Announcement

Collapse
No announcement yet.

Phoenix Gold vahvistimet??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • FreeZ
    Bimmer Fanatic
    • Apr 2003
    • 814
    • Hamina

    Phoenix Gold vahvistimet??

    Onko kellään kokemusta Phoenix Gold merkistä ja vahvistimista?? saako mistään suomesta?? :roll:
    BMW 320i
  • pyroz
    BTCF Member
    • Nov 2002
    • 6730
    • PK-seutu

    #2
    On kokemuksia. Loistavia laitteita :!:

    En muista tuoko ketään maahan, mutta näitä uskaltaa ostaa käytettynäkin...
    S65, S85, H1, N63TU, HA0, IB1

    Comment

    • FreeZ
      Bimmer Fanatic
      • Apr 2003
      • 814
      • Hamina

      #3
      Originally posted by pyroz
      On kokemuksia. Loistavia laitteita :!:

      En muista tuoko ketään maahan, mutta näitä uskaltaa ostaa käytettynäkin...
      kvari tarjoaisi yhdessä vaihtokaupassa minulle Phoenix Goldin 2-kavaista vahvistinta mutta kun ei oikeen osaa arvioida mitä se maksaa niin olisi hyvä löytää jotain vertaiilu pohjaa.. ja malli on Phoenix Glod OCTANE-R 2.5:2
      Tietoja:
      • 2 channel power amplifier
      • 12dB HP/LP fixed crossovers
      • Full range aux output
      • Dimensions: 8.75L x 10.875W x 2.25H


      50W/rms x 2(4 ohm stereo)
      150W/rms x 1(4 ohm bridged)

      BMW 320i

      Comment

      • Dualfun
        Moderator
        • Jan 2003
        • 17844
        • PKS

        #4
        Originally posted by FreeZ
        • 12dB HP/LP fixed crossovers
        Eikö toi suodin ole aika loiva :roll: Kannattaa ton kanssa luottaa suodatuksessa varmaan johonkin muuhun kun ton vahvarin suotimeen..
        E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic
        G20 320d xDrive mineralweiss metallic
        E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic
        E28 ///M535i '87 zinnoberrot

        ½ E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
        ½ E36 ///M3 '93 individual veilchenblau metallic
        Muut talouden vehkeet:
        E36 320i Cabrio ///M-Sport '98, Fendt, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
        Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84, muun merkkiset
        Vikakoodien lukua ja diagnosointia (E-F-G sarjat), koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.

        Comment

        • FreeZ
          Bimmer Fanatic
          • Apr 2003
          • 814
          • Hamina

          #5
          Originally posted by Dualfun
          Originally posted by FreeZ
          • 12dB HP/LP fixed crossovers
          Eikö toi suodin ole aika loiva :roll: Kannattaa ton kanssa luottaa suodatuksessa varmaan johonkin muuhun kun ton vahvarin suotimeen..
          eli sama suomeks.. :oops: ei oikee nää autohifit viel hallus.. :oops:
          BMW 320i

          Comment

          • bemu2000
            Bimmer Enthusiast
            • Jul 2003
            • 17799
            • Jämsä

            #6
            Originally posted by FreeZ
            Originally posted by Dualfun
            Originally posted by FreeZ
            • 12dB HP/LP fixed crossovers
            Eikö toi suodin ole aika loiva :roll: Kannattaa ton kanssa luottaa suodatuksessa varmaan johonkin muuhun kun ton vahvarin suotimeen..
            eli sama suomeks.. :oops: ei oikee nää autohifit viel hallus.. :oops:
            eiköhän tuo 12dB/oktaavi ole kuitenkin yleisin jakojyrkkyys eli riittää hyvin...
            TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
            Vanteet edullisesti
            Nostureita ja rengaskoneita

            Comment

            • wj
              Bimmer Enthusiast
              • Sep 2003
              • 3253
              • Järvenpää

              #7
              kerran oli yks nelikanavainen Pg:n vahvistin. Se oli todella häiriöherkkä ja jäähdytys ei oikein toiminu. Jos tunnin verran hurutellessa sykäytti niin se hyyty. Kuori oli tulikuuma. Anto sitten vartinverran jäähtyä niin taas mentiin.
              - 2006 Mustang cabriolet
              - Sleekcraft Enforcer 28'

              Comment

              • .:miksu:.
                Bimmer Fanatic
                • Feb 2004
                • 352

                #8
                Kyllä ne hyviä vehkeitä on ja ilmoitetut tehot on myös aikalailla todellisia. Mutta vaikka merkki olisi mikä ja otat mallitston halvimman mallin, niin ei ne mitään loistavia ole (ei merkki mitenkään autuaaks tee.)

