Announcement

Collapse
No announcement yet.

e34:een subbari.

Collapse
X
Collapse
+ More Options
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TL
    Bimmer Fanatic
    • Nov 2003
    • 456
    • Bangkok, Thaimaa

Piti itsekin kysyä että onko yksinkertainen prosessi poistaa tuo pussi? :juo

Comment

• Sickness
      Bimmer Enthusiast
      • Sep 2003
      • 1923
      • Helsinki

Originally posted by TL
      *vääntää rautalangasta* Siis mä en halua poistaa mitään pussia, vaan puhkaista sinne sen reiän!? Tällä hetkellä mulla on siellä reikää tukkimassa ilmeisesti peltilevy, jonka päällä on verhoilu (siis sellainen kun se tehtaalta tullessaan on, jos ei ole raksinut suksipussia varustelistalle).
      E39 520iA -02

Comment

• TL
        Bimmer Fanatic
        • Nov 2003
        • 456
        • Bangkok, Thaimaa

Originally posted by Sickness
        Originally posted by TL
        *vääntää rautalangasta* Siis mä en halua poistaa mitään pussia, vaan puhkaista sinne sen reiän!? Tällä hetkellä mulla on siellä reikää tukkimassa ilmeisesti peltilevy, jonka päällä on verhoilu (siis sellainen kun se tehtaalta tullessaan on, jos ei ole raksinut suksipussia varustelistalle).
        Juu, siis tuon ymmärsin *heittää rautalangan hevon kuusee*, mut tuli vaan mieleen että miten poistaatuo pussi mikä löytyy omasta autosta

Comment

• larmatin
          Bimmer Enthusiast
          • Feb 2003
          • 1118
          • Perttula

Originally posted by Sickness
          Onko kukaan puhkaissut itse tuota suksipussin reikää? Itselläni kun ei ole kyseistä varustetta autossani. Olisi ihan näppärä pitkien tavaroiden kuljettamiseen ja puhaltelisi tuo subbarikin paremmin eikä tarvitsisi pitää tasoja niin korkealla...
          itse sain korkata tän bemun .. oli paljo siistimpi homma kuin muiden asioiden korkkaus.. eihän se pelti ole kuin pienillä "nipsuilla" kiinni

Comment

• Herra Kulli
            Bimmer Rookie
            • Nov 2003
            • 45

:juo :juo :juo :juo
            Herra Kulli drives also BMW M3

Comment

• Dynamics
              Bimmer Enthusiast
              • Jan 2003
              • 1108
              • Kiiminki City

SUBI

Se levy on vain pikku pisteillä kiinni eli käytännössä työntämällä menee läpi. Toi suksiluukku patentti on ehdottomasto parempi kuin normaali refleksi tai suljettu ratkaisu. Tahtoo tuo bemarin kontti olla semmonen bunkkeri että on vaikea saada soimaan hyvin, väkisin tulee värähtelyjä ja sotkee äänen. Kun taas tuo luukku systeemi toimii paljon paremmin, myöskin jo pelkästään siten että käyttää sitä refleksi "putkena" kotelosta auton sisätilaan..jos käyttää suurempaa tai useampaa elementtiä kuin 10". Itse laitoin kaksi 12" infinityä ja hyvin soi..Äänenpaineen kannalta taas en tiedä mikä olisi hyvä vaihtoehto :?:
              Bmw 2002 Nyyrpyrinki edition & 530Da
              Hakusessa 2002 konepellin kromilista.
              Ex: e34 525Tic, e34 520

Comment

• Sickness
                Bimmer Enthusiast
                • Sep 2003
                • 1923
                • Helsinki

Re: SUBI

[quote="Dynamics"]Se levy on vain pikku pisteillä kiinni eli käytännössä työntämällä menee läpi. Toi suksiluukku patentti on ehdottomasto parempi kuin normaali refleksi tai suljettu ratkaisu. [quote]

Mulla taitaa nyt olla puurot ja vellit sekaisin tässä asiassa, joten kertokaahan oletteko samoilla linjoilla; Mulla on autossa kahdessa osassa kaatuva selkänoja, mutta ei suksiluukkua. Revin sen isomman osan verhoilun h*lvettiin ja kurkkasin, millainen homma olisi puhkaista se reikä tuohon peltiin. No, siellähän on koko sen isomman osan levyinen pelti, eli rälläkkähommiksi menee, mikäli aikoo tuollaisen systeemin tehdä.

Onko kellään yhdistelmää suksiluukku+kahdessa osassa kaatuvat penkit?
                E39 520iA -02

Comment

• Vesku
                  Bimmer Fanatic
                  • Jun 2003
                  • 357
                  • Jyväskylä

Tässä olis meikäläisen projektista kuva. Paljon tekemistä vielä, mutta kyllä se siitä ajan kanssa.

Comment

Working...
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