E 60:n CD/MP3 SOITIN.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Cultos
    Bimmer Rookie
    • Feb 2007
    • 36
    • Seinäjoki/Pyhäjärvi

Anteeksi että änkeän näin täysin offtopick kysymyksellä tänne, mutta en kehdannut uuttakaan tehdä tälläisen pikkuisen kysymyksen takia. Joten;

Jos ostan tälläisen: http://www.pixmania.com/fi/fi/628178...ml#accessoires

Niin toistaako se .avi tiedostot jotka toistan esim. kannettavalta koneelta? Kun tuohonhan voi kytkeä käsittääkseni kannettavan. Ja voisiko joku ystävällinen neuvoa hieman että mihin ja miten tuohon sen saa kytkettyä? Olen näes hieman aloittelija näissä hommissa.

Kiitän ja kumarran.

EDIT: Jostain syystä näyttää kelaavan sivun puoliväliin automaattisesti, niin hypätkää ihan sivun aluun niin näette tuotteen.
    Last edited by Cultos; 28-01-2008, 13:47.

Comment

• _Jokkeri_
      Bimmer Fanatic
      • Sep 2006
      • 228
      • Vampula/Huittinen

Originally posted by vekkuli View Post
      Itselläni on 22.8.2003 tehty kiesi ja tänään kävin Oulun Wetterillä laittamassa päivitykset kuntoon. Kas kummaa nyt toistaa MP3:sia sekä cd-soittimessa, että DVD-soittimessa. Autossa pro navi/radio, sillä ilmeisesti on tässä asiassa merkitystä.
      Mulla etellisen omistajan toimesta tehty kanssa päivitys.. Mutta probleemana tuntuu olevan nyt että toistaa mitä sattuu ja milloin sattuu.. Eli välillä soittaa joitain kappaleita ja välillä saattaa vaihtaa keskenkaiken biisiä.

Lisäksi kysymys liittyen mp3:n bitrateen.. ootteko huomanneet että bitratella olisi vaikutusta siihen toistaako soitin sitä. Nimittäin sekä minä että kaveri poltettiin sama kotiteollisuuden levy mp3 levylle (haettiin kukin tahoiltamme sama levy) mutta kaiketi alunperin samasta paikasta ripattu who knows.. Niin ei se perkele toista, mp3 alunperinkin ja mä vielä koodasin koko levyn uudelleen mp3:ksi..

Voisiko nämä em. ongelmat korjaantua uudella softapäivityksellä vai voiko soittimessa olla mekaaninen vika, kun kerroin noista pätkimisistä ja biisin vaihdoista..
      Coming Soon:
      E46 M3 Cabriolet SMG Carbonschwartz
      ex.E60 535Da M-Sport "Iso D"

"Kaikki hauska on kallista tai laitonta!"

Comment

• Matson^
        Bimmer Enthusiast
        • Feb 2008
        • 2113
        • Seinäjoki

Originally posted by _Jokkeri_ View Post
        Mulla etellisen omistajan toimesta tehty kanssa päivitys.. Mutta probleemana tuntuu olevan nyt että toistaa mitä sattuu ja milloin sattuu.. Eli välillä soittaa joitain kappaleita ja välillä saattaa vaihtaa keskenkaiken biisiä.

Lisäksi kysymys liittyen mp3:n bitrateen.. ootteko huomanneet että bitratella olisi vaikutusta siihen toistaako soitin sitä. Nimittäin sekä minä että kaveri poltettiin sama kotiteollisuuden levy mp3 levylle (haettiin kukin tahoiltamme sama levy) mutta kaiketi alunperin samasta paikasta ripattu who knows.. Niin ei se perkele toista, mp3 alunperinkin ja mä vielä koodasin koko levyn uudelleen mp3:ksi..

Voisiko nämä em. ongelmat korjaantua uudella softapäivityksellä vai voiko soittimessa olla mekaaninen vika, kun kerroin noista pätkimisistä ja biisin vaihdoista..
        Hmm.. tuossa oli muuten jotain hämärää, ei ole koskaan toistanut Nerolla poltettuja levyjä.. syy: tuntematon. Levyn kun käyttää koneen kautta ja polttaa toosan omalla systeemillä niin pelaa. Pätkimistä ei ole kyllä ole ollut kuin naarmuisilla levyillä.. johtuisko samasta "poltto-ongelmasta" vai pölystä?

"Päivityksellä" tuskin korjaantuu, sillä "foorumin koodarit" ei aja uusia softia sisään, vaan rukkaa varustelistaa = mikään ei muutu.. merkkitiskin päivityksessä tulee koko autoon uudet softat niin se saattaa jo jotain muuttaakkin, mutta muuttaako se silti "levyn lukukykyä"? ..
        Last edited by Matson^; 15-02-2012, 12:09.
        | BMW G30 X-Drive M-Sport |
        | Nissan Navara TREK-1 |
        ex. | BMW e61 535dA Sport Edition LCI 2010 | Mercedes-Benz Vito 116CDI 4x4 2012 |Opel Astra H 5D | BMW e60 535d M5-look | Audi A3 2.0TDI Ambition | BMW e46 330D | Opel Omega 3.0 V6 Executive | Opel Astra G Coupe Bertone | Opel Astra G 3D |

Comment

Working...
        X