                Vanhemmista PG malleista on pelkästään erinomaisia kokemuksia M ja MPS sarjojen osalta. Uudemmista ZPA on ilmeisesti hieman hajoovampaa sorttia. Sen jälkeen kun maahantuoja vaihtui Hifi Klubista, en ole uusiin malleihin tutustunut.

                Comment

                • pyroz
                  BTCF Member
                  • Nov 2002
                  • 6730
                  • PK-seutu

                  #9
                  Originally posted by .:miksu:.
                  Kyllä ne hyviä vehkeitä on ja ilmoitetut tehot on myös aikalailla todellisia. Mutta vaikka merkki olisi mikä ja otat mallitston halvimman mallin, niin ei ne mitään loistavia ole (ei merkki mitenkään autuaaks tee.)
                  Totta tuo. Ainakin QX-halppis-mallisto oli suoraan kiinan tehtaan halpatuotantoa.
                  Originally posted by .:miksu:.
                  Vanhemmista PG malleista on pelkästään erinomaisia kokemuksia M ja MPS sarjojen osalta. Uudemmista ZPA on ilmeisesti hieman hajoovampaa sorttia. Sen jälkeen kun maahantuoja vaihtui Hifi Klubista, en ole uusiin malleihin tutustunut.
                  M ja MPS sarjat ovat kyllä legendaarisia, oli kuorma melkein mikä hyvänsä, niin aina rokkas Onko sulla kokemuksia hajonneista ZPA-sarjalaisista? Mä olen ollut siinä käsityksessä, että ihan kestäviä ovat. Nimim. Yhden ZPA 0.5:n omistanut. Noissa ZPA-malleissa on kyllä yksi tyyppivika. Lisävarusteena ostettavan jakosuodinkortin kiinnitys. Kortti alkaa helposti heilua pidemmällä aikavälillä. Mutta se on helppo "patentoida" kotikonstein.

                  Ja itseasiassa ZPA ei ole kovinkaan uusi. Valmistus lopetettu -99.
                  S65, S85, H1, N63TU, HA0, IB1

                  Comment

                  • Wangel436
                    Bimmer Enthusiast
                    • Nov 2002
                    • 1029
                    • Ylöjärvi

                    #10
                    Originally posted by pyroz
                    Originally posted by .:miksu:.
                    Kyllä ne hyviä vehkeitä on ja ilmoitetut tehot on myös aikalailla todellisia. Mutta vaikka merkki olisi mikä ja otat mallitston halvimman mallin, niin ei ne mitään loistavia ole (ei merkki mitenkään autuaaks tee.)
                    Totta tuo. Ainakin QX-halppis-mallisto oli suoraan kiinan tehtaan halpatuotantoa.
                    Originally posted by .:miksu:.
                    Vanhemmista PG malleista on pelkästään erinomaisia kokemuksia M ja MPS sarjojen osalta. Uudemmista ZPA on ilmeisesti hieman hajoovampaa sorttia. Sen jälkeen kun maahantuoja vaihtui Hifi Klubista, en ole uusiin malleihin tutustunut.
                    M ja MPS sarjat ovat kyllä legendaarisia, oli kuorma melkein mikä hyvänsä, niin aina rokkas Onko sulla kokemuksia hajonneista ZPA-sarjalaisista? Mä olen ollut siinä käsityksessä, että ihan kestäviä ovat. Nimim. Yhden ZPA 0.5:n omistanut. Noissa ZPA-malleissa on kyllä yksi tyyppivika. Lisävarusteena ostettavan jakosuodinkortin kiinnitys. Kortti alkaa helposti heilua pidemmällä aikavälillä. Mutta se on helppo "patentoida" kotikonstein.

