kitupiikki.net
Collapse
X
-
Njoo, tuntuu andreaksella olevan vaikeuksia vastata/postitella kamoja. Itse meinasin taas vaihteeks sieltä kamaa tilata mutta ei mitään vastausta maileihin kuulunu vaikka kuin kyselin niin ajattelin olla tilaamati.Sähköposti.
IG: janzki_
Comment
-
-
Mäkin tuolta tilasin yli kk sitten näytön ja siitä tuli viestiki sähköpostiin et se on lähteny matkaan mutta kas ku oon koittanu kysellä paketista kuljetus firmalta niin eivät tiiä mitään ja sitte oon parit kyselyt lähettäny tonne kitupiikkiin mutta vastausta ei oo tullu kumma juttu. pari kertaa aijemmin tilannu ja tavara tullu viikos ja alle perille :/
Comment
-
-
Originally posted by Miika TissariTilasin FK:n alustasarjan ja toimitus ajaksi sanottiin 2-5 viikkoa, kun valmistajalta oli takajouset loppu. Sarja tuli 2,5 viikossa...
Neljäkertaa olen tilannut ja aina toiminut homma hyvin.mutta mihin ja minkä alustasatsin tilasit. Ite olen ajatellut tuohon E30 cabiin sitä 75/50 madallusta ja miettinyt vain, että meneeköhän liian alas?
// If you gonna touch ma car, I'm gonna fuck yer dog //
Comment
-
-
minä oon ainakin ollut kitupiikin tavaroihin ihan tyytyväinen.. en mitää tuntematonta merkkiä hanki, koska kitupiikistä ei saa "takuuta" tai eivät ainakaa kaverille korvanneet mitään sieltäpuh/txt/whatsapp: 0452673541
näillä mennään talvella:
e39 523ia arctic silver
e87 116i Japanrot
ja näillä kesällä:
e30 328i *Rot m50b28
Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
ex: e39 540ia, 2x e39 523i, e34 535i m-tech, e34 518i, e36x2 e34 525i m50. e28 "523i" e21x4 e12x2
Comment
-
-
Originally posted by _zz_minä oon ainakin ollut kitupiikin tavaroihin ihan tyytyväinen.. en mitää tuntematonta merkkiä hanki, koska kitupiikistä ei saa "takuuta" tai eivät ainakaa kaverille korvanneet mitään sieltä
Siinähän lukee takuu 2 vuotta, ni sillonhan se on niin. Pitäis erikseen sanoa, et jos takuu ei olekaan tuotteen kohdalla voimassa.
Ois vaan mielenkiintoista tietää ennenku ite tilaa sieltä."You open your mouth again I swear I'm gonna break it" - Kornia, mutta hyvää
e89 Z4 3.5i DKG + hayabusa Tbo
x Porsche 911 C4
x e92 LCI 320dA
x e92 330 xD
x 08 WRX
x e82 123dA
x '88 e30 320i "drifting edition"
x '01 e46 320iM
Comment
-
Comment