12" subbaria

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • välikala
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2003
    • 1385
    • espoohillgang

Originally posted by U. Turhapuro
    DLS:n MW12 soi toisi nätisti, ainakin kaverin autossa! :lol:
    kaverilla 2x 10" dsl:ää hlvetin isolla vahvarilla.. ei jotenki tykkää, vois paremminkin soida.
    Ja tuntuukomusta vaan vai toistaako kaikki MTXt hieman alempaa ku muut. Ite sitä valittelin ni muutama kaveri sano samaa, tosi matalii bassoja toistaa mtx siten että mun mielestä vois korkeemia toistaa.
    http://www.needgood.com
    e30 the one and only

Comment

• tumppu86
      Bimmer Fanatic
      • Aug 2003
      • 900
      • E-pohjanmaa

Ainakin Peerles xls 12 on hyvä ja samoin Lanzar Viber Pro 12.Siinä on kaks kunnon paine bassoa.

Comment

• downlapsi
        Bimmer Rookie
        • Aug 2003
        • 91
        • Hyvinkää

Osta Ultimaten 12"subi! Hinta/laatu kohdallaan. Itel ultimate ux12" ja antaa hyvin painetta eikä tartte paljoo antaa tehoja! Alle 100e kaiutin.

Comment

• Remotion
          Bimmer Enthusiast
          • Mar 2003
          • 15291
          • Ajamisen Iloa

Mulla on 13" Focal Polyglasshttp://www.focal.tm.fr/gb/car/archiv...yglass/33v.htm ei oo tullut parempaa eteen vielä.
          Z3 coupé individual

F01, F02, F10, F11 takakäännön muoviosat
          E36 ilmanotot & Z3 ilmanotot

Comment

• Makke
            Bimmer Fanatic
            • Nov 2002
            • 281
            • Vammalacity, Finlandi

Kyllä se SPL taitaapi olla.
            "Die beste fahrt mit hosen an"

Comment

• kastemato
              Bimmer Rookie
              • Oct 2003
              • 120
              • Vantaa

Diamond Audion subin laitat... sopivankokoiseen suljettuun ja sillä siisti.

Diamond Audio CM3 12", sille n.17-33litrainen suljettu kotelo... ovh 179euroa, saa http://www.augustinimports.fi/ eikä pitäis olla äänenlaadussa valittamista... Todella asiallinen liike, Oulussa fyysisesti mutta myy myös postin/matkahuollon kautta...

Itselläni saman merkin parempaa sarjaa M6 10" joka jyrää 11.5litran kotelossaan varsin kunnioitettavasti... Nyt sille on tarjolla vain n.300W RMS Precision Powerilta, mutta viime kesänä tuli luukuteltua 1,2kW:n päätteellä eikä tuntunut tulevan mitään rajaa vastaan... Menee todella alas ja soi tarvittaessa kyllä myös lujaa... Tälläkin foorumilla liikkuva Tumppa lienee samaa mieltä tuosta? Eipä tartte paineessakaan hävetä vaikka tuomolla onkin bemarin kontissa 3kpl 10" MTX:ia...

Lauri
              I've got a need... a need for speed...

e34 5xxi *virn* Barbie-bemu
              e34 5xxi (touring)
              Volvo 850 T-5 STW "Sporttractor"
              Saab 9000 CSE "What can you say?"

Comment

• Infinity Beta
                Bimmer Fanatic
                • Jul 2003
                • 441
                • Alavus

Boston acoustics pro 12".Ehdottomasti paras subi mitä ikinä olen kuullut,
                ei tietenkään mikään halpa mutta kannattaa panostaa kerran laatuun
                ettei tartte olla koko ajan subia vaihtelemas kun ostaa kerralla
                kunnollisen.

Comment

• kastemato
                  Bimmer Rookie
                  • Oct 2003
                  • 120
                  • Vantaa

Originally posted by Infinity Beta
                  Boston acoustics pro 12".Ehdottomasti paras subi mitä ikinä olen kuullut,
                  ei tietenkään mikään halpa mutta kannattaa panostaa kerran laatuun
                  ettei tartte olla koko ajan subia vaihtelemas kun ostaa kerralla
                  kunnollisen.
                  Eli nimesi tai sit Diamond Audion M6-sarja alkaa olla sitä mistä puhutaan. Itse en tykkää Bostonista lainkaan, liian "amisbasso" anteeksi vain. Itse kukin tykkää mistä tykkää, minä en Bostonista. (Olen koekuunnellut ko. Elementtiä omassa autossani riittävällä teholla ja oikeassa kotelossa, enkä pitänyt.)

