tarkoitus olisi laittaa 6,5" kajarit vakio paikkaan tai tehdä oviin kotelot? onko kokemuksia 6,5 kaijuttimien asennuksesta kyseiseen automalliin? eli vinkkejä kaivattaisiin
E36 coupe 6,5" kajarit eteen (vinkkejä)
Collapse
X
-
Tuosta alta löytyy linkki omaan projektiini missä tein e34:n hieman asennuksia, kick-paneelihan on e36:ssa hyvinkin pitkälti samanlainen.
btw. midit rokkaa ihan kivasti, tehoja tarjolla 160w / elementti
EX:
328CiA -99
525tdsA -98
525i -93
316i -95
Peugeot 405Mi16 -89, 106GTi -98, 306GTi -00, 306 GTi-97
Comment
-
Juu mulla on eka se muoviosa,sitten on korotusrengas ja sen päällä itse elementti!Älä huoli,ei ole 6,5 tuuman peerlessilläkään kehumista.Midbassoalue on tosi vaimea tässäkinOriginally posted by TuomasTeeOnko sulla sen muoviosan päällä vai alla? Mullakin on Peerlessit mutta ärsyttää kun ei tullu hommattua 6,5". Midbassoalue on tosi puutteellinen 5,25:n ja 12" XLS:n kanssa.
Comment
-
korotusosa
mistä hankit ton korortus osan vai veistelitkö sen itse, jos veistelit niin mistä? itellä olis kans ihan sama tilanne eli hyllyssä oottaa 6-3/4"(17cm) asennusta.Ei noilla vielä kuuhun mennä...
Comment
-
Kaverin kanssa tehtiin.Se on sellasta noin 3cm paksua vaneria.Se on kyllä aika paskamainen tehä jos ei ole mitään laitteita.Originally posted by Varis käsimistä hankit ton korortus osan vai veistelitkö sen itse, jos veistelit niin mistä? itellä olis kans ihan sama tilanne eli hyllyssä oottaa 6-3/4"(17cm) asennusta.
Comment
-
just. kiitos tiedosta. eiköhän toi onnistu.. inspistä ootellessa.Ei noilla vielä kuuhun mennä...
Comment
-
No niin, tuli tehtyä oviprojekti E36:een, ja kyllä potkii DLS MS6 setillä(2*70W/RMS). Ei heti kaipaa ees subia
Jos joku haluaa kuvia niin voin lähettää sähköpostiin, täällä kun herjataan et tiedostot liian isoja. Enkä ole mikään ruudinkeksijä tietokoneiden kanssa(jos en ole muutenkaan), mutta voin pistää haluaville kyllä kuvat mailiin kunhan vain pyydätte.
[email protected]
Comment
-
Saa ne kuvat tänne..Sun pitää vaan muokata se kokoon 800x600.Originally posted by tero69No niin, tuli tehtyä oviprojekti E36:een, ja kyllä potkii DLS MS6 setillä(2*70W/RMS). Ei heti kaipaa ees subia
Jos joku haluaa kuvia niin voin lähettää sähköpostiin, täällä kun herjataan et tiedostot liian isoja. Enkä ole mikään ruudinkeksijä tietokoneiden kanssa(jos en ole muutenkaan), mutta voin pistää haluaville kyllä kuvat mailiin kunhan vain pyydätte.
[email protected]
Comment
-
Lähetä ne kuvat vaikka mun mailiin?tuomo.poikola(@)luukku.comOriginally posted by tero69Kaipa sitä vois muokata kuvia jos vai tietäis miten moinen tapahtuu, kuvat ovat nyt kokoa 1600*1200. Ei koskaan ole ollut tarvetta moiselle hommalle, ja taitaa jäädä nytkin tekemättä.
Muokkaan ne kuvat ja laitan vaikka sitten tänne?Laitoin ton miuku merkin siks sulkuihin,että ei tule roskapostia.
Comment
-
tero69
Lähettäisitkö minulle kuvia tuosta projektista, itselläni tulisi jossain vaiheessa olemaan sama edessä ja olisi kiva nähdä etukäteen joitakin ideoita jne...
[email protected]
Comment
Comment