Mistähän tätä ongelmaa pitäisi ryhtyä etsimään? Muutaman kerran ennakoivasti varoitteli pätkimällä ääntä vasemman puolen kajareisrta kunnes sitten mykistyivät kokonaan. Oikea puoli toimii normaalisti. Autossa on ihan normaali vakio äänentoistojärjestelmä, Professional- radiolla ja nappularatilla varustettuna.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 touring -99 vasemman puolen kaiuttimet ei toimi
Collapse
X
-
Originally posted by buksin-1 View PostBM24 on menossa rikki530xdA LCI '07
ALPINA B10 V8 '01
M 535i '80
520i facelift '76
520i '75
K1200S '08
Valmet 361 D '64
Comment
-
-
Originally posted by Valfrid View PostMitähän tuollaisen korjautus tulisi maksamaan suunnilleen? Vai liekö järkevämpää etsiä samanlainen ehjä tilalle ja toivoa parasta?Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
SISUSTAT modaukset
Comment
-
-
Originally posted by buksin-1 View PostKaikki kanavat uusiksi (uudet osat) noin 90e. Käytetty hyvä aika mahdoton löytää.530xdA LCI '07
ALPINA B10 V8 '01
M 535i '80
520i facelift '76
520i '75
K1200S '08
Valmet 361 D '64
Comment
-
-
samaa oiretta e53:ssa (x5)
Omassa X5:ssä (2005) alkoi oikean puolen audiot katoamaan yhtäkkiä, yleensä kun lähtee ajelemaan audiot toimii OK, mutta sitten oikea puoli katoaa, eikä yleensä palaa sillä reissulla, mutta voi toimia taas tauon jälkeen.
Autossa on orggis soitin (6 CD boxi).
Olisikohan samasta ongelmasta kyse ? Mihin hintaan tuon voisi saada korjautettua ?
Comment
-
-
Mulla on E39:ssä joku business hi-fi (?) eli siinä on vielä c-mankka ja cd-vaihtaja sekä vahvistin perässä.
Mulla on etukaiuttimet enemmän tai vähemmän pois pelistä. Takakaiuttimet hattuhyllyllä ei-originaalit. Takaa sentään kuuluu jotain..
Mikähän BM mulla on on? Ja kannattaako tuota vahvistinta tosiaan vielä korjailla, jos vaan pistäisi uuden taakse ja sitten käyttäisi johtoja hyväkseen ja laittaisi uudet elementit oviin samantien. Laatuhan ei noissa ole kaksinen.
Mutta vahvistimen korjauksella saisi ensiapua, jos ei halua (ei siis ole vielä varaa..) kaikkea uusiksi pistää. Vai onko se, alkuperäisen vahvistimen käyttö, muutenkin ainoa fiksu tapa edetä?
Originally posted by buksin-1 View PostKaikki kanavat uusiksi (uudet osat) noin 90e. Käytetty hyvä aika mahdoton löytää.
Comment
-
-
Originally posted by thebluenile View PostMulla on E39:ssä joku business hi-fi (?) eli siinä on vielä c-mankka ja cd-vaihtaja sekä vahvistin perässä.
Mulla on etukaiuttimet enemmän tai vähemmän pois pelistä. Takakaiuttimet hattuhyllyllä ei-originaalit. Takaa sentään kuuluu jotain..
Mikähän BM mulla on on? Ja kannattaako tuota vahvistinta tosiaan vielä korjailla, jos vaan pistäisi uuden taakse ja sitten käyttäisi johtoja hyväkseen ja laittaisi uudet elementit oviin samantien. Laatuhan ei noissa ole kaksinen.
Mutta vahvistimen korjauksella saisi ensiapua, jos ei halua (ei siis ole vielä varaa..) kaikkea uusiksi pistää. Vai onko se, alkuperäisen vahvistimen käyttö, muutenkin ainoa fiksu tapa edetä?Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
SISUSTAT modaukset
Comment
-
Comment