Tuollaisen radion ostin purkurilta, tarkoituksenani asentaa se e34 525 -91 autoon. Ongelmaksi tietysti muodostui radion koodi jota ei kukaan tiedä ja koska ei olla varmoja mistä autosta se on irroitettu, alustanumeron löytäminen, jolla radioon saisi koodin maahantuojalta on hankalaa tahi mahdotonta. Asiassa tietysti auttaisi jos joku tietäisi minkälaisissa BMW malleissa näitä on ollut? Radion päällä paperissa nelinumeroinen luku jota arvelin koodiksi tuloksella että nyt se ei sitten ota enää mitään vastaan, lukee vain "CODE WAIT" muttei anna syöttää mitään. Auttakee miestä mäessä!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
bmw bavaria c professional rds
Collapse
X
-
bmw bavaria c professional rds
Exät vuodesta 1986 -> 2002 tii -71, 1502 -75, 323i -79, 320 -80, 318i -84, 323i -84, 316 -85, 316 -84, 525i -89, 316 -88, 316 -84, 525i -91, 530dA Touring M-Sport -02, 318i Touring -00, E91 325iA -05, 530dA Touring -01, E61 530dA Lci -07 M-Sport, 325ti -03 M-Sportattu, E90 320d M-Sport -06 Le Mans Blau.
Näillä mennään kesäisin: E30 Hartge H//27 replika, E21 320/6 -82 Museorekisteröity (Klassikot #8 -24), BMW Motorrad Typ 248 R45 -78 MuseorekisteröityTags: None
-
-
Originally posted by kot8630Radion päällä paperissa nelinumeroinen luku jota arvelin koodiksi tuloksella että nyt se ei sitten ota enää mitään vastaan, lukee vain "CODE WAIT" muttei anna syöttää mitään. Auttakee miestä mäessä!
-
-
Jaa...toihan käynnistyy painamalla volumenappulasta, CODE WAIT on näytössä n.5sek ja sitten se pimenee...riittääkö sille nollaukseen että virta-avain on asennossa 1 vai pitääkö olla suorastaan sytytysvirrat päällä?Exät vuodesta 1986 -> 2002 tii -71, 1502 -75, 323i -79, 320 -80, 318i -84, 323i -84, 316 -85, 316 -84, 525i -89, 316 -88, 316 -84, 525i -91, 530dA Touring M-Sport -02, 318i Touring -00, E91 325iA -05, 530dA Touring -01, E61 530dA Lci -07 M-Sport, 325ti -03 M-Sportattu, E90 320d M-Sport -06 Le Mans Blau.
Näillä mennään kesäisin: E30 Hartge H//27 replika, E21 320/6 -82 Museorekisteröity (Klassikot #8 -24), BMW Motorrad Typ 248 R45 -78 Museorekisteröity
Comment
-
-
Virrat ollu päällä 2h...no go.......taidan nukkua yönyli jos pelkkä pitovirta riittäis boottan ton ;-(
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz eipä auttanu....lisää ehdotuksia?Last edited by schwarze; 23-07-2005, 09:14.Exät vuodesta 1986 -> 2002 tii -71, 1502 -75, 323i -79, 320 -80, 318i -84, 323i -84, 316 -85, 316 -84, 525i -89, 316 -88, 316 -84, 525i -91, 530dA Touring M-Sport -02, 318i Touring -00, E91 325iA -05, 530dA Touring -01, E61 530dA Lci -07 M-Sport, 325ti -03 M-Sportattu, E90 320d M-Sport -06 Le Mans Blau.
Näillä mennään kesäisin: E30 Hartge H//27 replika, E21 320/6 -82 Museorekisteröity (Klassikot #8 -24), BMW Motorrad Typ 248 R45 -78 Museorekisteröity
Comment
-
-
"Code wait" ...eipä näy valoo tunnelinperästä :-(Last edited by schwarze; 07-09-2005, 09:11.Exät vuodesta 1986 -> 2002 tii -71, 1502 -75, 323i -79, 320 -80, 318i -84, 323i -84, 316 -85, 316 -84, 525i -89, 316 -88, 316 -84, 525i -91, 530dA Touring M-Sport -02, 318i Touring -00, E91 325iA -05, 530dA Touring -01, E61 530dA Lci -07 M-Sport, 325ti -03 M-Sportattu, E90 320d M-Sport -06 Le Mans Blau.
