Popit vinkuu.
Collapse
X
-
unohin tänne kirjoittaneeni tästä vinkumisen estosta, mutta juurikin maadoittamalla rca:n ja soittimen kunnolla yhellä johdonpätkällä saa kummia aikaan.
-
-
Meikäläisellä loppu vinkumiset kertaheitolla kun heitin uuden soittimen kehiin, eli vanha tais olla rikkiNyt pelittää hienosti
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Kuqi View Postlaitan huomenna tarkemmat ohjeet vinkunan poistoon kuvien kans. pioneerin soittimien vinkumisen poistoon ei tarvita ku 5cm pätkä kuorittua kaiutinpiuhaa..Edellinen pioneerini rupes vinkumaan ~3kk vanhana
Leave a comment:
-
-
EIPÄ VINGU ENÄÄN!!
Testasin huvikseni maadottaa rca piuhan ulkokuorta soittimen runkoon ja sehän toimi.
Tämä taitaa myös tarkottaa että soittimen maafolio rikki?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Kuqi View Postlaitan huomenna tarkemmat ohjeet vinkunan poistoon kuvien kans. pioneerin soittimien vinkumisen poistoon ei tarvita ku 5cm pätkä kuorittua kaiutinpiuhaa..
Itsellä ei vingu jos on pelkät virrat päällä, mutta jo laittaa esim sähköflektin päälle ni johan alkaa vinkuminen kuulua....Last edited by maik; 10-06-2008, 20:46.
Leave a comment:
-
-
laitan huomenna tarkemmat ohjeet vinkunan poistoon kuvien kans. pioneerin soittimien vinkumisen poistoon ei tarvita ku 5cm pätkä kuorittua kaiutinpiuhaa..
Leave a comment:
-
-
Mun mielestä siinä vinkumisessa vois olla kolme asiaa:
1. virtakaapeli ja rca menevät samalta puolelta autoa taakse
2. soittimen rca:n foliot on palanu
3. tai sitten todella huonot/epäkuntoiset rca johdot
Nuo tuli äkkiseltään mieleen.. :think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by ace.of.spades View PostSama juttu meikäläisellä.. ei paljoo tee mieli radiota kuunnella autossa enää
Tarkemmin katottuna mulla olikin vaihdettu takakaiuttimet.
Oon huomannut mielenkiintoisen yhteyden lexusvalojen toiminnassa ja soittimen vinkumisessa:
kun pakkivalo ei toimi, niin vinkuu kovaa. Kun vilkku ei toimi kunnolla, popit vinkuu hiljempaa
Anyway, oon kokeillut maadoittaa runkoon moneen kohtaan, mutta ei mitää hyötyä. Seuraavaksi pitäis varmaan vaihtaa koko maajohto tms. Huokaus.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Sanzgu View PostJaa, muillaki vinkuu... Oliskohan mulla sit ongelma maadoituksessa, kun vinkuu, vaikka ei oo vahvistinta olemassakaan..? E36 on auto ja Blaupunktin Kingston-soittimen ostin. Taitaapi olla orkkis-kajarit joka puolella autoa.
Vikatikki vissiin ruveta vaihtamaan, kun en ymmärrä noista mittään
Sama juttu meikäläisellä.. ei paljoo tee mieli radiota kuunnella autossa enää
Leave a comment:
-
-
Jaa, muillaki vinkuu... Oliskohan mulla sit ongelma maadoituksessa, kun vinkuu, vaikka ei oo vahvistinta olemassakaan..? E36 on auto ja Blaupunktin Kingston-soittimen ostin. Taitaapi olla orkkis-kajarit joka puolella autoa.
Vikatikki vissiin ruveta vaihtamaan, kun en ymmärrä noista mittään
Leave a comment:
-
-
Ehkäpä villi veikkaus mutta rca ja virtajohto menevät liian lähellä toisiaan ja kyseinen vinkuna kuuluu tavallaan laturista... itellä ollu joskus samaa ongelmaa kunhan keksin vetää rca ja virtajohdon eripuolilta autoa
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Rudenorth View PostQuasimodo, kokeile varmuudeksi toisilla rca piuhoilla. Jos niissä ei ole vika ja vahvistimen, laturin, akun maadoitus on varmasti kunnossa, niin vaihtoehdoiksi jää soittimen tai vahvistimen rca maadoitukset.
Millä tarkistan rca maadoitukset?
Kiitoksia neuvoista!
Leave a comment:
-
-
Quasimodo, kokeile varmuudeksi toisilla rca piuhoilla. Jos niissä ei ole vika ja vahvistimen, laturin, akun maadoitus on varmasti kunnossa, niin vaihtoehdoiksi jää soittimen tai vahvistimen rca maadoitukset.
Leave a comment:
-
-
täälläkin kohisee!
mitä sitten vois kokeilla, kun vahvistin kohisee päällä ollessa vaikka rca;t ei olisi kytketty vahvistimen päässä ollenkaan? sama kohina kuuluu oli auto käynnissä tai ei. kohina ei muutu kierrosten mukaan...
oon kokeillu jo eri kaiuttimella ja eri kaiutinjohdollakin. Eli vika ei ainakaan ole soittimessa, rca-johdoissa, kaiutinkaapeleissa eikä kaiuttimissa... maadoitus kaapeli on vaan 50cm pitkä (16mm2) ja ihan sama maadoittaako suoraan akkuun vai auton runkoon eri kohtia kokeiltu. sama pituus ja paksuus virtajohdolla. kaapeleiden päihin liittimet tinattu ja vahvistimen päässä ruuvattavat holkkiliitimet. vahvistin ei ota auton runkoon. onko toi vahvistin kiikutettva huoltoon vai pystyskö tuota itse kolvamaan? tarkistin jo noi rca liittimet et on kunnolla piirilevyllä kiinni. Vanha vahvistin ei kohissut samoilla piuhoilla/liittimillä millään tavalla.
Leave a comment:
-
Leave a comment: