Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kliinin näköiset radiot?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tikkunen85
    replied
    Originally posted by Xhawk View Post
    JVC KD-SH99R: itellä tällainen, tuli auton mukana. Ei ehkä kaikista kliinein, mutta sopii E36:n sisustaan hyvin minun mielestä.
    itelläki tuli kans kolomekutosen mukana tollanen ja eihän se mikään hirveen nätti ole mut soittimena ihan hyvä niin enpäs tuota ole lähtenyt vaihtamaan.

Leave a comment:

• alspe
    replied
    Eikö melko kliini setti olis laittaa peitelevy radion kohdalle ja kytkeä 160 Gb iPod Classic suoraan vahvistimiin kiinni (iPod vaikka hanskalokeroon piiloon) Ei ainakaan valot vilku. Kuka sitä radioo tarvii.

Leave a comment:

• Kuqi
    replied
    Originally posted by jsa014 View Post
    Siis sanokaa civikiks
    ok, civic mun mielestä.

Ei oo tuommoset tingentangelit mun makuun

Tuo audiovox näyttää todella hyvältä! eikä muistaakseni ole pahan hintainenkaan soppelilla tarjouksella..

Leave a comment:

• jsa014
    replied
    Siis sanokaa civikiks, mutta E34:een tulee nyt tällänen. Ei edes CD-soitinta.

Leave a comment:

• Dani
    replied
    Originally posted by Robi View Post
    Millä peitelevyillä joutuu listoja modata? Laita tämmöinen niin menee listatkin nätisti.
    AutoStudion lärpäkkeen mukana tuli ohjeet jossa kehotetaan poistaa muutama pieni pala listan takaa pois, muuten ei sovi.
    Mistä toi on?

Leave a comment:

• pyroz
    replied
    Jos on valmis näkemään vähän vaivaa niin soittimia voi myös muokata paremmin autoon sopiviksi. Esim:

Kyseessä siis Pioneerin DEX-P9R josta etupaneeli anodisoitu mustaksi ja valot muutettu valkoisista punaisiksi.
    Last edited by pyroz; 13-02-2008, 19:49.

Leave a comment:

• Robi
    replied
    Originally posted by Dani View Post
    Mistä löytyy fiksu peitelevy soittimen ympärille E46:een, joku semmonen peitelevy että ei tarvitse näitä koristelistoja alkaan modaamaan.

..semmonen löytyy jo mutta en jaksa viilata noita listoja
    Millä peitelevyillä joutuu listoja modata? Laita tämmöinen niin menee listatkin nätisti.

Leave a comment:

• Dani
    replied
    Mistä löytyy fiksu peitelevy soittimen ympärille E46:een, joku semmonen peitelevy että ei tarvitse näitä koristelistoja alkaan modaamaan.

..semmonen löytyy jo mutta en jaksa viilata noita listoja

Leave a comment:

• Bemu500
    replied
    Originally posted by Bemu500 View Post
    no prkl

googlasin töissä puolituntia enkä löytäny mitään Ei näköjään kannata lähtä merta edemmäs kalaan
    Eipäs toiminu tolla. Tossa on alku BPX ja sitä ei saa muutettua ja mulla on tos mankassa PH alku. mulla siis ihan kasetti mankka.

Leave a comment:

• BME316
    replied
    Originally posted by Dae_ View Post
    http://images.kenwood.eu/files/produ...W9537U-1_E.jpg
    tuossa.. saat iha ite laitettua minkä taustan haluat ( valokuvan) ja ei muutes sit oo paska mankka ollenkaa.. pätkii vähä hinnakkaampiakin ominaisuuksillaan ja käyttömukavuudella + laadulla
    http://www.kenwood-electronics.co.uk...rs/KDC-W9537U/
    Tuo kenwoodin soitin oli aivan mukavan näköinen (ei liikaa silmille hyppivä, muttei mikään retrohenkinenkään). Hopean väristä Alpinea en olisi itse laittanut. Jos tosiaankin haluaa alkuperäisen näköisen soittimen, niin kannattaa hankkia sellainen Kaikkea ei voi saada yhdellä kertaa.

Leave a comment:

• Dae_
    replied

tuossa.. saat iha ite laitettua minkä taustan haluat ( valokuvan) ja ei muutes sit oo paska mankka ollenkaa.. pätkii vähä hinnakkaampiakin ominaisuuksillaan ja käyttömukavuudella + laadulla

Leave a comment:

• kuningas
    replied
    toi ylläoleva pioneerin 88 on kyllä cliini mutta ei ehkä sovi peru bmw: n hyttiin...

jvc:llä ja sonyllä on niitä blackpanel-soittimia. ne sopii tummaan sisustaa..

Leave a comment:

• Osku
    replied
    No mä hankin nyt E30:iin Alpinen CDA-9885R soittimen ja ainakin omaan silmään sattuu melko hyvin tonne kabiiniiin
    Valkoinen näyttö ja kirkkaan punaiset näppäinvalot

Eikä oo mikään avaruusaluksen ohjausmoduuli

On muuten paljon tummempi "kromi" kun noissa kuvissa :think

toi audiovox ois ihan jees kanssa!
    Katotaan jos saan laitettua kuvan autoon kiiinnitetystä soittimesta viel jossain vaiheessa..
    Last edited by Osku; 10-02-2008, 09:56.

Leave a comment:

• Hammu
    replied
    Originally posted by bemu2000 View Post
    No miksi sitten edes kommentoit mitään, jos sun mielestä kliineimmätkin uudet soittimet sopii vain avaruusalukseen eikä kannata ottaa liian vakavasti

Kai täällä saa mielipiteitään kertoa.

Eikä munkaan juttuja kannata ottaa tosissaan vaikka niissä ei olekkaan 100x hymiöitä

Laitetaan nyt sitten niitäkin

Leave a comment:

• bemu2000
    replied
    Originally posted by Veltsu View Post
    Heh, kyllä tuolla Eino Grönin parhaimmat kuuntelee

Jokin tällainen yksinekertainen kävisi mulle:

Mahtaakohan toi pioneeri olla vielä myynnissä ja minkä hintainen? Siinä olis kyllä aika asiallinen.

Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