Originally posted by heicci
Announcement
Collapse
No announcement yet.
asennuksia e36:seen
Collapse
X
-
e36:seen saa peilikolmioon Blaupunktilta ihan käypä muoviadaptereita. Meinaan siis että on ihan kokonainen se kolmio ja paikka valmiiksi diskantille ja muutenkin hieman ulospäinsuuntautuva että mahtuu se dikantti ton muovin ja pellin väliin. Makso muistaakseni 15 egee eli ei kannata hirveesti itte alkaa kittailemaan...
Täs kuvaa: http://www.overboard.fi/bmw/isot/Hifi_1048.jpg
Comment
-
-
Mielestäni ne kickpaneelin paikat ovat huonot midbassoille. Ainakaan mulla DLS:n ms5 erkkasarjan midit eivät toista matalia taajuuksia siellä, vakiot 4" takakajarit taitavat toistaa paremmin matalia. Muutenkin midien äänet jäävät melko heikolle kuulolle. Tarkoituksena olisi itsellänikin asentaa ne oviin, mutta ei ole vielä ehtinyt aloittaa projektia.
Miten olette toteuttaneet matalien taajuuksien tuottamisen E36:sessa? Mulla oli ennen spl:n 12D4 supikka kontissa, mutta siltä kärähti pääte eikä enään ole intoa laittaa subikkaa konttiin, vaan äänentoisto pitäisi hoitaa vähemmän tilaa vievillä ratkaisuilla. Eli kyselisinkin, jos joku on enempi rakentanut kolmekutosta, että miten kannattaisi toteuttaa tuo bassontuotto, olen miettinyt myös laittaa 6½ tai 8" midbassoja oviin, josko niistä lähtisi hieman matalaakin taajuutta. Hattuhyllylle voisi myös vakiokajareiden tilalle laittaa jotkin 6½ koaksiaalit, vai mitä te oletta sinne viritelleet? Nyt on siis MS5 erillissarja 2x100w päätteen takana..E34 S38B38
E36 S50B30us hx52 ->M50B32
2gen RAM 5.9 cummins
Comment
-
-
Asensin omaan E36:seen tuon DLS:n MS5-erillissarjan vakiopaikoille.
Jakosuotimia en ole vielä asentanut, ja niitä kysymykseni kuuluukin.
Eli mihin porukka on ne jakosuotimet laittanut, kun ne ovat aika isot, niin eivät taida sinne ovipahvin väliin mennä.
Ajattelin, että laittaisi ne jakosuotimet sinne takakonttiin BMW:n alkuperäisen vahvarin tilalle. Onkohan kellään noita piuhojen värikoodeja, mitkä piuhat lähtevät diskantille?
Sitä 3" kaijutinta ovessa en ole korvannut vielä millään. Suosituksia sen tilalle?
Comment
-
-
Originally posted by LaakeriMielestäni ne kickpaneelin paikat ovat huonot midbassoille. Ainakaan mulla DLS:n ms5 erkkasarjan midit eivät toista matalia taajuuksia siellä, vakiot 4" takakajarit taitavat toistaa paremmin matalia. Muutenkin midien äänet jäävät melko heikolle kuulolle. Tarkoituksena olisi itsellänikin asentaa ne oviin, mutta ei ole vielä ehtinyt aloittaa projektia.
Miten olette toteuttaneet matalien taajuuksien tuottamisen E36:sessa? Mulla oli ennen spl:n 12D4 supikka kontissa, mutta siltä kärähti pääte eikä enään ole intoa laittaa subikkaa konttiin, vaan äänentoisto pitäisi hoitaa vähemmän tilaa vievillä ratkaisuilla. Eli kyselisinkin, jos joku on enempi rakentanut kolmekutosta, että miten kannattaisi toteuttaa tuo bassontuotto, olen miettinyt myös laittaa 6½ tai 8" midbassoja oviin, josko niistä lähtisi hieman matalaakin taajuutta. Hattuhyllylle voisi myös vakiokajareiden tilalle laittaa jotkin 6½ koaksiaalit, vai mitä te oletta sinne viritelleet? Nyt on siis MS5 erillissarja 2x100w päätteen takana..
Minulla on 6,5" midit edessä ja 12" subbari takana 40l kotelossa, takakaiuttimet poistettu että subbari kuuluu. Midbassot menee alas ja subbari todella alas, on mitattu.. boostaa 20-35hz:ta Tarkoituksena itsellä olisi yrittää jaksaa rakentaa pieni bandpass kotelo takakonttiin.. ei veisi paljoa konttia
Comment
-
-
Originally posted by rampaleAsensin omaan E36:seen tuon DLS:n MS5-erillissarjan vakiopaikoille.
Jakosuotimia en ole vielä asentanut, ja niitä kysymykseni kuuluukin.
Eli mihin porukka on ne jakosuotimet laittanut, kun ne ovat aika isot, niin eivät taida sinne ovipahvin väliin mennä.
Ajattelin, että laittaisi ne jakosuotimet sinne takakonttiin BMW:n alkuperäisen vahvarin tilalle. Onkohan kellään noita piuhojen värikoodeja, mitkä piuhat lähtevät diskantille?
Sitä 3" kaijutinta ovessa en ole korvannut vielä millään. Suosituksia sen tilalle?
Smack, otin pois kokonaan. matalia taajuuksia ei kuulu. Rummut jo kuitenkin kuuluvat joten rokkia saattaa kuunnella, mutta näitä baarihittejä ei.E34 S38B38
E36 S50B30us hx52 ->M50B32
2gen RAM 5.9 cummins
Comment
-
Comment