Announcement

Collapse
No announcement yet.

bmw E36 Sedan hifit

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • zimo
    Bimmer Fanatic
    • Mar 2005
    • 136
    • Kotka

bmw E36 Sedan hifit

onko kellään kuvia kyseisen mallin hifien laitosta esim. johdotuksista ja kaiuttimien sijoitteluista?
  • BMW
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2004
    • 3822
    • California

Originally posted by zimo
    onko kellään kuvia kyseisen mallin hifien laitosta esim. johdotuksista ja kaiuttimien sijoitteluista?
    Perseestä on takakaiuttimien laitto kun ei mee kuusysit kun pelti ottaa vastaan! Perhanan insinöörit siel baijeris...
    P
    R
    N
    D

Comment

• sspit
      Bimmer Fanatic
      • Sep 2004
      • 357
      • Lappeenranta

Mulla on laitan tähä muutaman kuvan. Tässä jotain muuta kuin 6x9 ja vahvistin
      Attached Files
      BMW 325i

Comment

• BMW
        Bimmer Enthusiast
        • Sep 2004
        • 3822
        • California

Respect!

Mulla on ovissa kaks kaiutinta ja jalkatilassa kaks. Mut surkeet kaiuttimet :( Sulla näytti olevan macronit?

Mulla olis subille myös samanlainen paikka ja elementtikin on mutta rca, virta ja vahvari puuttuu Miten toi subi kuuluu? 12"? Paljon vahvarin teho?

En tie pitäiskö alkaa vähän päivittää kaiuttimia. Vähän raha kysymys myös. Soitin on kyllä tasokas Alpine...
        P
        R
        N
        D

Comment

• zimo
          Bimmer Fanatic
          • Mar 2005
          • 136
          • Kotka

Originally posted by sspit
          Mulla on laitan tähä muutaman kuvan. Tässä jotain muuta kuin 6x9 ja vahvistin
          mitens laitoit oviin nuo midit? ja onko sulla takana mitään?

Comment

• ice-cube
            Bimmer Rookie
            • Mar 2003
            • 193
            • Waasa

tuolt löytyy juttuu mun prokkiksesta http://www.bmwtuningclub.net/forum/s...1&page=4&pp=10

eli laitteistona

Velocity vrx130 *ovissa 4l suljetut kotelot disset peilikolmioissa
            Hertz ES165 *takaselkänojaan tehdyssä kotelossa(keskipaikan - pehmusteen tilalla)
            Hertz HV100 + *orkkispaikoilla hattuhyllyllä
            spl dynamics diskantit ja suodin

VDO PA-4600 4-kanava vahvari
            Blaupunkt gt 2100B 2-kanava vahvari

Stinger 1F konkka

+ pakolliset ps2 ja näyttö

Comment

• sspit
              Bimmer Fanatic
              • Sep 2004
              • 357
              • Lappeenranta

Takana on kyllä muutakin ku tuo subi. Nimittäin jotkut vakio kaikattimet mistä kyllä "vahingossa" katkes ne johdot joten ne vaan hengailee siellä siihen saakka kunnes jaksan ottaa ne pois sieltä lojumasta. Etukaiuttimia on hieman ovipeltiin mallailtu kiinni mut osottautu mulle liian hankalaks, joten ne on vaan pahvissa kiinni. Aluksi kyl vähä epäilytti tuo et mite ne toimii mut yllätyin todella positiivisesti nimittäin ei resonoi yhtään ja sointi on mulle aivan loistava. Tietysti rälläköin oveen aukon ja laitoin oveen/ovipahviin bitumia.

M-Technic:
              Toi subi on 11" ja mallia focal acces, toimii loistavasti noiden magnessium sarjan mib/bassojen kanssa (etupää siis DLS magnessium 6½")
              BMW 325i

Comment

• zimo
                Bimmer Fanatic
                • Mar 2005
                • 136
                • Kotka

Takana on kyllä muutakin ku tuo subi. Nimittäin jotkut vakio kaikattimet mistä kyllä "vahingossa" katkes ne johdot joten ne vaan hengailee siellä siihen saakka kunnes jaksan ottaa ne pois sieltä lojumasta. Etukaiuttimia on hieman ovipeltiin mallailtu kiinni mut osottautu mulle liian hankalaks, joten ne on vaan pahvissa kiinni. Aluksi kyl vähä epäilytti tuo et mite ne toimii mut yllätyin todella positiivisesti nimittäin ei resonoi yhtään ja sointi on mulle aivan loistava. Tietysti rälläköin oveen aukon ja laitoin oveen/ovipahviin bitumia.

M-Technic:
                Toi subi on 11" ja mallia focal acces, toimii loistavasti noiden magnessium sarjan mib/bassojen kanssa (etupää siis DLS magnessium 6½")
                miten duunasit nuo midit oviin kiinni?

Comment

• sspit
                  Bimmer Fanatic
                  • Sep 2004
                  • 357
                  • Lappeenranta

Lasikuitumassalla siis sellasella purkki versiolla, sit 22mm vanerilla ja pitkillä ruuveilla. Päällystän ton toisen joku päivä uudestaan ni otan sulle vaikka sitten kuvia siitä.
                  BMW 325i

Comment

• zimo
                    Bimmer Fanatic
                    • Mar 2005
                    • 136
                    • Kotka

Lasikuitumassalla siis sellasella purkki versiolla, sit 22mm vanerilla ja pitkillä ruuveilla. Päällystän ton toisen joku päivä uudestaan ni otan sulle vaikka sitten kuvia siitä.
                    juu olis todella kiva saada noista mallia/kuvia miten tehdä. Eli jos jaksat ni voit mailaa vaikka [email protected] kuvia.

Comment

• sspit
                      Bimmer Fanatic
                      • Sep 2004
                      • 357
                      • Lappeenranta

Jeps, mä mailailen sitte ku saan noi purettua. menee kyl väkiseltään ens viikkon mutta sendailen sit.
                      BMW 325i

Comment

• zimo
                        Bimmer Fanatic
                        • Mar 2005
                        • 136
                        • Kotka

Jeps, mä mailailen sitte ku saan noi purettua. menee kyl väkiseltään ens viikkon mutta sendailen sit.
                        juu ei ole tämän viikon juttu, mutta kiitoksia paljo noista on varmasti apua tulevaisuudessa ku aletaan tohon mun kiesii tekemään noita

Comment

Working...
                        X
                        😀
                        🥰
                        🤢
                        😎
                        😡
                        👍
                        👎