Eli ongelmana on e60:n MP3 soittimen kanssa siten, että soitin ei toista multisessiolevyjä. Eli kansiot/kappaleet, joita olemme polttanut levylle myöhemmin ei saa toistoon millään irveellä. Vain "ensimmäiset" poltot toistetaan. Toisessa autossa, jossa Alpinen CDA9815RB ei ole minkäänlaisia ongelmia tämän asian kanssa. Voiko e60:n multimediakeskus olla näin onneton?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E 60:n CD/MP3 SOITIN.
Collapse
X
-
Minkä ikäisestä autosta on siis kysymys ja onko päivityksiä suoritettu koskaan? Uusin versio on muistaakseni V27.2
edit: Eilen putkahti tulla V28.0Last edited by Spetke; 12-12-2007, 17:39.
-
-
Originally posted by Hepokatti View PostOsaako muuten kaikkien E60:ten soittimet soitella nuo MP3:set softapäivityksen jälkeen? Itselläni on 2004 vuoden malli ja se ei huolinut MP3-levyä ainakaan.
Joskos softapäivitys auttaisi?
Oma autoni E61 2004 (muistaakseni Toukokuussa tehty) ja päivitykset radion ja muiden osilta laitettu kuntoon mutta ei vaan toista MP3:sia, AUX-in liitin myös asennettu ja päivitetty laitteisto ottamaan signaalia mutta eipä toimi.
T. Tourinki
Comment
-
-
Originally posted by Tourinki View PostTerve
Oma autoni E61 2004 (muistaakseni Toukokuussa tehty) ja päivitykset radion ja muiden osilta laitettu kuntoon mutta ei vaan toista MP3:sia, AUX-in liitin myös asennettu ja päivitetty laitteisto ottamaan signaalia mutta eipä toimi.
T. TourinkiE61
Comment
-
-
Originally posted by Hepokatti View PostIlmeisesti softapäivityksestä ei ole apua sitten... Tilasin Laakkoselta BMW:n oman ipod-apadterin, katsotaan kuinka se toimii.
Onko autossasi cd-poksi siellä hansikaslokeron takana johon tuo mainitsemasi ipod-johto liitetään vai saako johdon liitettyä suoraan cd-soittimen perään.
itselläni oli tarkoitus saada omasta ipod:ista ääntä autoon tuon aux-in liittimen kautta, mutta kun ei tuo toimi niin sitten voisi testata tuota BMW:een omaa ipodin liitäntä johtoa mikäli sen saisi liitettyä jonnekin muualle kuin cd-poksin taakse koska sitä ei itseltäni löydy.
ilmoittelehan mikäli onnistuit tuossa hommassa.
T. Tourinki
Comment
-
-
Originally posted by JoM View PostOnko kellään ollut ongelmaa e60/61 radion kanssa? Nyt on alkanut tulemaan sellaisia ongelmia talvella ettei radio jostain syystä kuulu. Oiskohan ideoita millä saisi toimimaan ilman ettei tarvitsisi viedä huoltoon sen takia..?
Saattaa olla komponenttivika tms. Radio on vain pieni osa koko media/keskusvalvonta yksiköstä. Vian etsiminen voi käydä kukkaron päälle ja pahasti.BMW. The Ultimate Driving Machine.sigpic
Comment
-
-
Originally posted by Spetke View PostMinkä ikäisestä autosta on siis kysymys ja onko päivityksiä suoritettu koskaan? Uusin versio on muistaakseni V27.2
edit: Eilen putkahti tulla V28.0BMW. The Ultimate Driving Machine.sigpic
Comment
-
-
Originally posted by humiru68 View PostEsiintyykö kaikilla kanavilla ja kaikilla paikoilla? Itelläni ei ole ollu minkäänlaisia ongelmia. Paras vastaanottokyky mitä mä on kokenu.
Saattaa olla komponenttivika tms. Radio on vain pieni osa koko media/keskusvalvonta yksiköstä. Vian etsiminen voi käydä kukkaron päälle ja pahasti.
Comment
-
-
Originally posted by humiru68 View PostLaakkonen väitti mulle, että oli tullu V29 juuri keskiviikkona 12.12?? Milloin sait tiedon V28:sta?
-Tarkistin juuri asian ja on sata varmuudella 28.0.
-Kaikille lähtee samat levykkeet samaan aikaan jakeluun, Laakkonen ei ole tuossa asiassa mikään edelläkävijä
Comment
-
-
T. Tourinki
Uuden auton saan tamminkuussa ja otin siihen suoraan USB liitännän...eipä tarvi enää levyjen/ipodien kanssa pelleillä.160 gigan ulkoinen kovalevy keskikyynärnojan alle ja idrivestä helppo liikkua valikoissa.BMW F11 530 dA VOLL
Carbon-schwarz Metallic
BMW E30 325i Sport
Comment
-
-
e61 MP3
Originally posted by b mutteri kasa View PostMulla on E60 05/2004 ja olen pitänyt päivitykset ajan tasalla ja soittaa mp3 levyjä inlman ongelmia...!
Uuden auton saan tamminkuussa ja otin siihen suoraan USB liitännän...eipä tarvi enää levyjen/ipodien kanssa pelleillä.160 gigan ulkoinen kovalevy keskikyynärnojan alle ja idrivestä helppo liikkua valikoissa.
Tarkistin vielä tuon valmistus-ajankohdan, tarkka päivä on 22.6.2004. radioon on päivitykset laitettu, versiosta ei ole tietoa mutta sanoivat n.2 kk sitten että silloin uusin varsio oli asennettu. onko sinulla "normaali" busines soitin vai joku parempi? sitten vielä levyistä miten olet polttanut kansioiden alle vai suoraan kappaleet "juureen". itse olen koittanut vähän kaikenlaista ja ei toista, mutta en tiedä sitten onko tämä taas näitä henkimaailman juttuja että toisilla toimii ja toisilla ei.
T. Tourinki
Comment
-
-
Tarkistin vielä tuon valmistus-ajankohdan, tarkka päivä on 22.6.2004. radioon on päivitykset laitettu, versiosta ei ole tietoa mutta sanoivat n.2 kk sitten että silloin uusin varsio oli asennettu. onko sinulla "normaali" busines soitin vai joku parempi? sitten vielä levyistä miten olet polttanut kansioiden alle vai suoraan kappaleet "juureen". itse olen koittanut vähän kaikenlaista ja ei toista, mutta en tiedä sitten onko tämä taas näitä henkimaailman juttuja että toisilla toimii ja toisilla ei.
T. TourinkiLast edited by vekkuli; 15-01-2008, 20:05.E93 ///M3
E60 530dA aka M5
F11 525dA Xdrive
Tesla model 3 LR MY22
Comment
-
Comment