Tässä ois suunitelmissa uutta hifistelyä e34:seen ja lähinnä tuo subbarin sijoitus mietityttää. Haluisin säilyttää tavaratilan mahdollisimman paljon orggiksena jotenkä järkevin ajatus mikä itelle tuli mieleen olis rakentaa kotelo kontin vasemmalle reunalle missä alkuperäsen systeemin vahvari on, kontin verhoilua kyseiseltä seinältä joutuu tuomaan hieman sisäänpäin jotta saadaan tarpeeks iso kotelo aikaan. Kyselisinkin nyt onko kukaan tehny näin? Tuleeko mitenkään toimiva? Oon jostain lukenu et e34 kontti olis melko tiivis ja subin paineet jäis mataliks, miten on? Itellä on autossa kääntyvät takapenkit, vaikuttaa varmaan hieman kontin tiiveyteen, mutta kuinka paljon? Ei oo siis suksiluukkua mihin vois asentaa subin. Mutta mitä mieltä porukat on tuosta sivuasennuksesta, onko joku toteuttanut, kuvia?
Toinen kysymys koskee takalasiantennia. Alkuperäsen soittimen kanssahan siinä on jokin automaatio joka valitsee takalasissa paremman "elementin" joka kuuluu paremmin olosuhteiden mukaan. Nytkun alkuperäis soitin on korvattu toisella niin radio kuuluu välillä melko heikosti. Olen tarkistanu kyllä että antenni vahvistimen virta on kytketty ja mitannut vahvistin moduulilta myös sen. Samoin kaikki liitännät yms on putsattu. Onkohan tuota antennivahvistin mokkulia mahdollista jotenkin modata jotta se käyttäs takalasin kaikkia "elementtejä" tai muuta vastaavaa jotta kuuluis paremmin? Kenties joku tyhmempi moduuli tilalle? Ei kiinostais pistää erillistä antenniakaan, näyttää hölmöltä.
Toinen kysymys koskee takalasiantennia. Alkuperäsen soittimen kanssahan siinä on jokin automaatio joka valitsee takalasissa paremman "elementin" joka kuuluu paremmin olosuhteiden mukaan. Nytkun alkuperäis soitin on korvattu toisella niin radio kuuluu välillä melko heikosti. Olen tarkistanu kyllä että antenni vahvistimen virta on kytketty ja mitannut vahvistin moduulilta myös sen. Samoin kaikki liitännät yms on putsattu. Onkohan tuota antennivahvistin mokkulia mahdollista jotenkin modata jotta se käyttäs takalasin kaikkia "elementtejä" tai muuta vastaavaa jotta kuuluis paremmin? Kenties joku tyhmempi moduuli tilalle? Ei kiinostais pistää erillistä antenniakaan, näyttää hölmöltä.
Comment