Announcement

Collapse
No announcement yet.

asiaa erillissarjasta

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jaksu
    Bimmer Fanatic
    • Mar 2004
    • 753
    • Kempele

Asiahan ei minulle kuulu, mutta miksi ihmeessä sun pitää saada ne koaksiaalit vielä sinne eteen sen SPL Dynamicsin erillissarjan lisäksi? Autohifissä kun tuppaa olemaan silleen, että enempi ei ole automaattisesti parempi...

Vahvistimesta kannttaa laittaa ylipäästö päälle sekä etu- ja takasarjalle, koska turhaa puskea niille niitä matalimpia taajuksia, koska ei ne niitä kuitenkaan toista.
    xdrive

Comment

• djtimse
      Bimmer Fanatic
      • Feb 2007
      • 712
      • jämsä

tiedän kyllä että se ei tarkoita sitä että olisi parempi vaikka tunkisi 10 erkkasettiä eteen mutta jokainen tekee valintansa itse..ja jos ihan tarkkoja ollaan niin kaikissa hifi autoissa mitä itse olen nähnyt niin on vähintään sen 3 settiä edessä että onhan sillä kuitenkin jotain vaikutusta asiaan
      e46 328 sedan -98 <--SHOWROOM

Ex: e39 523ia -96, e36 325ic -94, e36 320i -92, e36 320ic -91, e30 316 1.8i -88 +muita joita ei kehtaa edes mainita

-JKL-Connection-
      ------------------------------------------------

BMW = LIUKASTA AINA KUN HALUAT

Comment

• pyroz
        BTCF Member
        • Nov 2002
        • 6730
        • PK-seutu

Originally posted by djtimse View Post
        tiedän kyllä että se ei tarkoita sitä että olisi parempi vaikka tunkisi 10 erkkasettiä eteen mutta jokainen tekee valintansa itse..ja jos ihan tarkkoja ollaan niin kaikissa hifi autoissa mitä itse olen nähnyt niin on vähintään sen 3 settiä edessä että onhan sillä kuitenkin jotain vaikutusta asiaan
        Autot joita sinä olet nähnyt eivät ole olleet hifiautoja, vaan tuning-autoja joihin valitettavasti kuuluu vahvasti mukaan yli-isot stereot. Siitä on hifi (useimmiten) kaukana. Ja että pysyis jalat maanpinnalla muutenkin, niin MT-504:ssa ei todellakaan ole potkua. Kyllä se on markkinoiden heikoimmasta päästä. Jaksu puhuu täyttä asiaa. Jätät ne koaksaalit vaan pois. Tuo MT-504 ei taida jaksaa 2 ohmin kuormaa muutenkaan, saati että soittaisi hyvin.
        S65, S85, H1, N63TU, HA0, IB1

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