Originally posted by easy_ac
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e36 Etuoven vaimennus
Collapse
X
-
joo sanoin että tarviin ovenverhoiluun ja nimenomaan sanoin että tarviin semmosta mikä venyy ja venyy vielä lämmittämällä ihan kunnolla.. että saa kaikki nippelit ja nappelit muotoiltuu.. mutta tuo on nii jäykkää paskaa että....., ja mitäpä se pieni offtopic haittaa... kun pysytään nyt esim vaikka samassa automerkissä.
Last edited by easy_ac; 04-12-2005, 15:29.
Comment
-
-
Jaajaa, eipä ollu kovin ammattitaitonen kauppa, tai sitte piti jotain saaha myytyä ni möivät paskaa...
ninno juu, no pitää katella kuha saa kummatki ovet suunnilleen ni laitan kuvat..
joo, kuha ei toyotasta aleta haastamaan, ni ei oo paha offtopikki viel :P_____
BMW - Fahren des Vergnügens
e34 525ix touring -93
ex. e36 316i -91
Comment
-
-
Originally posted by easy_acjoo sanoin että tarviin ovenverhoiluun ja nimenomaan sanoin että tarviin semmosta mikä venyy ja venyy vielä lämmittämällä ihan kunnolla.. että saa kaikki nippelit ja nappelit muotoiltuu.. mutta tuo on nii jäykkää paskaa että....., ja mitäpä se pieni offtopic haittaa... kun pysytään nyt esim vaikka samassa automerkissä.
Mistä ostit sitä keinonahkaa? Ite oon ostanu eurokankaasta, siel on jotain tosi ohutta ja venyvää mustaa keinonahkaa, siitä on mulla tehtynä aurinkolipat , hertzille kotelo ja nyt vetästään sitä myös kattoon.. Muissa liikkeissä on ollut aika kovaa se nahka.. Sopii just penkkeihin ja esim takakontin pohjaan niinkun itse olen käyttänyt..
Comment
-
-
no eurokankaastapa just ostin..! ja ku nimenomaan kerroin tarkasti että millasta pitäs olla ja et mihin tulee mutta, ja ite aluks kattelin koko puljun läpi ja aika vähän nahkaa siellä näin! mutta taidan seuraavan kerran käydä ihan jostain verhoomosta kysymässä.
, muistatko antti että minkä hintasta se mahto olla ? Ite tarviin tulevan lootan verhoiluun, sekä nyt nuo "korokepalat" pitää verhoilla hattuhyllyyn.
Last edited by easy_ac; 04-12-2005, 20:10.
Comment
-
-
perkele ku tuli nii kova hinku laittaa ovet kuntoon, että nyt ne on jo paikallaan, eikä ollu asennuksen aikana kameraa, mutta pitää laittaa nuo kuvat nuista valmiista ovista, kuha nuo nyt saa loppuun asti viimeisteltyä tässä... on niillä jo viikko soiteltu, edelliseen asennukseen verrattuna kuuluu vallanmainosti, tosin 10" subia band-bass kotelossa alaäänet huutaa kaverikseen :P_____
e34 525ix touring -93
ex. e36 316i -91
Comment
-
-
Originally posted by easy_acliimailitko ovipahveihin paljonkin bitumii... entä sinne oviin.._____
e34 525ix touring -93
ex. e36 316i -91
Comment
-
Comment