Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kliinin näköiset radiot?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Jazzoman
    replied
    Originally posted by sipi View Post
    Jos sitä Navia kaipaa vielä mukaan, niin Beckerin Indianapolis Pro on hyvä valinta hintalaadultaan, ittellä kyseinen vempele zetassa ja kaikki toimii kuin kello (navi/handsfree bt/mp3-toistot) ja ipodikin pitäisi pystyä liimaamaan kiinni.

Mistä noita saa ja mitä ne maksaa?

Leave a comment:

• antti79
    replied
    Hieman vielä tuosta DIN sovitteesta E46:seen, löysin ETK:sta tälläisen retrofit kitin Beckerin Indianapolis soittimelle ->

Tuossa näyttäis olevan soitin keskellä niinkuin sen haluaisin olevan.

Leave a comment:

• Esko
    replied
    Originally posted by antti79 View Post
    Asiaa hieman sivuten mutta, onko E46:seen olemassa kunnollista DIN-sovitetta DIN kokoiselle soittimelle. Kaikki mitä olen nähnyt ovat sellaisia joissa soitin on vasemmassa laidassa, ja mielestäni sen tulisi olla keskellä.
    Siinä alkuperäisessä BMW:ltä saatavassa adapterissa se radio on juurikin siinä vasemmassa reunassa. Ei se kyllä mun mielestä tule yhtään sen järkevämmän näköiseksi vaikka soitin olisi keskellä

Veljelle laitettiin E46:een tuollainen soitin eli VDO CD711. Nätti ulkonäkö ja valaistus samanlainen, kuin BMW:ssä yleensä.

Last edited by Esko; 09-03-2008, 16:13.

Leave a comment:

• Petri
    replied
    Originally posted by antti79 View Post
    Asiaa hieman sivuten mutta, onko E46:seen olemassa kunnollista DIN-sovitetta DIN kokoiselle soittimelle. Kaikki mitä olen nähnyt ovat sellaisia joissa soitin on vasemmassa laidassa, ja mielestäni sen tulisi olla keskellä.
    Ei ole tullut vielä ainakaan vastaan...

Leave a comment:

• antti79
    replied

Leave a comment:

• PP440
    replied

WHAT!!!

Leave a comment:

• -Peltsi-
    replied
    Alpine<3 Tästä hyvä ja halpa soitin! http://www.hifikonex.fi/shop/products.php?p=4b88d8

Leave a comment:

• sipi
    replied
    Jos sitä Navia kaipaa vielä mukaan, niin Beckerin Indianapolis Pro on hyvä valinta hintalaadultaan, ittellä kyseinen vempele zetassa ja kaikki toimii kuin kello (navi/handsfree bt/mp3-toistot) ja ipodikin pitäisi pystyä liimaamaan kiinni.

Leave a comment:

• Tomppa80
    replied
    Originally posted by bemu2000 View Post
    tarjousta? tuo 1035 puntaa on sen hetiostohinta.... että aika kallista on. aika must kyllä johonkin arvokkaaseen vanhaan klassikkoon, jos haluaa modernia tekniikkaa...
    No on kyllä liian kallis käyttöautoon. Triangle motorsin tyylisiin autoihin olisi kyllä pakko ostos.

Leave a comment:

• Ekape
    replied
    Aivan, hetiosto... No kallishan se on, mutta toisaalta ei tolla rahalla uuteen Bemariin saa kovinkaan kummosta mankkaa, saati sitten navia.

Parempi linkki
    HARMAN International is a global leader in connected car technology, lifestyle audio innovations, design and analytics, cloud services and IoT solutions.
    Last edited by Ekape; 09-03-2008, 13:55.

Leave a comment:

• bemu2000
    replied
    Originally posted by Ekape View Post
    Niin no, en mä ihan vielä laittanu tarjousta vetämään...
    tarjousta? tuo 1035 puntaa on sen hetiostohinta.... että aika kallista on. aika must kyllä johonkin arvokkaaseen vanhaan klassikkoon, jos haluaa modernia tekniikkaa...

Leave a comment:

• Ekape
    replied
    Originally posted by bemu2000 View Post
    melko halpa :think
    Niin no, en mä ihan vielä laittanu tarjousta vetämään...

Leave a comment:

• bemu2000
    replied
    Originally posted by Ekape View Post
    No niin. Eipä enää ole epäselvää mikä tulee radioksi omaan projektiin.
    http://global.ebay.com/gbh/viItem?ItemId=200205545296
    melko halpa :think

Leave a comment:

• Ekape
    replied
    No niin. Eipä enää ole epäselvää mikä tulee radioksi omaan projektiin.

Leave a comment:

• SledgeHammer82
    replied
    Originally posted by r.w. View Post
    OT: Erikoista miten Becker Mexico ei kovin monelle sano oikeastaan yhtään mitään, vaikka laitteet ovat olleet osa monenkin merkin "rahalla saa" -lisävarustelistaa varmaan vuodesta 1746.
    Näin on. Siinä edeltäjää muutaman vuosikymmenen takaa:

Huomatkaa myös tyyliin sopivan autopuhelinasennus.

EDIT:

Ja kaukosäätö myös takapenkiltä:

Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