Eli kun tässä tarkoitus olisi väliaikaisesti heittää joku ylijäämä hifityslaitteisto ennen uusien poppien tilaamista konttiin, niin mietin että mitenkä porukka on niitä sinne kontin pohjalle kiinnittänyt. Vanhassa 518:ssa laitoin lattiamaton alle levyn palan ja vedin ruuveilla siihen kiinni että pysyy, mutta nyt mietin että joudunko samalla tavalla tekemään tuohon uuteen kiesiin vai onko jotain muitakin tapoja. Ehdotuksia. Ruuvi kiinnitys toimii muuten loistavasti, mutta tuppaa repimään huopaa jos pääsee heilumaan pahasti. Pitäis saada subbari kotelo ja vahvistin kumminkin tukevasti kiinni.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Hifi asennukset ja kiinnitys
Collapse
X
-
Originally posted by illu^^ View PostKuormaliina on kanssa ihan kätevä jos jotain tilapäis asennuksia tekee, vahvistin ruuveilla subikoteloon kiinni ja kotelo kuormaliinalla kiinni.MB W204 C320 CDI
Kawasaki Ninja ZX-7R
Comment
-
-
Originally posted by pyroz View PostNo voi jösses sentään. "Ruuvit repii huopaa" ja "Pitäs saada tukevasti kiinni". Hitsatkaa ennemmin ne viritykset autoon kiinni kun että ne tulee niskaan kolarissa. Kyllä nyt on helppo virnistellä "Laitoin teipillä väliaikasesti höhöhöhöö" :think-10 e93 325i
-04 e46 320i
-92 e31 850i 6speed
-92 e30 325 cab
-93 e36 M3
-91 e36 325
Comment
-
-
Huomaamattomin tapahan on, jos haluaa ja voi hitsata ne palikat kiinni autoon, että hitsaa pelkän mutterin auton pohjaan, sitte siihen kulmarauta tjs sopivan lyhyellä pultilla kiinni, nyt kun joskus laitteiston poistaa, ei jää kuin mutteri auton pohjaan, ja se ei paljoa esim paksun huovan alla tunnu!BMW 520d Touring '06 314tkm
BMW 530D Touring '99 552tkm
BMW 320da Touring '02 427tkm
Volvo V70 D5 '02
Mercedes-Benz Sprinter 208D '96
Mercedes-Benz Sprinter 310D '97
Mazda 323 1,5 '89 ja läjä Mitsuja
Case IH 5140 Maxxum
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Dreamer View PostHuomaamattomin tapahan on, jos haluaa ja voi hitsata ne palikat kiinni autoon, että hitsaa pelkän mutterin auton pohjaan, sitte siihen kulmarauta tjs sopivan lyhyellä pultilla kiinni, nyt kun joskus laitteiston poistaa, ei jää kuin mutteri auton pohjaan, ja se ei paljoa esim paksun huovan alla tunnu!MB W204 C320 CDI
Kawasaki Ninja ZX-7R
Comment
-
-
No juu, mutta tällöin ei jää mitää tappeja pystyyn sinne kontin pohjalle... Ja tarviiko sitä mutteria sitten enää saada edes pois?
Itellä ku on 3mm pahvia toi kontin pohja, ei paljoa tarvi laitteistoa kiinnitellä...BMW 520d Touring '06 314tkm
BMW 530D Touring '99 552tkm
BMW 320da Touring '02 427tkm
Volvo V70 D5 '02
Mercedes-Benz Sprinter 208D '96
Mercedes-Benz Sprinter 310D '97
Mazda 323 1,5 '89 ja läjä Mitsuja
Case IH 5140 Maxxum
Comment
-
-
Jos on riittävän paksut kaapelit, niin ei tarvitse kiinnityksiä lainkaan - pysyy hyvin mukavasti johtojen varassa ja mikä parasta, autoon tulee lisää jännää soundia, kun pääte lentelee kurveissaEi kannata kuitenkaan vetää refleksiputkesta suoraan kaijutinkaapeleita vaikka onkin näyttävää, kun siinä voi putki irrota - riittää kun litistää kotelon rakennusvaiheessa yhden sauman väliin mahdollisimman ohuen johdon ja tämän kun yhdistää teipillä asennusvaiheessa, niin toimii. Toki sen päätteen voi liimata vielä sikakitillä, paalinarulla ja ilmastointiteipillä, jos epäilee kiinnityksiä kaapeleilla. Tuohon päälle kun vetää pinkin karvan, niin näyttelytasoa hipoo ja on vieläpä hyväksi todettu monessakin autossa
-Dodge Charger -73
-Mercedes-Benz GLK
-VW Transporter
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Dreamer View PostHuomaamattomin tapahan on, jos haluaa ja voi hitsata ne palikat kiinni autoon, että hitsaa pelkän mutterin auton pohjaan, sitte siihen kulmarauta tjs sopivan lyhyellä pultilla kiinni, nyt kun joskus laitteiston poistaa, ei jää kuin mutteri auton pohjaan, ja se ei paljoa esim paksun huovan alla tunnu!
Tarttis tehdä jonkun auto-ohjelman testi, jossa olis kelkka johon kiinnitetty subikotelo eri tavoin. Se sitten ajettais äkkipysähdykseen eri nopeuksilla ja katottais miten pultit repeilee hitsauksista ja kuinka kauas kotelo menee. Mythbustershan teki yämäntyylisen kokeen, mutta heillä oli kamaa hattuhyllyllä.
Comment
-
-
Originally posted by illu^^ View PostKuormaliina on kanssa ihan kätevä jos jotain tilapäis asennuksia tekee, vahvistin ruuveilla subikoteloon kiinni ja kotelo kuormaliinalla kiinni. Itsellä vähän työn alla kanssa kontin sisustus, kotelo kiinni kiilaamalla vielä tällä hetkellä.Last edited by Tarute; 26-09-2007, 18:07.340KW/600NM
Comment
-
-
Originally posted by Tarute View Postvahvistinta ei ikinä subi koteloon kiinni. Tärinä hajottaa vahvistimen ajan kanssa.Retard Member
Comment
-
Comment