onko kellään kokemuksia miten toimii?? auto on e36...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Subi vararenkaan tilalle
Collapse
X
-
Mulla on E36, ja siinä 2x12" n. 80-litran suljetussa kotelossa vararenkaan paikalla. Ei kaikkein toimivin ratkaisu, koska toi kontti on todella tiivis (varsinkin Cabriossa), mutta kyllä sieltä jotain paineita kabinettiin asti pääsee.
Itse tein homman niin, että löin pohjalle bitumimattoa jolla saatiin aikaiseksi "kaukalo". Siihen päälle sitten valoin lasikuitua ja kanneksi 19mm MDF-levyä. MDF hiottiin takaluukun muotoihin ja upotettiin paikalleen, jonka jälkeen lasikuidun ja MDF-levyn väliset tilat tiivistettiin kajareiden rei'istä sikaflexillä. Vittumainen homma, mutta eipä tota tartte tehdä kuin kerran :wink:
Aikaa projektiin meni kaksi kolmisen vuorokautta ja itse olen tulokseen tyytyväinen niin ulkonäöllisesti kuin äänellisestikin. Mähän en tuosta autostani mitään jumppakonetta halunnutkaan, vaan tärkeitä oli saada jatke alapään bassotoistoon. Mullahan on myös 6.5" midbassot edessä...
Comment
-
-
E36 cabrio minullakin, kotelon tekemiseen ei riittänyt muutama päivä koska suunnittelin sen niin että se poistettavissa parissa minuutissa siten että mitään jälkiä kontin maalauksiin/verhoiluihin ei jää ja vielä siten että kotelo tulee kiinni vararenkaan kiinnityspulttihässäkällä.
Lisä töitä teetti paljon vielä se että halusin että elementit ovat auton keskilinjassa ja sen takia kotelon vasenta laitaa piti jatkaa.
Ääni tosiaan ainakin cabriossa jää herkästi konttiin jollei suksiluukku ole hiukan raollaan.
Comment
-
-
Originally posted by hOGiMulla on E36, ja siinä 2x12" n. 80-litran suljetussa kotelossa vararenkaan paikalla.
Itse tein homman niin, että löin pohjalle bitumimattoa jolla saatiin aikaiseksi "kaukalo". Siihen päälle sitten valoin lasikuitua ja kanneksi 19mm MDF-levyä. MDF hiottiin takaluukun muotoihin ja upotettiin paikalleen, jonka jälkeen lasikuidun ja MDF-levyn väliset tilat tiivistettiin kajareiden rei'istä sikaflexillä. Vittumainen homma, mutta eipä tota tartte tehdä kuin kerran :wink:
Mullahan on myös 6.5" midbassot edessä...
6.5" löytyy sekä edestä että takaa katosta, pienellä väkivällalla mahtui ...BMW 520dAT -08 LCI ///M-sport
BMW 320dA -09
Comment
-
Comment