Minä suosittelisin infinityä, joko kappa tai kappa perfect sarjaa. Kumpikin soi ihan nätisti ja tarvittaessa lujaa, mutta tuo kappa perfect on mielestäni hieman tarkempi.
12" subbaria
Collapse
X
-
Mitä hintaa noilla Infinityillä on :?: noin 200 e :?:
Itelle joko hommaan Infinityn tai SPL:län...Ollut jo harkinnassa kumpikin. Pitää vaan ensin saada muut osat autoon ja sitten subi ja vahvistin
muut jo löytyyNykyään E46 330Cd M-Sport II -03
Ex. E30 320i 2d GTS -88
E46 330Cd (projekti V.2)
----------------------------
Comment
-
-
Itellä on JL-Audion 12W3, paras mihin mä oon tähän asti törmänny... Maksaa aika paljon mut on sen arvoinen... Kunnon vahvari niin hymy on fakta :wink:BMW M5 -95, Fjordgrau
BMW M535i -86, Polarissilber
BMW 325i -87 M Tech 1, Diamantschwarz
BMW 740i -94, Aspen-silber
BMW X1 xDrive20d -16, Alpinweiss 3
Comment
-
-
Originally posted by Pasi_KTuo nyt riippuu ihan siitä minkälainen vahvistin sulla on, haluatko refleksi vai suljetun pöntön, minkä kokoinen kotelo, minkälaista musaa kuuntelet ja haetko painetta, matalaa vai laatua.
-Pasi
tehoa ei ole ikinä liikaa..."Se mitä lopussa halutaan sanoa, määrittää mitä alussa sanotaan"
Comment
-
-
Originally posted by Pasi_KTuo nyt riippuu ihan siitä minkälainen vahvistin sulla on, haluatko refleksi vai suljetun pöntön, minkä kokoinen kotelo, minkälaista musaa kuuntelet ja haetko painetta, matalaa vai laatua.
-Pasi
matalaa ja painetta sopivasti, ei tarvi olla suomen/maailman parhaita merkkejä, mutta ei mitään biltema/maxi makasiini juttujakaan, joku raja sentään vedettävä, vaikka en minä tolla autolla minnekkään paine kisoihin ole lähdössä, kunhan bassoa kuuluu paremmin kuin noista 2 erillissarjasta
12" pienenpää ei ole tarkoitus laittaaNykyään E46 330Cd M-Sport II -03
Ex. E30 320i 2d GTS -88
E46 330Cd (projekti V.2)
Comment
-
-
Alpinen type-R 12" on aika kova, maksaa about 200e... Suosittelen, kaverilla on...BMW M5 -95, Fjordgrau
BMW M535i -86, Polarissilber
BMW 325i -87 M Tech 1, Diamantschwarz
BMW 740i -94, Aspen-silber
BMW X1 xDrive20d -16, Alpinweiss 3
Comment
-
-
onko tietoo kannataako ostaa spl pro G-12 subia?Nykyään E46 330Cd M-Sport II -03
Ex. E30 320i 2d GTS -88
E46 330Cd (projekti V.2)
Comment
-
-
Originally posted by henrionko tietoo kannataako ostaa spl pro G-12 subia?
Comment
-
Comment