Announcement
Collapse
No announcement yet.
Tiukkaakin tiukempi liitin
Collapse
X
-
Oisko se ollut niin, että tuo lukitusklipsin loppuosa nousee ylös samalla kun liitintä vetää ulospäin. Ja vastaavasti paikoilleen asennettaessa lukitusklipsi painuu tuohon kuvassa olevaan asentoon.
Itse koekäytin joku aika sitten autossani alkuperäistä cd-soitinta ja kokemuksesta voin sanoa, että kyllä siihen voimaa tarvitaan. Liitin meni paikalleen illan ongelmia, joten kai siinä jonkilainen lukitussysteemi vielä tuossakin asennossa on. Ainakin irrotettaessa kuuluis joku raksahdus, mutta mikään osa ei rikkoutunut.Nykyiset: Melbournerot F31 320d M-Sport ja Saab 9-3 Aero Cabriolet '01
Ex. E91 325i '06, E39 530dA touring facelift, Saab 9-5 2.3t Wagon, E34 525i
Comment
-
-
Originally posted by O.K. View PostOisko se ollut niin, että tuo lukitusklipsin loppuosa nousee ylös samalla kun liitintä vetää ulospäin. Ja vastaavasti paikoilleen asennettaessa lukitusklipsi painuu tuohon kuvassa olevaan asentoon.
Itse koekäytin joku aika sitten autossani alkuperäistä cd-soitinta ja kokemuksesta voin sanoa, että kyllä siihen voimaa tarvitaan. Liitin meni paikalleen illan ongelmia, joten kai siinä jonkilainen lukitussysteemi vielä tuossakin asennossa on. Ainakin irrotettaessa kuuluis joku raksahdus, mutta mikään osa ei rikkoutunut.
Comment
-
-
vedät pelkääjän penkkiä päib tuota klipsiä jossa näkyy kummallikin puolella 2 tappia... se on h*lvetin piukassa... näin ainakin mun vanhassa e36:ssa..-Hämeenlinnan Hinauspalvelu 0400-982944/24H
-Ovien avaukset/Tankin tyhjennykset
-Voimaa.com Ohjelmoinnit
-Vikakoodien lukua/Ohjelmoinnit
-Ilmastointi huolto alkaen 69€
Ei ole sellaista ongelmaa, jota ei raaka voima ja tekninen tietämättömyys ei ratkaisisi.
GMC Topkick C6500 rollback -95
Ford F-350 4X4 Wrecker -97
E46 330xiA -02
Chrysler neon -99
Comment
-
-
Voi luoja...
Työnnä meisseli punaisen nuolen kohtaan ja vedä keltaisen nuolen osoittamaan suuntaanLast edited by Spetke; 31-03-2022, 18:21.
Comment
-
Comment