moro, tuli tossa hankittua cerwin vegan 12 tuumainen painehirviö joka ängetään takaluukkun rengaskoteloa hyväksikäyttäen, pohjalevyksi tulee koko takaluukun pohjan kokoinen 16mm mdf levy. milläs tuo rengaskotelo kannattaa vaimentaa, lasivillako vai tungenko vaikka vanhoja paitoja sinne :lol:
Announcement
Collapse
No announcement yet.
subi rengaskotelossa (vaimennus?)
Collapse
X
-
Re: subi rengaskotelossa (vaimennus?)
Originally posted by LASSI-Smoro, tuli tossa hankittua cerwin vegan 12 tuumainen painehirviö joka ängetään takaluukkun rengaskoteloa hyväksikäyttäen, pohjalevyksi tulee koko takaluukun pohjan kokoinen 16mm mdf levy. milläs tuo rengaskotelo kannattaa vaimentaa, lasivillako vai tungenko vaikka vanhoja paitoja sinne :lol:, mut jos siihen varapyörän syvennykseen meinaat, niin mun kotisivuilta löytyy hiukan vinkkiä valmistamiseen Jeepin hifistys osiossa.
Elämä on pihakivestä.
Comment
-
-
Originally posted by LASSI-Sen osaa kuiduttaa :( laitan tietysti jotain mattoa levyn ja pohjapellin väliin niin se estää sen paineen karkaamisen sieltä kotelosta
en mäkään mitään kuiduttaa osaa, kaveri noita työstää pientä korvausta vastaanElämä on pihakivestä.
Comment
-
-
Originally posted by LASSI-Sen osaa kuiduttaa :( laitan tietysti jotain mattoa levyn ja pohjapellin väliin niin se estää sen paineen karkaamisen sieltä kotelostaE38 740ia -94
E46 316 -00
Volvo S60
EX:E30 m50turbo Touring Mtech2 340hp 410nmo,5bar@
E36328i cabrio, E30 316 -91, E30 323turbo,E30 m3, E46 330ia M-sport2, E30 M50B25 Touring -90, E30 335i Hartge, E30 320i, e36 316i, e34 525i, e30 M10b20turbo
Comment
-
-
kuuleppas nyt cricke, mietis nyt mitä saattaa tapahtua kun MÄ rupeen kuiduttaan, auto on varmasti kauttaaltaan jonkinnäköisen hartsipaskan peitossa ja subbari on ihan entinen ja mä olen lasikuitumuumio tai jotain vastaavaa :lol:E63 AMG. E500 ja iso ässä väkevällä mökki öljy moottorilla. Joskus ehkä vielä bemari
Comment
-
-
itselläni oli viime kesänä pika asennuksena kanssa subi vararengas kotelossa...
riittävän jämäkkä mdf levy kiinni sikamassalla peltiin suoraan kiinni. rengas koteloon sivelin rautakaupasta ostettua pensselillä levitettävää bitumi massaa... en nyt tarkalleen enää muista kuinka jäykkää oli mutta sitä on usempaa eri notkeutta saatavilla. ja huomattavasti edullisempaa kuin joku fuckin noise killer... eikä muuten haise niin kuin vois luulla.
ennen massausta basso kuului ehkä voimakkaammin, mutta resonoi selvästi. massauksen jälkeen bassoon tuli huomattavasti lisää alapäähän potkua ja ns. "teini-jumbutus" hävisi kokonaan.
myös lasivillaa työnsin vararengas kotelon täyteen.
varsin toimiva ratkaisu ainakin minulla oli autossa tuollainki..
varmasti parempi tulee jos tekee vielä erillisen kotelon vararengas kotelon sisään ja senhän voi tehdä vaikka betonista valamallaF33 435d Mineral-grau metallic
K40 K1200s sondermodell
Comment
-
-
Lassi
käyt siellä hämeenlinassa jossain lasikuitu veneiden korjaustarvikkeita myyvässä liikkeessä ja ostat tarvittavat vehkeet (eli kuidutukseen) tuut tänne meille jyväskylään ja jätät auton mulle viikonlopuksi ja meet itte vetään vaikka kännnit niin teen sulle sen parinkahvi paketin hinnalla tms.
joo ja voin laittaa sen vaikkka sulle taustapeilin tilalle jos tahrot :P
Comment
-
-
en ihan puhtaalla omatunnolla kyllä vois suositella lasivillaa, siitä kun sattuu sitä lasipaskaa lentään puhekelan ja magneetin väliin jumittaan niin hyvin äkkiä sanoo elementti poks. ellei nää nykyset villat ole semmosia mistä ei paska pöllyä. Jostain kangaskaupasta saa edullisesti tyynyntäytettä, mikä ajaa vaimennusaineen virkaan hyvin.
Comment
-
-
Joo sitä lasivillaa ei kyllä sinne kannata tunkea jos ei haluu pilata elementtiä. siitä tulee pitemman päälle silä lasi pölyä sinne puhekelaan ja se hajoo.. :(If you wanna feel what is drive a car try BMW, and you never miss any other vehicle.
http://www.bmwtuningclub.net/showcar.php?id=1780
Comment
-
-
Originally posted by LASSI-Skuuleppas nyt cricke, mietis nyt mitä saattaa tapahtua kun MÄ rupeen kuiduttaan, auto on varmasti kauttaaltaan jonkinnäköisen hartsipaskan peitossa ja subbari on ihan entinen ja mä olen lasikuitumuumio tai jotain vastaavaa :lol:
Comment
-
-
Muistaakseni jossain joku sano että sen tilavuus ois siinä 50litran paikkeilla :|If you wanna feel what is drive a car try BMW, and you never miss any other vehicle.
http://www.bmwtuningclub.net/showcar.php?id=1780
Comment
-
Comment