Ei kai tuossa mitään ole tehtävissä jos ei se sitä kerran lue, eli rikkihän se silloin on Myyt sille mk3 tilalle tai jos ei raaski ostaa niin mä voin myydä sille mk2:n
BMW Service P.o4oo925441 [email protected] Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Autojen kolarikorjaukset, korimuutokset, faceliftaukset, maalaukset ja muovikorjaukset ym laatutakuulla! KLIKnyt myös facebookissaKLIKTai suoraan Whats App 041591103
Siinä tapauksessa levyssä selvästikin vikaa jos toista levyä lukee
Tuon navin kanssa joutuu kyllä tovin jumppaamaan saadakseen sen levyn ulos, virtoja pois ja piuhoja irti nappula pohjaan ja kaikkia yhtä-aikaa niin kyllä se sieltä joskus ulos tulee..
BMW Service P.o4oo925441 [email protected] Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
No niin, nyt se levy tuli ulos, Auto sai olla rauhassa pari tuntia, niin se tuli helposti ulos.
Mutta miten saan sen levyn nyt toimimaan???
Mitä olen netistä katsonut niin tämä levy pitäisi toimia MK1, MK2 ja MK3 navigaattorien kanssa! Miksei minun? Saksan BMW levy toimii hienosti, mutta hieman vaikeaa löytää osoitet Kokeilin kaverin Suomi (BMW oma) levyn kanssa, ja sillä se kans toimii...
Mielestäni tuo tuo tuli jo harvinaisen selväksi että se ei tuosta kyseisestä levystä tykkää joten itse en viitsisi sitä uudestaan kokeilla, jos ei nyt halua välttämättä tuota samaa joogaa suorittaa uudestaan. Siinä saattaa olla esim. joku naarmu siinä levyssä mikä vaikuttaa ratkaisevasti navin toimintaan, kokeile vaikka ottaa kopio siitä ja kokeilet sillä, saattaa jopa toimia.
Mutta tässä autossa se ei toimii... Kun BMW oma levy laitetaan sisälle, niin se CD asema lukee noin puoli minuuttia, sen jälkeen levy vaan pyörii siellä sisällä, ja kaikki toimii. Kun laitan Tämä Teleatlas/VDO dayton levy sisään, niin levy startaa, mut 2sekunnin jälkeen ei kuuluu mitään asemasta. JA "navigaattori" menee pois menun valikoimmasta.
Comment