Jos sitä Navia kaipaa vielä mukaan, niin Beckerin Indianapolis Pro on hyvä valinta hintalaadultaan, ittellä kyseinen vempele zetassa ja kaikki toimii kuin kello (navi/handsfree bt/mp3-toistot) ja ipodikin pitäisi pystyä liimaamaan kiinni.
Hieman vielä tuosta DIN sovitteesta E46:seen, löysin ETK:sta tälläisen retrofit kitin Beckerin Indianapolis soittimelle -> http://www.realoem.com/bmw/showparts...42&hg=65&fg=95
Tuossa näyttäis olevan soitin keskellä niinkuin sen haluaisin olevan.
Asiaa hieman sivuten mutta, onko E46:seen olemassa kunnollista DIN-sovitetta DIN kokoiselle soittimelle. Kaikki mitä olen nähnyt ovat sellaisia joissa soitin on vasemmassa laidassa, ja mielestäni sen tulisi olla keskellä.
Siinä alkuperäisessä BMW:ltä saatavassa adapterissa se radio on juurikin siinä vasemmassa reunassa. Ei se kyllä mun mielestä tule yhtään sen järkevämmän näköiseksi vaikka soitin olisi keskellä
Veljelle laitettiin E46:een tuollainen soitin eli VDO CD711. Nätti ulkonäkö ja valaistus samanlainen, kuin BMW:ssä yleensä.
Asiaa hieman sivuten mutta, onko E46:seen olemassa kunnollista DIN-sovitetta DIN kokoiselle soittimelle. Kaikki mitä olen nähnyt ovat sellaisia joissa soitin on vasemmassa laidassa, ja mielestäni sen tulisi olla keskellä.
Jos sitä Navia kaipaa vielä mukaan, niin Beckerin Indianapolis Pro on hyvä valinta hintalaadultaan, ittellä kyseinen vempele zetassa ja kaikki toimii kuin kello (navi/handsfree bt/mp3-toistot) ja ipodikin pitäisi pystyä liimaamaan kiinni.
tarjousta? tuo 1035 puntaa on sen hetiostohinta.... että aika kallista on. aika must kyllä johonkin arvokkaaseen vanhaan klassikkoon, jos haluaa modernia tekniikkaa...
No on kyllä liian kallis käyttöautoon. Triangle motorsin tyylisiin autoihin olisi kyllä pakko ostos.
Niin no, en mä ihan vielä laittanu tarjousta vetämään...
tarjousta? tuo 1035 puntaa on sen hetiostohinta.... että aika kallista on. aika must kyllä johonkin arvokkaaseen vanhaan klassikkoon, jos haluaa modernia tekniikkaa...
OT: Erikoista miten Becker Mexico ei kovin monelle sano oikeastaan yhtään mitään, vaikka laitteet ovat olleet osa monenkin merkin "rahalla saa" -lisävarustelistaa varmaan vuodesta 1746.
Näin on. Siinä edeltäjää muutaman vuosikymmenen takaa:
Huomatkaa myös tyyliin sopivan autopuhelinasennus.
Leave a comment: