Announcement

Collapse
No announcement yet.

kitupiikki.net

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Touniks
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2003
    • 6684
    • Muurame

varmaan sotkee nyt nää kaikki pyhät yms hässäkät tota toimitusaikaa...itelle tuli soitin just 2viikossa kotiovelle ja muutenkin homma toimi hyvin
    E30 cabriolet -92 M-Tech II
    E46 sedan -01
    Corolla

Comment

• Dark angel
      Bimmer Fanatic
      • Dec 2004
      • 358
      • Tornio

tjaah

Originally posted by taagikibi
      vähän on kai vaihtelevat toimitusajat mutta muuten asiallinen paikka.

eli olen tyytyväinen 8)
      ite tilasin kesällä sieltä sonyn ämppäri soittimen ja meni 3 ja puol viikkoo ennen ku oli täällä. mailissa kysyin kitupiikin ukkeleilta 2 viikon jälkeen että missäs soittimeni porskuttaa ja ne vastas että ei ollu ees paketissa siinä sit kirvailin päässäni että rahat meni hukkaan mut kyl se sieltä ui kotiin vähän myöhässä...
      aika edullinen se kitupiikki on mut noi toimitus ajat on vähän...
      e30 m50b25 -86

Toyota Carina E -95

Comment

• sspit
        Bimmer Fanatic
        • Sep 2004
        • 357
        • Lappeenranta

tilasin viikko sitte soittimen.
        vahvistus tuli seuraavana päivänä. siirsin rahat siis maanantai iltana nordeasta sampoon.
        lupasivat sen 2 viikon toimitusajalla. saas nähä tuleeko sieltä mitään.
        BMW 325i

Comment

• sterix
          Bimmer Fanatic
          • Apr 2004
          • 559
          • Jyväskylä

joo toi selvis koko homma, se paketti ei oo viel ees suomessa, tää kitupiikin tyyppi syytti postia että paketti on "jossain"?

lupas kyl heti palauttaa rahat jos haluun tai sitte kehotti mua odottamaan vielä hetken, ne lähetykset on kuulemma vakuutettuja.

Comment

• Vega_
            Bimmer Fanatic
            • Mar 2003
            • 887
            • Kokkola

mä oon tilannu nyt kolme kertaa kitupiikistä ja aina on tavara tullut!
            Kerran kesti kolme viikkoa,mutta paketti tuli kuitenkin.

Hintoihin nähen kannattaa kyl muutama viikko odottaaki.

Comment

• HJP
              Bimmer Enthusiast
              • Feb 2004
              • 1282
              • Helsinki

Originally posted by sterix
              joo toi selvis koko homma, se paketti ei oo viel ees suomessa, tää kitupiikin tyyppi syytti postia että paketti on "jossain"?

lupas kyl heti palauttaa rahat jos haluun tai sitte kehotti mua odottamaan vielä hetken, ne lähetykset on kuulemma vakuutettuja.
              Saksan posti on nyt joulun jälkeen ollut yllättävän hidas, itselleni tulossa 2 pakettia, toinen lähetetty just ennen joulua ja toinen 27.12, kumpikaan ei ole vielä tullut edes suomeen.

Comment

• Saukko
                Moderator
                • Nov 2004
                • 2103
                • Kokkola

en suosittele

minulle taas kävi näin... ostin sieltä pioneerin soittimen ja odotin 2 viikkoa... ei mitään. No yhteyttä otin ja valittelivat että näin on käynyt ja lupasivat lähettää uudestaan. No 2 viikkoa meni taas ja ei vieläkään, alkoi *ituttaan ja otin yhteyttä ja lupailivat soittimen tulevan viikon päästä ei mitään. No he sanoivat että antavat minulle samaan hintaan astetta paremman soittimen joka maksaa 50 euroa enemmän ja kaukosäätimen siihen mukaan. 2 viikkoa meni eikä mitään. Siinä vaiheessa minulta paloi hermot ja ilmoitin heille että jos asiaan ei keksitä ratkaisua niin otan yhteyttä poliisiin. Meni muutama tunti ja tulee puhelu saksasta: sanoivat että maksavat minulle sen paremman mallin soittimen suomesta... rahat tuli ja tienasin siinä 100 euroa odottelusta elikkä kannatti mutta firmaa en suosittele kenellekkään.

Koko juttu on muuten tosi...
                Ajossa tai telakalla
                -98 323i käyttökikkare
                -94 ///M5 Showroom
                -88 325i Cabrio Mtech1
                -Official member of BTCF-Sauna team-
                Myydään uutta ja käytettyä osaa-> Klikkaa tästä!

Comment

• BMW 325I avo
                  Bimmer Fanatic
                  • Nov 2004
                  • 832
                  • Tampere

Suosittelen

Tilailin itse tietokoneeseen ulkoisen 200gb kovalevyn, maksoin 155€ ja vahvistus tuli. Huomasin heti tämän jälkeen, että sivuston eri osiossa oli sama levy ja hinta 149€ Laitoin meiliä, että mitäs tämä ja he lupasivat hyvittää tuon 6€ välittömästi tai vastaavasti 10€ ale jos tilaan jotain muuta.

