Announcement

Collapse
No announcement yet.

Erisin-asennus E46

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • lj123
    Bimmer Enthusiast
    • Nov 2015
    • 1215
    • Lohja

Originally posted by petterihi View Post
    Mikä Eonon sulla on? Itse olen kovasti harkinnut uusinta GA7201A mallia, lieneekö siinäkin radio samaa laatua. :think
    Mulla on GA6201 eli edellinen versio. Muuten voin kyllä Eononis suositella, mutta jos RDS on tärkeä niin en uskalla sanoa hyväksi.

Voi toki olla maanantaikappale tai vika käyttäjässä. Ei kai antenni tuohon vaikuta? Kun muuten asemat löytyy ja kuuluvat hyvin, kunnes kai pitäisi radion osata vaihtaa taajuutta.
    E39 M5 -99
    F11 530d Xdrive -14

Comment

• Nifa
      Bimmer Fanatic
      • Jan 2008
      • 292
      • Kymenlaakso™

Onko jollain jotain käsitystä siitä, että miten nämä käyttäytyy E46:ssa orkkis (H/K) hifi-paketin kanssa? Orkkis navi alkanut jälleen kerran kiukuttelemaan, ja näitä kun alkais saamaan samaan rahaan kuin käytettyä mk4:sta.. Johon taas tulee jokin lukuvirhe tai vastaava..
      "That's ridiculous! Why would a shark follow a Volkswagen."

Comment

• 525iiäxä
        Bimmer Enthusiast
        • Jan 2005
        • 1852
        • Lappeenranta, Finland

Originally posted by lj123 View Post
        Nuo radiot tuntuu olevan aika surkeita näissä kaikissa.
        Toisaalla täällä joku heitti epäilyksen, että josko antennivahvistin ei saa sähköä. WDS esiin ja tutkimaan kaavioita, joiden perusteella voi päätellä, että itse radiolla ei ole vahvistimen sähkön saannin kanssa mitään tekemistä. Saman totesin myös kokeilemalla, nykäsin vahvarin piuhan irti ja radio alkoi vain kohista. Huono kuuluvuus ei siis ole siitä kiinni.

Lueskelin myös WDS:stä kuvausta radion ja moniantennin toiminnasta. Jos oikein ymmärsin, niin orkkisradio osaa jotenkin valikoida, minkä antennin signaalin ottaa. Kolmeko niitä FM-antenneja nyt tuossa oli, vai kaksi, useampi kuitenkin kuin yksi. Kiinaihme ei takuulla tuohon pysty. Täytyypi kokeilla kuuluvuutta kytkemällä joku ihan muu antenni.

Volvo V70 2.4T -02
        E30 323i -84 (taas)

Ex-BMW: E46 320 Cabrio -01, E46 330Xi Touring -01, E36 325 Cabrio -94, E30 325 Cabrio Turbo -87, E34 525iX Touring -92, E30 323i -84

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