Announcement

Collapse
No announcement yet.

e30 original soittimen lisäksi subbari?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • fipanpelt
    Bimmer Rookie
    • Mar 2004
    • 179
    • Tampere

Onko jollakin tietoa onko näin`??

Onko jollakin tietoa onko näin??

Originally posted by Rudenorth View Post
    Eikös näillä apatereilla alimmat taajuudet heikkene?
    - www.peltolat.com -
    F11 M-sport, 318is Class II, 1502, K1

Comment

• Rudenorth
      Bimmer Enthusiast
      • Feb 2005
      • 2415
      • Iisalmi

Originally posted by Tommi89 View Post
      Vaikka pitäisit suxiboksinki kiinni niin silti kuuluu hyvin takakontista. En väitä että kuuluisi paremmin, mutta jos haluaa pitää mahdollisimman orkkis kunnossa. Ja itse olen ennemmin sen kannalla että laittaa takakonttiin vähän tehokkaamman subbarin ku että tunkis penkin alle pienen aktiivisubbarin. Mutta ihan miten itse tykkää.
      Tähän jos mennään että pyritään näin tarkasti pitämään orkkiksena, niin silloin se subbarikin kannattaa jättää asentamatta. Soimisen eteen joutuu vähän näkemään vaivaa/uhrauksia
      MB W204 C320 CDI
      Kawasaki Ninja ZX-7R

Comment

• Tommi89
        Newbiemmer
        • Jul 2007
        • 25
        • Finland - Uusimaa

Originally posted by Rudenorth View Post
        Tähän jos mennään että pyritään näin tarkasti pitämään orkkiksena, niin silloin se subbarikin kannattaa jättää asentamatta. Soimisen eteen joutuu vähän näkemään vaivaa/uhrauksia
        Aijaa No enpä ite oo vielä nähnyt minkäänlaisia uhrauksia, eli on vielä niin orkkis kunnossa kuin mitä se oli ostaessani sen. Mutta kyllä se suksiluukku sieltä lähtee, ja jos taidot/aika riittää niin penkit pitäis verhoilla . Sinänsä vähän arveluttaa se verhoilu ku ohjeet on muttei kokemusta... Pitäis melkein olla joku harjotus kappale.
        -E30 316i-

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