Mutta kerrotaan nyt kuitenkin. Itselläni nykyisessä autossa Cobra (mikä se perusmalli nyt sitten olikaan malliltaan). Lisukkeena mikroaaltotutka, lasinrikkotunnistin sekä iskutunnistin. Asensin viime syksynä itse kiinni, hyvin on toiminut ja kaikin puolin hyvä vehje. Pitäisi vaan vähän säätää vähemmän herkälle noita antureita, antaa joskus vikahälytyksiä esim. kovalla tuulella tai sateella.
Jeps, myöskin itseltä Cobra bridge löytyy E46Ci:stä, asennutin nyt keväällä. Olen ollut tyytyväinen kun asentamossa pyysin laittamaan semmoiset säädöt ettei ihan "herkästi" ala hälyttämään. Ei ole tullut vikahälytyksiä yhtään vielä vaikka kovia sateitakin yms. on ollut ja mitä olen huomannut niin samaan aikaan muualla on jotkin autot alkaneet huutaa.
E36:ssa on joku Defa, siitä en tiedä sen enempää, kun se oli siinä jo ostaessa. On sekin toiminut hyvin, ei valittamista. Mutta kun omilla rahoilla asennutin niin asennutin Cobran. Pitäisi olla paras, näin väittävät. :?:
Mutta kerrotaan nyt kuitenkin. Itselläni nykyisessä autossa Cobra (mikä se perusmalli nyt sitten olikaan malliltaan). Lisukkeena mikroaaltotutka, lasinrikkotunnistin sekä iskutunnistin. Asensin viime syksynä itse kiinni, hyvin on toiminut ja kaikin puolin hyvä vehje. Pitäisi vaan vähän säätää vähemmän herkälle noita antureita, antaa joskus vikahälytyksiä esim. kovalla tuulella tai sateella.
muutamalla tais olla kans hälyttimet "vähän" liian herkällä riikassa parkkihallissa... :lol:
muutamalla tais olla kans hälyttimet "vähän" liian herkällä riikassa parkkihallissa... :lol:
Joo todellakin, mitähän malleja lienee :lol: Eihän niitä alkanut soimaan kuin joku 5 siinä matkalla muutama kerros ylöspäin.
Piti muuten alkuperäiseen aiheeseen liittyen vielä sanoa, että edellisessä autossa oli Alfatechin häly. Se toimi täysin moitteetta aina vikahälytysten osalta, mutta 316seen ajonesto ei toiminut sitten ollenkaan. Auto ei aina yrittänyt edes käynnistyä ja hälyn keskusyksikkökin tuli kertaalleen vaihdettua uuteen. Lopulta oli vaan pakko myöntää tappio ja irroittaa toiminnasta tuo ajonesto kokonaan. Mikä lienee vialla, jotain relettä sinne tuttu suositteli.. Tiedä sitten :roll:
Comment