Sopiiko ja onnistuuko 2din paikkaisen soittimen laitto e39? Onko valmiita sovitteita olemassa?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
2 din soitin e39
Collapse
X
-
Mä tiedustelin ite samaa hommaa omaani ja sain vastaukseksi: ETTEI SE SOVI. Kuulemma ei oo kauhean paljosta kiinni, mut kuitenkin sen verran ettei se mahdu. No siinä sitten manailemaan sitä kokoa ja sitä, että joutuu tyytymään orggis vempaimeen kurkkupurkki soundeilla (no ainakin on tyylikkäämpi, mun mielestä)
JakeJake
Kehonsiirtovälineenä -00 E39
Comment
-
-
Itseänikin on houkuttanut e39 2-din kokoinen paikka soittimelle.
Olen jo tovin kuolannut JVC:n kw-avx700 soitinta. Edellisistä viesteistä päätellen tuo ei sovi, mutta onko kenelläkään ihan konkreettista tietota tästä?
Jääkö se aukko sitten pahastikkin pieneksi?e36 323i M-Sport -96
sigpic
Comment
-
-
Onhan se niin että tupladini soitin on hienoin autoon kuin autoon. Itelle tulossa kans tuo JVC:n soitin E46:een. Jostain syystä en kuitenkaan tilannut tuota sovitinta samalla. Vaan ajattelin että sekin pitää tehdä ite...Mitä nyt oon vähä kaavaillu ja suunnitellu. Niin ei taida päästä kovin hyville tuntipalkoille....Mutta menköön nyt tieteen nimissä sekin aika.
Comment
-
-
Originally posted by Nali View PostOnhan se niin että tupladini soitin on hienoin autoon kuin autoon. Itelle tulossa kans tuo JVC:n soitin E46:een. Jostain syystä en kuitenkaan tilannut tuota sovitinta samalla. Vaan ajattelin että sekin pitää tehdä ite...Mitä nyt oon vähä kaavaillu ja suunnitellu. Niin ei taida päästä kovin hyville tuntipalkoille....Mutta menköön nyt tieteen nimissä sekin aika.
Comment
-
-
Originally posted by ludil View PostTilasin itselleni tupla din soittimen ja aion ainakin kokeilla sen asennusta, luulisin että pienellä muokkauksella saa sovitettua paikoilleen. Laitan lisätietoa yrityksen/asennuksen jälkeen.Last edited by 3BMW; 24-03-2007, 07:48.
Comment
-
-
En ole varma, mutta kun itsellä on vakiosoitin kahdessa osassa, niin muistaakseni se alempi osa on pienempi. Huvikseni mittailin DIN soitinta alempaan reikään ja se oli noin puolesta sentistä kiinni. Luulisin, että pienellä modauksella homma onnistuu suhteellisen helposti.__________
E92 BMW 335i M-Sport -12
"Toiset tykkää aliohjaavasta, toiset yliohjaavasta. Itse pidän minun ohjaamasta." -Mika Häkkinen
Comment
-
Comment