Noh, minähän sitten tilailin myös ulkoisen polttavan DL dvd:n ja tuolla 10€ alennuksella. Tilauksen tein juuri ennen joulua, ja kitupiikki ehdotti itse, että jos hän laittaakin tuon polttavan dvd:n samaa postipakettiin kuin kovalevyn ja katsotaan maksuhommia sitten joulun jälkeen

Eli en maksanut etukäteen kuin kovalevyn, mutta kotiin putkahti kovalevy sekä polttava. Mielestäni loistavaa toimintaa ja luottoa. Ja tuntuu, että jos he jotain kämmäävät, he todella yrittävät paikata tilanteen.
                  // If you gonna touch ma car, I'm gonna fuck yer dog //

Comment

• dre
                    Bimmer Enthusiast
                    • Jan 2003
                    • 1805
                    • Heinävesi

Itse ostelin kitupiikin perustajalta soittimia ja kaikenlaista tavaraa ennen kitupiikin perustamista. Ostin jotain 15 soitinta yhteensä, muutamia vahvistimia, yms. Kertaakaan ei ollut minkäänlaista ongelmaa toimitusten tai muidenkaan asioiden suhteen. Muutamia tuotteita hajosi asiakkaan "väärinkäytösten" vuoksi, mutta silti kitupiikki otti tavaran takaisin ja hommasi uuden tilalle, eli takuukin pelasi moitteettomasti ja vieläpä yllättävän nopeasti koska tavara kuitenkin lähetettiin saksaan tarkistettavaksi. Varmasti on tullut muutamia erehdyksiä ja väärin ymmärryksiä matkalla koska tuntuu kauppa käyvän aika hyvin ja muutenkin olevan kiireinen kaveri.

Comment

• Miika Tissari
                      BTCF Member
                      • Aug 2002
                      • 1802
                      • Varkaus

Itse tilasin syksyllä tuon pioneerin 3630 soittimen ja tuli kahdessa viikossa. Ei mitään moittimista.
                      E28 ///M-tech V8 -83
                      E36 ///M3 3.2 SMG cabriolet -98

Comment

• dre
                        Bimmer Enthusiast
                        • Jan 2003
                        • 1805
                        • Heinävesi

Originally posted by Miika Tissari
                        Itse tilasin syksyllä tuon pioneerin 3630 soittimen ja tuli kahdessa viikossa. Ei mitään moittimista.
                        Ja toimitus toi ihan perille asti.

Comment

• samikarki
                          Bimmer Fanatic
                          • Oct 2004
                          • 343
                          • turku

Originally posted by myllyoja84
                          toivottavasti ovat hyviä,
                          vaikka osa niistä on kyllä
                          nimellä pilattuja
                          Mun käsityksen mukaan ne mäcvasarat ja megapotkut, eivät kuitenkaan syötä sitä mitä lupaavat mutta aikalti rankasti tehoja kuitenkin.
                          Jäähdytyspuolella kai on jotain ongelmia, ja suotimet oli huonot. Näin muistan lukeneeni jostain vanhemmasta autosoudista aikoinani.

Comment

• tumppu86
                            Bimmer Fanatic
                            • Aug 2003
                            • 900
                            • E-pohjanmaa

Originally posted by dre
                            Itse ostelin kitupiikin perustajalta soittimia ja kaikenlaista tavaraa ennen kitupiikin perustamista. Ostin jotain 15 soitinta yhteensä, muutamia vahvistimia, yms. Kertaakaan ei ollut minkäänlaista ongelmaa toimitusten tai muidenkaan asioiden suhteen. Muutamia tuotteita hajosi asiakkaan "väärinkäytösten" vuoksi, mutta silti kitupiikki otti tavaran takaisin ja hommasi uuden tilalle, eli takuukin pelasi moitteettomasti ja vieläpä yllättävän nopeasti koska tavara kuitenkin lähetettiin saksaan tarkistettavaksi. Varmasti on tullut muutamia erehdyksiä ja väärin ymmärryksiä matkalla koska tuntuu kauppa käyvän aika hyvin ja muutenkin olevan kiireinen kaveri.
                            Se hurricane mikä minulta hajosi ei johtunut "väärinkäytöstä".Reilun tempun kyllä tosiaan teit kun sait hommattua tämän hurricaneen takuuseen je hekin siellä tekivät reilun teon kun antoivat uuden tilalle!Mutta ei enään yhtään samanlaista vahvistinta kuin hurricane

Comment

• HJP
                              Bimmer Enthusiast
                              • Feb 2004
                              • 1282
                              • Helsinki

Ihan hyvältä paikalta vaikuttaa tuo kitupiikki, mutta miksi maksaa liikaa saksasta tulevasta tavarasta, jos sitä saa halvemmallakin. Itse säästin yli 50e saksanhintoihin verrattuna kun tilasin yhden soittimen.

Soittimen hinta suomessa reipas 300e, kitupiikillä 195e ja muualta tilattaessa ~140e posteineen, kun 3 soitinta tilattiin kerralla.

Kannattaa siis tehdä hieman hintavertailua saksankin hintojen suhteen, tähän auttaa mm. www.guenstiger.de

Comment

• dre
                                Bimmer Enthusiast
                                • Jan 2003
                                • 1805
                                • Heinävesi

Originally posted by HJP
                                Ihan hyvältä paikalta vaikuttaa tuo kitupiikki, mutta miksi maksaa liikaa saksasta tulevasta tavarasta, jos sitä saa halvemmallakin. Itse säästin yli 50e saksanhintoihin verrattuna kun tilasin yhden soittimen.

Soittimen hinta suomessa reipas 300e, kitupiikillä 195e ja muualta tilattaessa ~140e posteineen, kun 3 soitinta tilattiin kerralla.

Kannattaa siis tehdä hieman hintavertailua saksankin hintojen suhteen, tähän auttaa mm. www.guenstiger.de
                                No eikähän toi ole ihan normaalia että annetaan alennusta jos tilataan tuotetta useampia kappaleita. Kaikilla ei vaan välttämättä ole rahaa tilata 3 soitinta jos tarvitsee vain yhden soittimen.

Comment

Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