Konttirojekti etenee hitaasti ja epävarmasti, mutta kuvia tulee kunhan saa aikaseks jotain kuvattavaa.
Kuvia e36 kontista..
Collapse
X
-
e36 kontti
itelle tuli värkättyä tällaset. Vararengas käytettävissä ja aika hyvin kontti tilaa. Elementti suunnattu eteenpäin. Tosin ne on vieläki viimestelyä vaille. Piuhat tulee turkkipellin alta ja neon putki löytyy... Reikä oikeassa laidassa on konkan näytölle.Last edited by PeteS; 13-05-2015, 05:19.Originally posted by EGomanon kyllä mahtavat nuo sun lenson kopiotSatakertaa ennemmin M10-1,8i, kuin tuo kammottava paskakasa M20B20.
Comment
-
-
Hmm...oiskohan kellään e36 cabrion konttiin rakenneltu mitään? Taikka sitten Z3:n konttiin? Itellä kun tulee muutaman viikon päästä Saksan tarjonnan jompi kumpi uitettua niin täytyy sinnekin sitten jotain pientä konttiin laittaa, kun noita elementtejäkin alkaa olemaan nurkat täynnäCurrent:
Ford Ranger 3.2 TDCi Wildtrak -17
DeTomaso Pantera "Gr4" #5172 -73
Previous:
Jeep Grand Cherokee SRT8 6.1
E36 325i | E53 X5 4.6iS | Jeep WJ 4.7 | E36 320i | E38 740iA | E39 523i | E46 325Ci
Chevrolet Corvette C5 | Porsche 911 (996) C2 | E30 316i | E36 325tds | E36 318i
E34 525i | E30 320i | E30 318i | Z3 2.8 Roadster | E34 520i | E30 316i | E36 320i
Comment
-
-
Originally posted by mikae34 View Posttohon tapaan e34 eka kuva ja volvoS60 toinen
Originally posted by PeteS View Postitelle tuli värkättyä tällaset. Vararengas käytettävissä ja aika hyvin kontti tilaa. Elementti suunnattu eteenpäin. Tosin ne on vieläki viimestelyä vaille. Piuhat tulee turkkipellin alta ja neon putki löytyy... Reikä oikeassa laidassa on konkan näytölle.Myydään:
Uutta ja käytettyä osaa! e21, e30, e31, e32, e36, e34, e38, e46
K-S Connection
Ajossa: e46 330ci -00 "SemiCamo", e91 330xd Touring
Comment
-
-
Originally posted by Make6 View PostValitettavasti ei ole näyttää kuvia rakentelu vaiheista. Mutta noi on koottu tonne eri palasista esim. noi reunapalat missä toi konkka on niin ne on eri osaa mikä siinä keskellä on subien edessä, niitä saumoja ei vaan näe kovin hyvin. Ja toi lasi mikä on vahvistimien päällä niin siitä lähtee toinen päätypala pois jolloin sen saa sinne menemään.
Joskus vuonna 2000 alkutalvesta tuota tehtiin ja oli siinä aikamoinen väkkäröiminen. Samana keväänä auto oli näytillä american car shoussa ja GTI:ssä sitten joskus myöhemmin, mutta muistaakseni vielä vuoden 2000 puolella.
Subbareina toimivat rokkarin Power DVC:n 15":set ja ne olivat siitä holmöjä, että vaativat suljettunakin 70 litraa koteloa / elementti. Sointi oli kyllä makea ja matalaa tuli voimalla noista peleistä.
Kotelorakenne on kolmesta osasta:
1. Vararenkaankotelo, joka tehty kuidusta ja sille on puinen kehys oikealla tasolla, että muut kotelot sai siihen hyvin kiinni.
2 ja 3 erilliset kotelot, jotka olivat muistaakseni niin tiukalla sovitteella, että koteloiden "etuseinät" piti asentaa vasta autossa paikoilleen ja sen jälkeen nämä pultattiin 1.koteloon kiinni ja toisiinsa.
Elementtien edestä on hattuhyllyn läpi kanavat ja hattuhyllyssä (uudellen tehdyssä) oli noissa kohtaa reiät ja kaiutinkankaat näkösuojina.
Tiedä sitten, miten nykyisessä asennuksessa ovat palikat asennettu. Kuulemma tuosta autosta, johon ne teimme, olivat palikat lähteneet aika surutta mm. moottorisahaa apuna käyttäen
Sellaista, aika vaikea oli asennus ja vaikea oli soundillisesti muutenkin tuo E36, mutta molemmista ollaan selvitty
Kuvia asennuksista ei ole, muistikuviakin vain muutamai4 M50, E46 325 CiA avo, Suzuki Katana 2022
ex E39 M5 2001 Anthracite, M550D, F11 525D N57, F36 435D, Model 3 Perf, jne
Comment
-
-
Tässä olisi oma peruskontti jonka viime kesänä murjasin..viikon kuluessa rupes vituttaa ku ei tavaraa niin hyvin mahdukkaan...ja pahinta kun ei pysty hyödyntämään kaatuvia takaselkänojia..Niin ensi kesänä sitten noi romut vararengaskoteloon. Vahvarit on kotelon etupuolella kotelossa kiinni.
Last edited by bman; 22-06-2007, 13:54.
Comment
-
Comment