Tietääkö kukaan mistä sais destinator 3 jossa on suomen kartta?
Navi läppäriin
Collapse
X
-
Joo.. ite tullu käytettyy läppäris tota ms autoroute 2005:sta, mutta siin on vähän ongelmallista tosin se et joutuu ite kattoo koko ajan siitä että mikä tie on seuraavaks tulossa ja niitä ajo-ohjeita. Olis hemmetin hyvä ku olis semmonen samantyylinen ku noissa irtonaisissa naveissa eli näyttää nuolen ja metrit millon pitää kääntyä. Onko mitään tämmöstä hyvää softaa? Esim autoroutea olis täys tuska käyttää jostain 7" näytöstäLoppuen lopuks sydämmeen mahtuu vaan yks ämmä
Comment
-
-
Originally posted by jepsJoo.. ite tullu käytettyy läppäris tota ms autoroute 2005:sta, mutta siin on vähän ongelmallista tosin se et joutuu ite kattoo koko ajan siitä että mikä tie on seuraavaks tulossa ja niitä ajo-ohjeita. Olis hemmetin hyvä ku olis semmonen samantyylinen ku noissa irtonaisissa naveissa eli näyttää nuolen ja metrit millon pitää kääntyä. Onko mitään tämmöstä hyvää softaa? Esim autoroutea olis täys tuska käyttää jostain 7" näytöstä) ja se toimii erinomaisesti 7-tuumasella näytöllä. Siinä on kaikki nuolihommat ja ajo-ohjeita tulee myöskin puheena .. koita vaikka sitä siihen läppäriin.
BMW 435d xDrive Coupé M-Sport -14
Comment
-
-
Originally posted by jartsa02Mulla on tossa CarPC:ssä Freedrive ja siinä Destinator 3:n kartat (koko Suomi) ja se toimii erinomaisesti 7-tuumasella näytöllä. Siinä on kaikki nuolihommat ja ajo-ohjeita tulee myöskin puheena .. koita vaikka sitä siihen läppäriin.
Loppuen lopuks sydämmeen mahtuu vaan yks ämmä
Comment
-
-
Originally posted by jepsMistäs noi ohjelmat helpoiten sais?.
Comment
-
-
Originally posted by jartsa02Freedriven saa tuolta http://www.freedrive.co.uk/ ja Destinator 3:n kartat täytyy .. löytää jostain.
Juu nyt olis itsekkin tarvetta noille kunnollisille suomen kartoille! Autoroute 2006 suomen kartat on aivan perseestä, Siellä on suomi kartalla tyyliin tämä:
--\ Helsinki /
---\_____/ <----kehä 3
----> o <--- Lappi
mieletön piirrustus btw.
ja mulla kartta ois tulossa läppärikäyttöön gps pulikan kanssa
Hei jos joku löytää jostain noita destinator 3 suomi karttoja niin ilmoitelkoon tänne ku niille ois vähän tarvetta.. ja kun toi piratebay on nyt ratsian alaisena suljettuna niin sitäkään ei pääse hyväksi käyttämäänLast edited by J-Beat; 05-06-2006, 13:07.Myydään:
Uutta ja käytettyä osaa! e21, e30, e31, e32, e36, e34, e38, e46
K-S Connection
Ajossa: e46 330ci -00 "SemiCamo", e91 330xd Touring
Comment
-
-
Hei nyt kertokaas joku nopsaan että miten mä saan nyt käytännössä navin tähän läppäriin!
Hommasin gps usbi pulikan ja asensin ja se toimii. Latasin torrenttina destinator 3 mutta se perkele olikin tarkoitettu lähinnä kämmenmikroihin. Noooh sit latasin myös toisen tiedoston torrenttina joka sisältää vissiin pohjoismaiden täydelliset kartat.
Mitä nyt netistä luin niin minulla pitäisi ilmeisesti olla destinator SDK joka on niinkuin system developers kit eli ton pitäis nyt vissiin sopia pc:lle. Mistään sitä tosin en torrenttina tai muutenkaan löytänyt.. en ehkä osannut etsiä.. Ei kellään sattuis olemaan mitään tietoa mistä sen saisin tai olisiko jollain se niin voisi pistää tulemaan esim. mesessä laajakaistaa pitkin niin osais juhannuksena perille loman viettoon?!?
