Eli nyt tartteis hjelppinkivä uuden laitteiston säätöön saamiseksi. Olen vähän pihalla näistä asioista..
Eli erillissarjaa (chorus 365.1 sis, seas,audax,peerless) soittaa JBL GTO 75.4 4-kanavainen vahvistin, johon tarvitsisi oikeat säädöt. Ajan erkkasatsia puoliaktiivisesti, jolloin diskantti/keskiääni tulevat jakosuotimelta ja midit vahvarilta.
Itse jakosuotimessa on disselle 3 vaihetta, 0/-1/-2 dB vaihtoehdot, mikä noista kannattaa laittaa? :think
Ja sitten mideille on vahvarissa seuraavat säädöt:
input level(6V-75mV),
FREQ (32-320Hz) ja
bass boost (0-12dB).
Mitäs noihin on suositeltavaa laittaa? :think
ja vielä bassopuoleen! eli subia (Pioneer TS-W3004SPL) soittaa monacorin (Carpower Wanted-1/800D) vahvari. Mites nämä säädöt kannattaa laittaa?
Vahvarin säädöt ovat seuraavat:
PHASE 0-180 astetta,
bass boost 0-18 dB,
low bass 40-250Hz,
sub sonic 15-50Hz,
gain 8-0,3 V
filter mode full range-HP>80Hz
TUHANNET KIITOKSET ETUKÄTEEN AUTTAJILLE; toivottavasti huomenna kuulisi uutiset jo!
Eli erillissarjaa (chorus 365.1 sis, seas,audax,peerless) soittaa JBL GTO 75.4 4-kanavainen vahvistin, johon tarvitsisi oikeat säädöt. Ajan erkkasatsia puoliaktiivisesti, jolloin diskantti/keskiääni tulevat jakosuotimelta ja midit vahvarilta.
Itse jakosuotimessa on disselle 3 vaihetta, 0/-1/-2 dB vaihtoehdot, mikä noista kannattaa laittaa? :think
Ja sitten mideille on vahvarissa seuraavat säädöt:
input level(6V-75mV),
FREQ (32-320Hz) ja
bass boost (0-12dB).
Mitäs noihin on suositeltavaa laittaa? :think
ja vielä bassopuoleen! eli subia (Pioneer TS-W3004SPL) soittaa monacorin (Carpower Wanted-1/800D) vahvari. Mites nämä säädöt kannattaa laittaa?
Vahvarin säädöt ovat seuraavat:
PHASE 0-180 astetta,
bass boost 0-18 dB,
low bass 40-250Hz,
sub sonic 15-50Hz,
gain 8-0,3 V
filter mode full range-HP>80Hz
TUHANNET KIITOKSET ETUKÄTEEN AUTTAJILLE; toivottavasti huomenna kuulisi uutiset jo!
Comment