-- Lauri

P.S. Muistakaa että joka jätkällä on mielipide ja persereikä... tässä oli toinen omistani. ei turhia herneitä kiitos.
                  I've got a need... a need for speed...

e34 5xxi *virn* Barbie-bemu
                  e34 5xxi (touring)
                  Volvo 850 T-5 STW "Sporttractor"
                  Saab 9000 CSE "What can you say?"

Comment

• Infinity Beta
                    Bimmer Fanatic
                    • Jul 2003
                    • 441
                    • Alavus

Eli nimesi tai sit Diamond Audion M6-sarja alkaa olla sitä mistä puhutaan. Itse en tykkää Bostonista lainkaan, liian "amisbasso" anteeksi vain. Itse kukin tykkää mistä tykkää, minä en Bostonista. (Olen koekuunnellut ko. Elementtiä omassa autossani riittävällä teholla ja oikeassa kotelossa, enkä pitänyt.)

-- Lauri

Niin no jokaisella on mielipiteet mutta miten selität sanan amisbasso,mun
                    mielestä justiin kaukana amisbassoista,eikö amisbassot oo halpoja
                    rämiseviä jotain jbl:n,spl dynamicsin tai MTX,Jensen merkkisiä?
                    Bostonhan on painii aivan eri hinta- ja laatuluokissa,lujaa ja puhtaasti soiva basso,onhan
                    se voittanu maailmanlaajuisesti palkintoja ja monen mielestä kyseinen elementti on parhaimpia!

Comment

• rassi
                      Bimmer Fanatic
                      • Mar 2003
                      • 384
                      • Rantsu

heh

Mulla on pari semmoista pakkomielteen poikaista jos ja kun (aina?) ajan bmw:tä niin kyllä kaiuttimet on Cerwin - Wega ja piste.....

Comment

• jvakeva
                        Bimmer Enthusiast
                        • Sep 2003
                        • 2432
                        • Kouvola

hg

osta vaan se peerless jos hyvän haluat, ... vai ULTIMATE ux... vittu mikä PASKA! peerless ! siinä on elementti joka menee pieneen koteloon, soi hyvin ja kovaa... voiko enempää vaatia? ja taisi olla peerlesskin jonkin sortin referenssi testeissä...
                        B10 V8 # 108
                        saab r560 8X4

Maansiirto ja kiviainestoimitukset Kymenlaakson alueella.

Comment

• j.hulkko
                          Bimmer Enthusiast
                          • Feb 2003
                          • 1916
                          • taLLi

ULTIMATE
                          F11 530d

ex bemut E21, E30, E36, E46,E91, E28

Comment

• L.H
                            Bimmer Enthusiast
                            • Apr 2003
                            • 2479
                            • Lohja

Mä oon ainakin ollu ihan tyytyväinen tohon signatin rageen, hintaa oli muistaakseni 180eltonia :roll:
                            “Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson

Comment

• pokerface
                              Bimmer Fanatic
                              • Oct 2002
                              • 308
                              • vaasa

kellään kokemuksia sonyn Xplödistä? entä blaukkareista? olis tarkotus ostaa joku n. sadan euron 12" subbari, köyhällä opiskelijalla ei oo varaa parempaan :(
                              tyhmäkin voi vaikuttaa viisaalta jos pitää välillä turpansa kiinni

Comment

• Calypsocoupe
                                Bimmer Enthusiast
                                • Mar 2003
                                • 2932
                                • EFNU

Originally posted by pokerface
                                kellään kokemuksia sonyn Xplödistä? entä blaukkareista? olis tarkotus ostaa joku n. sadan euron 12" subbari, köyhällä opiskelijalla ei oo varaa parempaan :(
                                Osta uusin Autosoundi, siinä oli molemmat testissä.
                                - 330d E91 LCI - 320d E91 - 330ia M-sport '00 - 325πM coupé '94 - 316i 2.0/4 touring '98 - SLK 230K AMG Designo -

Comment

Working...
                                X