Olen ladannut myös mapmonkeyn ja Freedriven jotka ilmeisesti ovat eräänlaisia Front end ohjelmia eli käytännössä ne käyttää destinator SDK:ta pohjanaan ja toimivat sitten sen avulla. Eli kaikki muu minulla jo onkin paitsi se itse navin sydän. Ja en sitten halua kuulla että "kaupastahan niitä saa" paitsi tietty siinä tapauksessa jos haluat sen minulle aivan välttämättä käydä ostamassa.Mutta tosiaan niin akuuttia neuvontaa tässä vähän kaipaisin??? Kunhan sais ton navin toimimaan nyt, ei sitten väliä loppujen lopuksi sillä mikä versio destinatorista on se mikä nyt toimii pc:llä vaan kunhan joku toimiva olis!
AUTTAKEE!Myydään:
K-S Connection
Comment
-
-
Originally posted by J-BeatHei nyt kertokaas joku nopsaan että miten mä saan nyt käytännössä navin tähän läppäriin!
Hommasin gps usbi pulikan ja asensin ja se toimii. Latasin torrenttina destinator 3 mutta se perkele olikin tarkoitettu lähinnä kämmenmikroihin. Noooh sit latasin myös toisen tiedoston torrenttina joka sisältää vissiin pohjoismaiden täydelliset kartat.
Mitä nyt netistä luin niin minulla pitäisi ilmeisesti olla destinator SDK joka on niinkuin system developers kit eli ton pitäis nyt vissiin sopia pc:lle. Mistään sitä tosin en torrenttina tai muutenkaan löytänyt.. en ehkä osannut etsiä.. Ei kellään sattuis olemaan mitään tietoa mistä sen saisin tai olisiko jollain se niin voisi pistää tulemaan esim. mesessä laajakaistaa pitkin niin osais juhannuksena perille loman viettoon?!?
Olen ladannut myös mapmonkeyn ja Freedriven jotka ilmeisesti ovat eräänlaisia Front end ohjelmia eli käytännössä ne käyttää destinator SDK:ta pohjanaan ja toimivat sitten sen avulla. Eli kaikki muu minulla jo onkin paitsi se itse navin sydän. Ja en sitten halua kuulla että "kaupastahan niitä saa" paitsi tietty siinä tapauksessa jos haluat sen minulle aivan välttämättä käydä ostamassa.Mutta tosiaan niin akuuttia neuvontaa tässä vähän kaipaisin??? Kunhan sais ton navin toimimaan nyt, ei sitten väliä loppujen lopuksi sillä mikä versio destinatorista on se mikä nyt toimii pc:llä vaan kunhan joku toimiva olis!
AUTTAKEE!Myydään:
K-S Connection
Comment
-
-
Originally posted by J-BeatHei nyt kertokaas joku nopsaan että miten mä saan nyt käytännössä navin tähän läppäriin!
AUTTAKEE!
Homma menee näin: asenna Freedrive koneelle -> sen jälkeen löytyy koneelta kansio C:\DestinatorApps\Destinator, tee sinne kansio vaikka Finland ja kopioi sinne Destinaattorista pöllityt Suomen kartta fileet -> starttaa Freedrive ja vaihda Settingsseistä Finland-kartta päälle -> Navikoi tyytyväisenä pitkin kyliä.
Comment
-
-
Noiden Jartsan ohjeiden mukaisesti tuon tosiaan saa asennettua, helppo homma. Samat ohjeet ulkomaankielellä löytyy myös freedrive.co.uk:sta.
Olen itse tässä kokeillut asentaa RoadRunneriin Streets & Trips 2006:tta, Mapmonkeytä ja tuota freedriveä. Freedrive on ainoa jonka olen saanut toimimaan. Tuolla S&T:llä nyt ei olisi niin väliäkään, kun ei juuri Suomea, tai ainakaan pohjois-suomea siinä näkynyt.
Ongelmana vain on, että eipä näy tuossa Freedrivessäkään kuin muutama hassu paikka. Eli kysymys kuuluu: onko noissa AutoPC-yhteensopivissa softissa missään kunnollisia Suomen karttoja? Kun käsittääkseni noissa taskunavigaattoreissahan jo on ihan käypäiset pohjois-Suomen kartatkin, niin luulisi näissäkin jossain olevan?
...vai onko mulla tuossa Destinatorissa vain liian vanhat kartat. :-o Mikä siitä olisi uusin versio?
Comment
-
-
Originally posted by Vega_mitenkäs, saako esim. ps2:seen tai xboxiin mitään nvai ohjelmaa? molemmista löytyy usb paikka.
Comment
-
Comment