Nyt alkaa niinku lopullisesti loppua järki tämän rutinan ja paukkeen kanssa. Eli: soittimen pyörintäkohinat kuuluu subista, vaihdat biisiä, taas paukkuu, tehty ihan kaikki mahdolliset kikat, myös tämän topicin http://www.bmwtuningclub.net/foorumi...ht=h%E4iri%F6t
Ja sitten kertakaikiaan mikään ei auta :shock: . Kokeiltu kahdella eri vahvarilla JBL ja MDS, ei vaikutusta. Kaksi eri soitinta JVC ja SONY, ristiin eri vahvistimen kanssa, ei niin sitten ei auta. Mutta kun, tämmönen ilmiö tapahtuu, paikallaan soi biisit ok taustarutinoiden säestämänä, noh, tämä ei vielä aiheuta harakiriä, mutta kun starttaat auton, subi lyö pohjaan, ja sitten se jää jumpsutteleen niinkuin sydän löis tasaseen tahtiin, molemmilla soittimilla ja vahvareilla sama juttu ja biisi häviää sen jumpsuttelun taakse. Vahvarit katkoo virtaa! Homma palaa alkutilanteeseen kun auton sammuttaa. Vahvarin maat ok, siitä ei vika VOI johtua.
Mutta kertokaas tämä, auton akun ja rungon välinen vastus Flukella mitattuna on 4,1ohm auto sammuksissa, mutta auto käynnissä se heittelee välillä 12-70ohm, välillä Fluken mukaan jopa miinus ohmeilla!! Ei käy järkeen ei. Eli jossakin vuoto, mutta mikä voi vuotaa noin kovasti auton käynnissä olleessa? Laturi? laturin kuori->akku 4,8ohm vastus, ei oikein sekään passaa viaksi, maat on hyvät. Soittimen pääteasteen kautta ei tule mitään häiriöä pääkajareille, sivu huomautus.
Kertokaas jos jollakulla on ollu samanlainen probleema, ja missä vika jos paikallistui häiriöpesä. Auto on E28 524Tda 1986. Meikä siirtyy pian ton vaivan kans pöpipää kerhoon, käpöy käpöy kukkuu kukkuu titityyyyyyy :shock:
T:Tero
Ja sitten kertakaikiaan mikään ei auta :shock: . Kokeiltu kahdella eri vahvarilla JBL ja MDS, ei vaikutusta. Kaksi eri soitinta JVC ja SONY, ristiin eri vahvistimen kanssa, ei niin sitten ei auta. Mutta kun, tämmönen ilmiö tapahtuu, paikallaan soi biisit ok taustarutinoiden säestämänä, noh, tämä ei vielä aiheuta harakiriä, mutta kun starttaat auton, subi lyö pohjaan, ja sitten se jää jumpsutteleen niinkuin sydän löis tasaseen tahtiin, molemmilla soittimilla ja vahvareilla sama juttu ja biisi häviää sen jumpsuttelun taakse. Vahvarit katkoo virtaa! Homma palaa alkutilanteeseen kun auton sammuttaa. Vahvarin maat ok, siitä ei vika VOI johtua.
Mutta kertokaas tämä, auton akun ja rungon välinen vastus Flukella mitattuna on 4,1ohm auto sammuksissa, mutta auto käynnissä se heittelee välillä 12-70ohm, välillä Fluken mukaan jopa miinus ohmeilla!! Ei käy järkeen ei. Eli jossakin vuoto, mutta mikä voi vuotaa noin kovasti auton käynnissä olleessa? Laturi? laturin kuori->akku 4,8ohm vastus, ei oikein sekään passaa viaksi, maat on hyvät. Soittimen pääteasteen kautta ei tule mitään häiriöä pääkajareille, sivu huomautus.
Kertokaas jos jollakulla on ollu samanlainen probleema, ja missä vika jos paikallistui häiriöpesä. Auto on E28 524Tda 1986. Meikä siirtyy pian ton vaivan kans pöpipää kerhoon, käpöy käpöy kukkuu kukkuu titityyyyyyy :shock:
T:Tero
Comment