Piti itsekin kysyä että onko yksinkertainen prosessi poistaa tuo pussi? :juo
e34:een subbari.
Collapse
X
-
*vääntää rautalangasta* Siis mä en halua poistaa mitään pussia, vaan puhkaista sinne sen reiän!? Tällä hetkellä mulla on siellä reikää tukkimassa ilmeisesti peltilevy, jonka päällä on verhoilu (siis sellainen kun se tehtaalta tullessaan on, jos ei ole raksinut suksipussia varustelistalle).Originally posted by TLPiti itsekin kysyä että onko yksinkertainen prosessi poistaa tuo pussi? :juoE39 520iA -02
Comment
-
Juu, siis tuon ymmärsin *heittää rautalangan hevon kuusee*, mut tuli vaan mieleen että miten poistaatuo pussi mikä löytyy omasta autostaOriginally posted by Sickness*vääntää rautalangasta* Siis mä en halua poistaa mitään pussia, vaan puhkaista sinne sen reiän!? Tällä hetkellä mulla on siellä reikää tukkimassa ilmeisesti peltilevy, jonka päällä on verhoilu (siis sellainen kun se tehtaalta tullessaan on, jos ei ole raksinut suksipussia varustelistalle).Originally posted by TLPiti itsekin kysyä että onko yksinkertainen prosessi poistaa tuo pussi? :juo

Comment
-
itse sain korkata tän bemun .. oli paljo siistimpi homma kuin muiden asioiden korkkaus.. eihän se pelti ole kuin pienillä "nipsuilla" kiinniOriginally posted by SicknessOnko kukaan puhkaissut itse tuota suksipussin reikää? Itselläni kun ei ole kyseistä varustetta autossani. Olisi ihan näppärä pitkien tavaroiden kuljettamiseen ja puhaltelisi tuo subbarikin paremmin eikä tarvitsisi pitää tasoja niin korkealla...
Comment
-
-
SUBI
Se levy on vain pikku pisteillä kiinni eli käytännössä työntämällä menee läpi. Toi suksiluukku patentti on ehdottomasto parempi kuin normaali refleksi tai suljettu ratkaisu. Tahtoo tuo bemarin kontti olla semmonen bunkkeri että on vaikea saada soimaan hyvin, väkisin tulee värähtelyjä ja sotkee äänen. Kun taas tuo luukku systeemi toimii paljon paremmin, myöskin jo pelkästään siten että käyttää sitä refleksi "putkena" kotelosta auton sisätilaan..jos käyttää suurempaa tai useampaa elementtiä kuin 10". Itse laitoin kaksi 12" infinityä ja hyvin soi..Äänenpaineen kannalta taas en tiedä mikä olisi hyvä vaihtoehto :?:Bmw 2002 Nyyrpyrinki edition
& 530Da
Hakusessa 2002 konepellin kromilista.
Ex: e34 525Tic, e34 520
Comment
-
Re: SUBI
[quote="Dynamics"]Se levy on vain pikku pisteillä kiinni eli käytännössä työntämällä menee läpi. Toi suksiluukku patentti on ehdottomasto parempi kuin normaali refleksi tai suljettu ratkaisu. [quote]
Mulla taitaa nyt olla puurot ja vellit sekaisin tässä asiassa, joten kertokaahan oletteko samoilla linjoilla; Mulla on autossa kahdessa osassa kaatuva selkänoja, mutta ei suksiluukkua. Revin sen isomman osan verhoilun h*lvettiin ja kurkkasin, millainen homma olisi puhkaista se reikä tuohon peltiin. No, siellähän on koko sen isomman osan levyinen pelti, eli rälläkkähommiksi menee, mikäli aikoo tuollaisen systeemin tehdä.
Onko kellään yhdistelmää suksiluukku+kahdessa osassa kaatuvat penkit?E39 520iA -02
Comment
Comment