin on kuulemma hemmetin hyvä. Tossa elementissä on vielä se erikoinen puoli et se toimii parhaiten n.10-15l suljetussa kotelossa. Sitten ku itsellä on ikää(vielä saakeli se yks ja ainoa vuosi =) ja rahaa ostaa auto ja popit niin ihan varmasti tollanen elementti löytyy mun auton kontista =)
Comment
-
-
Originally posted by TatsgaJos kelpaa hieman harvinaisempi merkki niin Peerless XLS10 Car vois olla hyvä elementti...E39 520iA -02
Comment
-
-
Originally posted by TatsgaJos kelpaa hieman harvinaisempi merkki niin Peerless XLS10 Car vois olla hyvä elementti... Hintaa on yleisesti n.175e/kpl. Viime vuoden Fascan parhaat finaalipisteet(kai äänenlaatu) saavutettiin autolla jossa oli kyseinen elementti ja mitä oon tosta kyselly(kaverin autoon piti rakentaa popit) niin on kuulemma hemmetin hyvä. Tossa elementissä on vielä se erikoinen puoli et se toimii parhaiten n.10-15l suljetussa kotelossa. Sitten ku itsellä on ikää(vielä saakeli se yks ja ainoa vuosi =) ja rahaa ostaa auto ja popit niin ihan varmasti tollanen elementti löytyy mun auton kontista =)
Mutta onpahan Hifitalo löytänyt oikein loistavan mainosstrategian. Ei sillä, mutta kiinnostaisi nähdä lempisen pisteet kokonaisuudessaan. Kuuntelupisteet on aika laaja käsite. Älkää nyt käsittäkö että tuota elementtiä haukkuisin, päinvastoin. Hyvä se on.
Comment
-
-
Eikä kannata saada käsitystä että mainostuksen peruusteella tota elementtiä kehuisin vaan ihan omien kokemuksien kautta kotisubi puolella...
Valmistaja ainakin itse suosittelee 10l suljettua koteloa tuolle. En sit tiedä kuinka napakaks soundi menee noin pienessä suljetussa sit. No eipä oo kovin kauhee sijotus testata tota elementtiä eri kokosissa boxeissa jos ite jaksaa vääntää bokseja.
Comment
-
Comment