Onkos tuosta hattuhyllyn reijistä niin paljon hyötyä että kannattaa tehdä? Aika vaimeesti basso kieltämättä tällähetkellä kuuluu..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e36 Hattuhyllyyn refleksi putki???
Collapse
X
-
Originally posted by MooMoo View PostOnkos tuosta hattuhyllyn reijistä niin paljon hyötyä että kannattaa tehdä? Aika vaimeesti basso kieltämättä tällähetkellä kuuluu..BMW F25 xDrive 20d
ex BMW e91 320dA
ex BMW e36 325i
- SAWO CONNECTION - - Normaalisti kännissä ja alasti
Normaalisti peukalo keskellä kämmentä
Comment
-
-
Originally posted by _Pietu_ View PostJos basso kuuluu vaimeesti, on joko laitteissa tai korvissa vikaa.. Se on mun mielipide. Tai sitten olen jo enimmän teini-iän ohittanu ja kelpaa kohtuullinen taso:think
Comment
-
-
Itsellä takakopassa spl dynamics 15" ja tein reiän hattuhyllyyn ja sen jälkeen alkoi basso kuulua pirusti paremmin hyttiin, eli on siitä reiästä hyötyä aika paljon! Itse tein homman näin: Hattuhylly pois ja kuviosahalla peltiin noin 16cm halkasijaltaan oleva reikä/aukko, sitten hattuhyllyyn samanlainen reikä ja päällystin hattuhyllyn mustalla käärmeennahka keinonahalla, koska alkuperäinen päällyste kellastunut kamalasti. Lopuksi hattuhyllyn reiän reunoihin vedin kromista listaa ja alle punainen elaksoitu verkko. Lista jäi pikkusen tökerösti liitos kohdasta (käsittää kohdan jostai lista alkaa ja loppuu) mutta eipä itseäni haittaa oikein yhtään ja tuleehan nuo tummat takalasitkin jossain vaiheessa niin ei kamalasti näy.
Comment
-
Comment