Eipä lähteny alkuperäinen soitin irti vaikka otti volume-nupin pois ja käänsi sitä kielekettä, joka on vähän syvemmällä siellä reiässä???
Onko siinä vielä joku muukin homma?
Siis sen soittimen ylä- ja alaosahan ovat ihan yhtä paneelia. Eli jos sitä kieltä siellä volume-nupin alla liikuttaa oikealle niin pitäisikö sen paneelin ja nappuloiden irrota ja sitten se piirilevy ja itse soitin jäävät vielä sinne paikoilleen?
Onkohan toi palikka BMW:n omaa tuotantoa kun sitä myydään pääkaupunkiseudulla ihan BMW jälleenmyyjillä? Jos on niin mikäköhän olis palikan sarjanumero että voisin tilata täällä Tampereen seudulla samanlaisen. Jos netin kautta tilais esim. tuolta Automusicista niin siitä joutuis maksaan postikulut ( ei paljon mutta kuitenkin ).
Saahan noita sovitteita ja johtosarjoja multakin tarvittaessa..Maahantuojalla taitaa olla kattavat sivut mihin autoon mitäkin on saatavissa..Itse tosin käytän manuaali katalogeja..
Saahan noita sovitteita ja johtosarjoja multakin tarvittaessa..Maahantuojalla taitaa olla kattavat sivut mihin autoon mitäkin on saatavissa..Itse tosin käytän manuaali katalogeja..
no jos sulta saa noita sovitteita ja johto sarjoja niin mulla olis tarvetta semmoisille osille,pitäs päivittää normi soitin kiinni
Eli tietääkö kukaan sellaista paikkaa mistä saisi sellaisen sovitepalan missä voisi pitää aina sen luukun kiinni ja sen luukun alapuolelle tulisi radio?
Eli tietääkö kukaan sellaista paikkaa mistä saisi sellaisen sovitepalan missä voisi pitää aina sen luukun kiinni ja sen luukun alapuolelle tulisi radio?
Mahdanko uskaltaa sanoa, että sellaisia ei taida olla olemassa... se kun vaatii muutoksia myös paneelin taakse, din kehikko kun on siinä kohtaa kuin se on :|
Comment