Näillä mennään kesäisin: E30 Hartge H//27 replika, E21 320/6 -82 Museorekisteröity (Klassikot #8 -24), BMW Motorrad Typ 248 R45 -78 Museorekisteröity
Comment
-
-
Kyllä tässä ilman soitintakin pärjää..... mutta nostetaan pöydälle tää vielä kerran...sitten metroautoon.....siis CODE WAIT on herja, toosa on lukossa eikä avaudu odottamalla, täähän on siis BECKER 1801Exät vuodesta 1986 -> 2002 tii -71, 1502 -75, 323i -79, 320 -80, 318i -84, 323i -84, 316 -85, 316 -84, 525i -89, 316 -88, 316 -84, 525i -91, 530dA Touring M-Sport -02, 318i Touring -00, E91 325iA -05, 530dA Touring -01, E61 530dA Lci -07 M-Sport, 325ti -03 M-Sportattu, E90 320d M-Sport -06 Le Mans Blau.
Näillä mennään kesäisin: E30 Hartge H//27 replika, E21 320/6 -82 Museorekisteröity (Klassikot #8 -24), BMW Motorrad Typ 248 R45 -78 Museorekisteröity
Comment
-
-
Jos koodin syöttää tarpeeksi monta kertaa väärin, täytyy laitteen olla päällä siinä Code Wait tilassa tietty aika. En muista ulkoa mutta esim. 45 - 60 minuuttia voisi olla lähellä. Sen jälkeen voi yrittää syöttää uudelleen sen koodin.
Arvaamalla EI OLE MAHDOLLISTA löytää sitä nelinumeroista Radiopass koodia, mitä laite pyytää toimiakseen. Laitteen kyljessä olevan numerosarjan perusteella kyseinen koodi löytyy BMW:n tietokannassa. Suomessa ovat aika nihkeitä tekemään yhteistyötä, mutta Saksassa koodin selvittäminen onnistuu noin minuutissa. Näin ainakin jos on suhteita BMW:n puolella.
Noita koodivaihtoehtojahan on kymmenen potenssiin neljä eli vaivaiset 10000 kappaletta. En siis suosittele yrittämään arvaamalla.. Joka tapauksessa laite täytyy nyt virrat päällä odottamalla saada siihen tilaan, että se odottaa koodin syöttämistä. Sitten hankit koodin BMW:n merkkiliikkeestä. Ilman koodia et saa koskaan laitetta toimintakuntoon.All good things come to those who wait.
Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group
Sound Factory Bar & Nightclub
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
Comment
-
-
Jees...ei pelkästään lottoamiseen perustunut tuo "jumi" vaan vaihtoehtoja oli tuolloin 2 ja yksi kämmi....näköjään ;-) mulla on nyt oikea koodi (1) mutta kun noita BMW proffaradion valmistajia on ullut useita, niin epäilen että tuohon BECKER malliin ei välttämättä päde odottaminen.....päättelisin siitä että se on ollu paikallaan autossa useamman viikon, eikä kysy koodia! tietysti tää vois olla rikki mutta kun se aluksi sitä koodia kumminkin kysy, tohon prommin nollaukseen on varmaankin joku toinen keino! pitänee udella elektroniikka miehiltä.....kiitoksia kumminkinExät vuodesta 1986 -> 2002 tii -71, 1502 -75, 323i -79, 320 -80, 318i -84, 323i -84, 316 -85, 316 -84, 525i -89, 316 -88, 316 -84, 525i -91, 530dA Touring M-Sport -02, 318i Touring -00, E91 325iA -05, 530dA Touring -01, E61 530dA Lci -07 M-Sport, 325ti -03 M-Sportattu, E90 320d M-Sport -06 Le Mans Blau.
Näillä mennään kesäisin: E30 Hartge H//27 replika, E21 320/6 -82 Museorekisteröity (Klassikot #8 -24), BMW Motorrad Typ 248 R45 -78 Museorekisteröity
Comment
-
-
Nii nostetaas tämä threadi ylös, elikkäs BE 1801 bavaria c professional rds lähtee eka käyntiin, näytössä teksti code wait. Pikselivikoja on ja hetken kuluttua radio sammuu itsestään.
EDIT: Siis noi molemmat näytöt sammuu, mutta nappien valaistus pysyy päällä. Millä noi pikseliviat sais korjattua? Koitin putsailla sitä kontaktipintaa, mutta eipä auttanut. Mites toi code homma, koska se antaa taas kokeilla uutta koodia?
Last edited by superb; 27-08-2006, 20:09.
Comment
-
-
Kai teillä tämän radion kanssa ongelmissa olevilla on näyttöosan lisäksi vastaanotinosa? Tässä mankassahan on kaksi viritintä ja ne ovat omassa näyttöosan kokoisessa moduulissa. Tuolta lisätietoa:
http://wp1016621.wp027.webpack.hoste...421/f01421.htm
Eli näyttöosan pitäisi sammua koodiannon jälkeen jos se ei löydä viritinosaa. Olisiko juuri tästä kysymys?Last edited by cool10; 27-08-2006, 20:33.EX: 730i -89
Comment
-
-
Ainii joo tostahan se varmaankin on kiinni.
