Originally posted by jazma
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e34 hattuhyllyn vaimennus (laajennettu koko auton vaimennukseen)
Collapse
X
-
Auto on liikkumaväline.
-
-
Laitanpas parit kuvat kontin vaimennuksesta...
Kontin luukun peltien väliin eka tuketta
Luukun kansi vaimennettu
Luukun takaosa vaimennettu (vaikean vaimentaa hyvin)
Kontin sivun vaimentaminen
Kontin "ulomman" sivun vaimentaminen (tänne meni paljon mattoa etuosaan päin)
Ja tietysti taas loppui matto kesken,eli viel ainakin vaimennan kontista hattuhyllyn pellin,joka ei vielä onneksi rämise. Sitten viel ovet.Käyttis:Kia Optima TF
Ex:Bmw e34 525i,Bmw e90 318d,Bmw e46 325Ci,Opel Ascona C
Comment
-
-
Originally posted by Peltsii View PostMulla on konepellissä jo vakiona aika paksua äänieriste mattoa, eikö se riitä, vai onko tuo vibroplast kovinkin paljon sitten parempaa?Oma auto kyllä hiljaisempi kuin esim. uusi ford focus..
Auto on liikkumaväline.
Comment
-
-
Originally posted by TJJ View PostMihin ääneen tuo vaikutti? Moottorin äänen kuulumiseen tuulilasin läpi vai johonkin muuhun?Auto on liikkumaväline.
Comment
-
-
mikä noista vaimennus levyistä on edullisinta €/m2 aattelin että vois kokeeksi laittaa tohon e30:in oviin tota. se on tällä hetkellä sellanen korviin pistävin kai sit tulee joku muu paikka mut tohon vois ekaks koittaa. tässäkin taitaa käydä niin että nälkä kasvaa syödessä.sigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
Comment
-
-
No niin sain laittettua paketillisen vaimennusta konepeltiin.
Oli muuten pelti alkuperäisen "maton" alla super puhdas. Kyl moottorin äänet pieneni vähän ja suhinatkin. Mutta odotin vähän enemmän hiljentyvän.
Paljonko Mikae olet laittanut levyy tonne konepeltiin?
Niin ja montako pakettii etu- ja takaovet syö? Ne viel vaimennan.
PS.Lisävalot estää pellin täydellisen avaamisen,siksi halko...Käyttis:Kia Optima TF
Ex:Bmw e34 525i,Bmw e90 318d,Bmw e46 325Ci,Opel Ascona C
Comment
-
-
Originally posted by Haggis View PostNo niin sain laittettua paketillisen vaimennusta konepeltiin.
Oli muuten pelti alkuperäisen "maton" alla super puhdas. Kyl moottorin äänet pieneni vähän ja suhinatkin. Mutta odotin vähän enemmän hiljentyvän.
Paljonko Mikae olet laittanut levyy tonne konepeltiin?
Niin ja montako pakettii etu- ja takaovet syö? Ne viel vaimennan.
PS.Lisävalot estää pellin täydellisen avaamisen,siksi halko...
Jos kunnolla ovet vaimennat niin vähintään yksi paketti per ovi. Paneeleita kannattaa myös vaimentaa.Auto on liikkumaväline.
Comment
-
-
No nyt olen saanut vaimennettua myös etuovet. Puoli pakettia laitoin per ovi,kun olis muuten tullut melko raskaat avata. Mitään muuta ei tarvinnut onneksi purkaa kuin ovipahvit
Vaimennustehossa odotin kyl enemmän,mutta kyl kuitenkin eristys parani. Melu kuuluu nyt melko selvästi takaa päin,joten viel takaovet ja kontin pohja pitää vaimentaa.Käyttis:Kia Optima TF
Ex:Bmw e34 525i,Bmw e90 318d,Bmw e46 325Ci,Opel Ascona C
Comment
-
-
Mikä "väli" ovien vaimennuksessa olisi se olennaisin, jos haluaa selvitä mahdollisimman vähällä vaimennusmaton laitolla (lisäpainoa mahdollisimman vähän)?
Dynamatin sivuilla on ohje ovien vaimennukseen, ja siellä oletuksena näyttää olevan, että mattoa laitetaan vain sisäpellin sisäpuolelle yksi kerros http://www.dynamat.com/zooms_door_install_step_8.html. "For superior sound damping and noise reduction" esitellään vaihtoehto, jossa mattoa laitetaan myös ulkopeltiin. Tuo sisäpellin umpeen laitto yhtenäisestä matosta vain vaikuttaa arveluttavalta, mitäs jos sen jälkeen pitäisi päästä käsiksi sisä- ja ulkopellin väliin?Entä kiinnitetäänkö tuossa ikkunannostin yms. vaimennusmaton päälle? Olisi kiva kuulla, mitä osia ihmiset ovat ovistaan yleensä vaimentaneet...
F20 116i -13
ex
E39 530D -01
E46 318i -02
E39 528i -96
E36 320i -92
Comment
-
-
Originally posted by yenni View PostMikä "väli" ovien vaimennuksessa olisi se olennaisin, jos haluaa selvitä mahdollisimman vähällä vaimennusmaton laitolla (lisäpainoa mahdollisimman vähän)?
Dynamatin sivuilla on ohje ovien vaimennukseen, ja siellä oletuksena näyttää olevan, että mattoa laitetaan vain sisäpellin sisäpuolelle yksi kerros http://www.dynamat.com/zooms_door_install_step_8.html. "For superior sound damping and noise reduction" esitellään vaihtoehto, jossa mattoa laitetaan myös ulkopeltiin. Tuo sisäpellin umpeen laitto yhtenäisestä matosta vain vaikuttaa arveluttavalta, mitäs jos sen jälkeen pitäisi päästä käsiksi sisä- ja ulkopellin väliin?Entä kiinnitetäänkö tuossa ikkunannostin yms. vaimennusmaton päälle? Olisi kiva kuulla, mitä osia ihmiset ovat ovistaan yleensä vaimentaneet...
Kun halutaa tehdä viimeisen päälle niin silloin ovi puretaan kokonaan ja vaimennetaan täysin umpeen ja kaikki ikkunannostimet ym. kiinnitetään sitten sen maton päälle vasta.Last edited by mikae34; 24-02-2008, 15:04.Auto on liikkumaväline.
Comment
-
Comment