Juu, laitoin postia Powersetille, jossa kyselin vähän hifeistä, ku en ite tiä näistä hommista oikeestaan mitään. Tämmösiä ne sit mun tarpeisiin suosittelivat:
Subi:SPL Dynamics V-10S4 10" (80e) tai SPL Dynamics V-12S4 12" (95e)
Vahvistin:Xetec V-350.6 (230e) (kysyin 4-kanavaista, niin suosittelivat tota 6-kan, niin saa kaikki kajarit vahvistimen perään)
Erillissarja: DLS MS5-sarja (200e) (ite aattelin Focalin Acces-sarjaa..)
Mahtuuko noi DLS:t miten hyvin etuoviin? Koko on 5.25". Entä kannattaako mun laittaa taakse ollenkaa kajareita? Mulla ois valmiina Sonyn xplod 2-tie kajarit, mut onko hyödyllistä niitä sinne laittaa? Jos ei laittais mitään ja ottas alkuperäset pois, niin hattuhyllyynhän jäis sit ne "bassoreijät" eli sais sitä painetta hieman myös kabiinin puolelle? Vai? Jos taakse ei laittas mitään, niin ei tarvis laittaa myöskään tuota 6-kanavaista vahvarii.
Eli vinkkejä kaipaisin laitteiden sekä asennuksen osalta, autohan on E46 sedan.
Subi:SPL Dynamics V-10S4 10" (80e) tai SPL Dynamics V-12S4 12" (95e)
Vahvistin:Xetec V-350.6 (230e) (kysyin 4-kanavaista, niin suosittelivat tota 6-kan, niin saa kaikki kajarit vahvistimen perään)
Erillissarja: DLS MS5-sarja (200e) (ite aattelin Focalin Acces-sarjaa..)
Mahtuuko noi DLS:t miten hyvin etuoviin? Koko on 5.25". Entä kannattaako mun laittaa taakse ollenkaa kajareita? Mulla ois valmiina Sonyn xplod 2-tie kajarit, mut onko hyödyllistä niitä sinne laittaa? Jos ei laittais mitään ja ottas alkuperäset pois, niin hattuhyllyynhän jäis sit ne "bassoreijät" eli sais sitä painetta hieman myös kabiinin puolelle? Vai? Jos taakse ei laittas mitään, niin ei tarvis laittaa myöskään tuota 6-kanavaista vahvarii.
Eli vinkkejä kaipaisin laitteiden sekä asennuksen osalta, autohan on E46 sedan.
Comment