Piti itsekin kysyä että onko yksinkertainen prosessi poistaa tuo pussi? :juo
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e34:een subbari.
Collapse
X
-
Originally posted by TLPiti itsekin kysyä että onko yksinkertainen prosessi poistaa tuo pussi? :juoE39 520iA -02
Comment
-
-
Originally posted by SicknessOriginally posted by TLPiti itsekin kysyä että onko yksinkertainen prosessi poistaa tuo pussi? :juo
Comment
-
-
Originally posted by SicknessOnko kukaan puhkaissut itse tuota suksipussin reikää? Itselläni kun ei ole kyseistä varustetta autossani. Olisi ihan näppärä pitkien tavaroiden kuljettamiseen ja puhaltelisi tuo subbarikin paremmin eikä tarvitsisi pitää tasoja niin korkealla...
Comment
-
-
SUBI
Se levy on vain pikku pisteillä kiinni eli käytännössä työntämällä menee läpi. Toi suksiluukku patentti on ehdottomasto parempi kuin normaali refleksi tai suljettu ratkaisu. Tahtoo tuo bemarin kontti olla semmonen bunkkeri että on vaikea saada soimaan hyvin, väkisin tulee värähtelyjä ja sotkee äänen. Kun taas tuo luukku systeemi toimii paljon paremmin, myöskin jo pelkästään siten että käyttää sitä refleksi "putkena" kotelosta auton sisätilaan..jos käyttää suurempaa tai useampaa elementtiä kuin 10". Itse laitoin kaksi 12" infinityä ja hyvin soi..Äänenpaineen kannalta taas en tiedä mikä olisi hyvä vaihtoehto :?:Bmw 2002 Nyyrpyrinki edition& 530Da
Hakusessa 2002 konepellin kromilista.
Ex: e34 525Tic, e34 520
Comment
-
-
Re: SUBI
[quote="Dynamics"]Se levy on vain pikku pisteillä kiinni eli käytännössä työntämällä menee läpi. Toi suksiluukku patentti on ehdottomasto parempi kuin normaali refleksi tai suljettu ratkaisu. [quote]
Mulla taitaa nyt olla puurot ja vellit sekaisin tässä asiassa, joten kertokaahan oletteko samoilla linjoilla; Mulla on autossa kahdessa osassa kaatuva selkänoja, mutta ei suksiluukkua. Revin sen isomman osan verhoilun h*lvettiin ja kurkkasin, millainen homma olisi puhkaista se reikä tuohon peltiin. No, siellähän on koko sen isomman osan levyinen pelti, eli rälläkkähommiksi menee, mikäli aikoo tuollaisen systeemin tehdä.
Onko kellään yhdistelmää suksiluukku+kahdessa osassa kaatuvat penkit?E39 520iA -02
Comment
-
Comment