                    Ja itseasiassa ZPA ei ole kovinkaan uusi. Valmistus lopetettu -99.
                    Tuohon ei ole paljoakaan lisättävää ZPA on aika kuningaspeli!!! Hyllyssä 3kpl 0.5:sia odottamassa uutta asennusta :wink:

                    Ja mitä tuohon hajoamiseen tulee,niin virtalähteet niistä on vähän paukkunut,mutta sekin johtuu yleensä virran vähyydestä--->liian ohuet virta ja maakaapelit.
                    Autossahan pitää olla kaksi toimivaa kattoluukkua....

                    E61 530D ///M-sport




                    Comment

                    • .:miksu:.
                      Bimmer Fanatic
                      • Feb 2004
                      • 352

                      #11
                      Eli lähinnä niitä jakosuodin kortteja meinasin, on vaan ikävä ylläri uudessa vehkeessä... mutta tehoo siinä zpa 0.5 on niiin P#¤%keleesti ihan sama millasta subbaria ajaa...

                      ZX- sarjaa en ole itse testannut, mutta kyliltä (=esson baarista) kuulunut hyvää myös siitä.

                      XS- on ilmeisesti myös ihan käyttö kelpoinen/hyvä, mutta alkaa oleen jo kaukana legendoista m,mps,zpa ja zx

                      Sitten on niitä erikois malleja, kutte Outlaw on loistavia mutta aivan törkeen kalliita käytettynäkin.

                      Itse viimeksi rakentelin silloin kun hifiklubi oli tampereella ja sen jälkeisistä malleista ei ole tietoo, joten se zpa on uusi vielä minulle.

                      Jos käytetty kelpaa lähtisin metsästämään noita MPS malleja olikohan 275 ja 2500 toinen etupäälle ja toinen subbarille

                      Comment

                      • Gonzalez
                        BTCF Member
                        • Jun 2003
                        • 2632
                        • Seinäjoki

                        #12
                        Mulla on kaks XS-sarjan päätettä kiinni, XS2300 ja XS2500, eikä oo muutakuin positiivista sanottavaa noista laitteista! Laadukkaita ovat ja potkuakin riittää, ja saa ajaa stereona jopa yhden ohmin kuormalla. Olleet nyt jo kahdessa autossa ja jatkuvassa käytössä 5 vuotta ilman minkäänlaisia oikkuja...
                        530d GT F07 2010
                        325i E30 Cabriolet 1987

                        Ex.316i E30 coupe 1987, 325i E36 sedan 1991, 325iA E36 coupe 1993, 328i E36 coupe 1995, 330dA E46 Touring M-sport 2002, 330d E46 Touring M-sport 2004, 530d E61 Touring 2004, 730dA E38 sedan 1999, 740dA E38 sedan 2000, 530dA E61 Touring M-sport 2004, 730dA E65 2004, 328i E36 coupe M-sport 1996, X5 E70 2007

                        Comment

                        • Aksu|
                          Bimmer Enthusiast
                          • Feb 2003
                          • 1063

                          #13
                          Itselläni oli XS4600 ja XS2300 mallit käytössä, tehomittaustodistukset mukana ja enempi oli tehoa mitä luvattiin.
                          xs4600 ajoi puoli-aktiivina etupäätä ja xs2300 2ohm infinityn kappa perfectejä.
                          Hyvin riitti potku ja muutenkin pelasivat mallikkaasti, lämpö ongelmia ei ollut.
                          Suotimetkin olivat 24dB/okt ja vastuksilla säädettävissä, xs4600:ssa oli myös AUX-out.

                          Olivat kyllä loistavia ja jämäköitä vehkeitä. Suosittelen 8)
                          EX:
                          328CiA -99
                          525tdsA -98
                          525i -93
                          316i -95
                          Peugeot 405Mi16 -89, 106GTi -98, 306GTi -00, 306 GTi-97

                          Comment

                          Working...
                          X
                          😀
                          🥰
                          🤢
                          😎
                          😡
                          👍
                          👎