moro!
tallissa lojuisi SPL Dynamics TC-704 - nelikanavahvistin... subbari ollut aikasemmin vaan kiinni kylläkin.
mitenhän tollasen originaalin piimerin vahvarin saisi vaihdettua, piuhojen vetäminen jäi mietityttään.. pistänkö niin että nykyinen vahvari soittaa normisti kaikkia kaiuttimia ja kaappaan takaskobejen piuhoista vaan subille tulon? ...tartteekö tähän väliin jonkun kikkareen, joku signaalimuunnin ?
tolleen jos tekis niin olis helppo napsia subi tarpeen tullen välistä pois, toimiskohan se tolleen hyvin?
mites sitten jos jätän subin pois ja vaihtasin SPL - vahvarin normiksi etukajarien ja takakajarien vahvariksi... miten piuhotus silloin, kaiuttimia kun on aika paljon autossa, meneekö etukajarien/takakajarien piuhat vaan kaikki yhteen nippuun ja biimerin jakosuotimet hoitaa loput? kö ?
vai onko biimerissä jossain jakosuotimet?
aika nyybi olo näissä pirkaleen piuhakikkailuissa...
-a-
tallissa lojuisi SPL Dynamics TC-704 - nelikanavahvistin... subbari ollut aikasemmin vaan kiinni kylläkin.
mitenhän tollasen originaalin piimerin vahvarin saisi vaihdettua, piuhojen vetäminen jäi mietityttään.. pistänkö niin että nykyinen vahvari soittaa normisti kaikkia kaiuttimia ja kaappaan takaskobejen piuhoista vaan subille tulon? ...tartteekö tähän väliin jonkun kikkareen, joku signaalimuunnin ?
tolleen jos tekis niin olis helppo napsia subi tarpeen tullen välistä pois, toimiskohan se tolleen hyvin?
mites sitten jos jätän subin pois ja vaihtasin SPL - vahvarin normiksi etukajarien ja takakajarien vahvariksi... miten piuhotus silloin, kaiuttimia kun on aika paljon autossa, meneekö etukajarien/takakajarien piuhat vaan kaikki yhteen nippuun ja biimerin jakosuotimet hoitaa loput? kö ?
vai onko biimerissä jossain jakosuotimet?

aika nyybi olo näissä pirkaleen piuhakikkailuissa...

-a-
Comment