Alpine CDA 9853R sopii erinomaisesti e34/e36. Mittava skaala värejä, niin saa sämplättyä passeliks auton koelaudan kanssa
Hyvä vaihtoehto. Erittäin tyytyväinen olen ollut ostokseeni, säätöjä löytyy eikä hintakaan käytettynä ollut paha. Eikä tuo GlideTouch niin huono ole mitä sanotaan...
Nyt löytyi hyvä keino tehdä 88:sta bemariin sopiva. Tuosta linkistä. Ei tarvi kuin punaista kalvoa tuon suuren näytön taakse ja neljälle ledille punaiset hatut. Voila.
Mistähän löytyisi itselle 88rs, josta on takuu loppunut...Voisi käyttää anodisoitavana etupaneelin ja laitella tuota kalvoa. :think Taitaa takuu katketa jos maalaa/käsittelee etupaneelin?
PIONEER : DEH-4000UB
itse voisin tuon soittimen nähdä joku päivä tässä kesän aikana komistamassa autoani. ei ylimääräisiä valoja soittimen värit sopisi suht hyvin bemmun omaan
Moro, oisko tänne mahdollisuus saada E39 kojelaudasta kuvia?
Pitäis itellekkin vaihtaa mankka ja vähän jännittää se asennus kehikko miltä se tulee näyttämään...
Alpine CDA 9853R sopii erinomaisesti e34/e36. Mittava skaala värejä, niin saa sämplättyä passeliks auton koelaudan kanssa
IMHO kliinissä radiossa on yhteiset piirteet auton kojelaudan kanssa kuten taustalevyn väri, nappuloiden muoto/tekstit sekä tietenkin valaistus. Vaikka tuon Alpinan värit saisi kohdalleen on se todella kaukana kliinistä radiosta E34:sessa (tästä huolimatta se voi jonkun mielestä siis olla tyylikäs/hyvännäköinen, mutta ei missään nimessä kliini).
Omasta mielestä kliininnäköinen radio E34:n kojelaudassa:
Tässähän on juttu karannu hieman, alunperinhän juttu kuului "Pistäkääs pientä näkemystä, mitkä mielestänne ovat hyvännäköisiä jälkiasennusradioita?"
Tuo kliini oli vaan otsikossa. Ja jos haetaan jälkiasennusradiota, vastaus BMW professional/business ei oikein vastaa kysymyksen. Tietenkin alkuperäinen radio on ulkonäöltään "paras" kun se on suunniteltu siihen paikkaan ja ympäristöön. Kaikkia (minä mukaan lukien) ei kuitenkaan se paljoa lämmitä jos radiosta puuttuu melkein kaikki tarvittavat toiminnot, eli 3xlinjalähtö, MP3 toisto (joo joo, olen peltikorva), iPod-liitäntä, mahdollinen DSP ym.
Ainakin omalta kohdalta ensin katson mitä tarvitsen, ja sitten valitsen parhaiten sisustukseen uppoava soitin joka täyttää vatimukset. Eli omassa E34:ssä BMW business CD vaihtui JVC KD-G821:een ja nyt pöydällä odottaa Alpinen IDA-X001.
Tuo kliini oli vaan otsikossa. Ja jos haetaan jälkiasennusradiota, vastaus BMW professional/business ei oikein vastaa kysymyksen. Tietenkin alkuperäinen radio on ulkonäöltään "paras" kun se on suunniteltu siihen paikkaan ja ympäristöön. Kaikkia (minä mukaan lukien) ei kuitenkaan se paljoa lämmitä jos radiosta puuttuu melkein kaikki tarvittavat toiminnot, eli 3xlinjalähtö, MP3 toisto (joo joo, olen peltikorva), iPod-liitäntä, mahdollinen DSP ym.
Entäs kun vakioon Business soittimeen on kuitenkin saatavilla nuo lähdöt yms. toiminnot pikku lisähankinnoilla?
Tässähän on juttu karannu hieman, alunperinhän juttu kuului "Pistäkääs pientä näkemystä, mitkä mielestänne ovat hyvännäköisiä jälkiasennusradioita?"
Ainakin omalta kohdalta ensin katson mitä tarvitsen, ja sitten valitsen parhaiten sisustukseen uppoava soitin joka täyttää vatimukset. Eli omassa E34:ssä BMW business CD vaihtui JVC KD-G821:een ja nyt pöydällä odottaa Alpinen IDA-X001.
Ei papuja hengityselimiin
Jep, palatakseni vielä tuohon Beckerin Grand Prix malliin niin siinä on ominaisuuksia varmasti enemmän kuin sun JVC:ssä, mm. bluetooth handfree, toistaa MP3, WMA yms., i-pod liitäntä mahdollisuus, linjalähdöt, ym. ym.
Ja sopii huomattavasti paremmin BMW:n kojelautaan kuin tuo postaamasi mielestäni "yönruma" Alpine. Ohessa hieman huono kuva ex. E36:stani, mutta eikö näytä melkein alkuperäiseltä? (ellei jopa paremmalta)
Ps. jos jotain kiinnostaa niin tuo kyseinen soitin voisi olla myynnissä...
sigpic
Originally Posted by jari kihlman "BMW:n E39 on laadukkaimpia BMW:n malleja, joita tehtaalta on koskaan ulos rullannut", se pitää kyllä paikkaansa.
Kyseisestä Beckerin soittimesta on olemassa myös hieman halvempi malli Becker Mexico 7992
Tästä puuttuu mm. bluetooth handsfree joka tuossa Grand Prix mallissa on, mutta muuten ominaisuudet ovat samat.
OT: Erikoista miten Becker Mexico ei kovin monelle sano oikeastaan yhtään mitään, vaikka laitteet ovat olleet osa monenkin merkin "rahalla saa" -lisävarustelistaa varmaan vuodesta 1746.
Comment