memebuy23buy

Kuvia e36 kontista..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Hammu
    Moderator
    • Nov 2006
    • 3971
    • Nurmijärvi

    #31
    Konttirojekti etenee hitaasti ja epävarmasti, mutta kuvia tulee kunhan saa aikaseks jotain kuvattavaa.

    Comment

    • mikae34
      Bimmer Enthusiast
      • Apr 2004
      • 5015
      • Forssa

      #32
      tohon tapaan e34 eka kuva ja volvoS60 toinen
      Last edited by mikae34; 29-04-2007, 19:43.
      Auto on liikkumaväline.

      Comment

      • PeteS
        Bimmer Enthusiast
        • Jan 2006
        • 2765
        • Ylivieska

        #33
        e36 kontti

        itelle tuli värkättyä tällaset. Vararengas käytettävissä ja aika hyvin kontti tilaa. Elementti suunnattu eteenpäin. Tosin ne on vieläki viimestelyä vaille. Piuhat tulee turkkipellin alta ja neon putki löytyy... Reikä oikeassa laidassa on konkan näytölle.
        Last edited by PeteS; 13-05-2015, 05:19.
        Originally posted by EGoman
        on kyllä mahtavat nuo sun lenson kopiot
        Satakertaa ennemmin M10-1,8i, kuin tuo kammottava paskakasa M20B20.
        E21 315 -81, E39 530iA, Skoda Octavia Rs

        Comment

        • Camo
          Bimmer Enthusiast
          • May 2004
          • 1662
          • Lahti

          #34
          Hmm...oiskohan kellään e36 cabrion konttiin rakenneltu mitään? Taikka sitten Z3:n konttiin? Itellä kun tulee muutaman viikon päästä Saksan tarjonnan jompi kumpi uitettua niin täytyy sinnekin sitten jotain pientä konttiin laittaa, kun noita elementtejäkin alkaa olemaan nurkat täynnä
          Current:
          Ford Ranger 3.2 TDCi Wildtrak -17
          DeTomaso Pantera "Gr4" #5172 -73


          Previous:
          Jeep Grand Cherokee SRT8 6.1
          E36 325i | E53 X5 4.6iS | Jeep WJ 4.7 | E36 320i | E38 740iA | E39 523i | E46 325Ci
          Chevrolet Corvette C5 | Porsche 911 (996) C2 | E30 316i | E36 325tds | E36 318i
          E34 525i | E30 320i | E30 318i | Z3 2.8 Roadster | E34 520i | E30 316i | E36 320i

          Comment

          • J-Beat
            Aluevastaava
            • Jun 2005
            • 3058
            • Jyväskylä

            #35
            Originally posted by mikae34 View Post
            tohon tapaan e34 eka kuva ja volvoS60 toinen
            Melko hyvännäköstä

            Originally posted by PeteS View Post
            itelle tuli värkättyä tällaset. Vararengas käytettävissä ja aika hyvin kontti tilaa. Elementti suunnattu eteenpäin. Tosin ne on vieläki viimestelyä vaille. Piuhat tulee turkkipellin alta ja neon putki löytyy... Reikä oikeassa laidassa on konkan näytölle.
            Tää näyttää aika hyvältä ja käytännölliseltä? Tohonhan voi helposti vetästä jonkun peitelevyn niskaan niin toimii ihan oikeena tavarankuljetus tilanakin :think
            Myydään:
            Uutta ja käytettyä osaa! e21, e30, e31, e32, e36, e34, e38, e46

            K-S Connection
            Ajossa: e46 330ci -00 "SemiCamo", e91 330xd Touring

            Comment

            • Palehti
              Bimmer Rookie
              • Jan 2005
              • 149
              • Klaukkala

              #36
              Originally posted by Make6 View Post
              Valitettavasti ei ole näyttää kuvia rakentelu vaiheista. Mutta noi on koottu tonne eri palasista esim. noi reunapalat missä toi konkka on niin ne on eri osaa mikä siinä keskellä on subien edessä, niitä saumoja ei vaan näe kovin hyvin. Ja toi lasi mikä on vahvistimien päällä niin siitä lähtee toinen päätypala pois jolloin sen saa sinne menemään.
              On muuten meikäläisen tekemät asennukset

              Joskus vuonna 2000 alkutalvesta tuota tehtiin ja oli siinä aikamoinen väkkäröiminen. Samana keväänä auto oli näytillä american car shoussa ja GTI:ssä sitten joskus myöhemmin, mutta muistaakseni vielä vuoden 2000 puolella.
              Subbareina toimivat rokkarin Power DVC:n 15":set ja ne olivat siitä holmöjä, että vaativat suljettunakin 70 litraa koteloa / elementti. Sointi oli kyllä makea ja matalaa tuli voimalla noista peleistä.
              Kotelorakenne on kolmesta osasta:
              1. Vararenkaankotelo, joka tehty kuidusta ja sille on puinen kehys oikealla tasolla, että muut kotelot sai siihen hyvin kiinni.
              2 ja 3 erilliset kotelot, jotka olivat muistaakseni niin tiukalla sovitteella, että koteloiden "etuseinät" piti asentaa vasta autossa paikoilleen ja sen jälkeen nämä pultattiin 1.koteloon kiinni ja toisiinsa.

              Elementtien edestä on hattuhyllyn läpi kanavat ja hattuhyllyssä (uudellen tehdyssä) oli noissa kohtaa reiät ja kaiutinkankaat näkösuojina.

              Tiedä sitten, miten nykyisessä asennuksessa ovat palikat asennettu. Kuulemma tuosta autosta, johon ne teimme, olivat palikat lähteneet aika surutta mm. moottorisahaa apuna käyttäen

              Sellaista, aika vaikea oli asennus ja vaikea oli soundillisesti muutenkin tuo E36, mutta molemmista ollaan selvitty

              Kuvia asennuksista ei ole, muistikuviakin vain muutama
              i4 M50, E46 325 CiA avo, Suzuki Katana 2022
              ex E39 M5 2001 Anthracite, M550D, F11 525D N57, F36 435D, Model 3 Perf, jne

              Comment

              • bman
                Bimmer Fanatic
                • May 2004
                • 220
                • Mikkeli

                #37
                Tässä olisi oma peruskontti jonka viime kesänä murjasin..viikon kuluessa rupes vituttaa ku ei tavaraa niin hyvin mahdukkaan...ja pahinta kun ei pysty hyödyntämään kaatuvia takaselkänojia.. Niin ensi kesänä sitten noi romut vararengaskoteloon. Vahvarit on kotelon etupuolella kotelossa kiinni.
                Last edited by bman; 22-06-2007, 13:54.

                Comment

                Working...
                X