Mut tämä sammuu siis code wait -tekstilläkin, eli ei anna yrittääkään uutta koodia.
Pikselit rupes pelaamaan ainakin tossa pikkunäytössä.
Olisko tietoa mitä kaikkea tietoa tuo puuttuva boxi antaa radiolle, voisko piuhoilla kikkailla tuon toimimaan ihan koekäyttömielessä?
EDIT: Pääseekö servicemenuun kiinni tossa code wait -tilassa?
EDIT2: Pääsee servicemenuun helposti.Last edited by superb; 28-08-2006, 00:13.
Comment
-
-
Autona mulla on 10/92 tehty e32 missä on
662 bmw bavaria C professional rds
676 hifi loudspeaker system
Eli takakontissa on tuo vastaanotinyksikkö ja kojelaudassa ohjausyksikkö. Mites tollasen tilalle laitetaa ei-orggis mankka? Onkohan siellä kojelaudan sisällä ollenkaa antennijohtoa? Tuskin on kun vastaanotin on takakontissa. Ilmeisesti ohjausyksikön johdotuksessa on kaiutinliitännät mutta menevätkö ne tuolle vastaanotinyksikölle vai vahvistimelle?
Eli onnistuuko jälkiasenteisen mankan laitto jos hakee biltemasta bmw-iso johtoadapterin ja mahdollisesti vetää takakontista antennijohdon kojelautaan (ja ton vastaanotinyksikön heittäs vaikka vaatehuoneeseen)? Vai menevätkö kaiutinjohdot vahvistimelle tuon vastaanotin yksikön kautta?
Mielelläni heittäisin ton vastaanotinyksikön vaatehuoneen perälle ku se vie muutenkin erittäin matalasta takakontista helvetisti tilaa!
Comment
-
-
Vahvistin saa signaalit takakontin yksiköltä, kojelaudasta menee johdot vain takakontin yksikölle. Ei antennijohtoakaan kojelaudassa eli hieman lisää haastetta asentaa ei alkup. mankka...
Originally posted by jakusa View PostAutona mulla on 10/92 tehty e32 missä on
662 bmw bavaria C professional rds
676 hifi loudspeaker system
Eli takakontissa on tuo vastaanotinyksikkö ja kojelaudassa ohjausyksikkö. Mites tollasen tilalle laitetaa ei-orggis mankka? Onkohan siellä kojelaudan sisällä ollenkaa antennijohtoa? Tuskin on kun vastaanotin on takakontissa. Ilmeisesti ohjausyksikön johdotuksessa on kaiutinliitännät mutta menevätkö ne tuolle vastaanotinyksikölle vai vahvistimelle?
Eli onnistuuko jälkiasenteisen mankan laitto jos hakee biltemasta bmw-iso johtoadapterin ja mahdollisesti vetää takakontista antennijohdon kojelautaan (ja ton vastaanotinyksikön heittäs vaikka vaatehuoneeseen)? Vai menevätkö kaiutinjohdot vahvistimelle tuon vastaanotin yksikön kautta?
Mielelläni heittäisin ton vastaanotinyksikön vaatehuoneen perälle ku se vie muutenkin erittäin matalasta takakontista helvetisti tilaa!
Comment
-
-
Mä en enää nykyään alkaisi korvaamaan alkuperäistä radiota millään uudemmalla systeemillä. Jos pitää CD:t sun muut saada kuuluviin, niin eikun iPodia tai muuta vastaavaa soitinta FM-lähettimellä hankkimaan.
t.Ville
Originally posted by jakusa View PostAutona mulla on 10/92 tehty e32 missä on
662 bmw bavaria C professional rds
676 hifi loudspeaker system
Eli takakontissa on tuo vastaanotinyksikkö ja kojelaudassa ohjausyksikkö. Mites tollasen tilalle laitetaa ei-orggis mankka? Onkohan siellä kojelaudan sisällä ollenkaa antennijohtoa? Tuskin on kun vastaanotin on takakontissa. Ilmeisesti ohjausyksikön johdotuksessa on kaiutinliitännät mutta menevätkö ne tuolle vastaanotinyksikölle vai vahvistimelle?
Eli onnistuuko jälkiasenteisen mankan laitto jos hakee biltemasta bmw-iso johtoadapterin ja mahdollisesti vetää takakontista antennijohdon kojelautaan (ja ton vastaanotinyksikön heittäs vaikka vaatehuoneeseen)? Vai menevätkö kaiutinjohdot vahvistimelle tuon vastaanotin yksikön kautta?
Mielelläni heittäisin ton vastaanotinyksikön vaatehuoneen perälle ku se vie muutenkin erittäin matalasta takakontista helvetisti tilaa!
Comment
-
Comment