Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kliinin näköiset radiot?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• r.w.
    replied
    Originally posted by antti79 View Post
    Kyseisestä Beckerin soittimesta on olemassa myös hieman halvempi malli Becker Mexico 7992
    Tästä puuttuu mm. bluetooth handsfree joka tuossa Grand Prix mallissa on, mutta muuten ominaisuudet ovat samat.
    OT: Erikoista miten Becker Mexico ei kovin monelle sano oikeastaan yhtään mitään, vaikka laitteet ovat olleet osa monenkin merkin "rahalla saa" -lisävarustelistaa varmaan vuodesta 1746.

Leave a comment:

• BME316
    replied
    Originally posted by Bemu500 View Post
    No miks ihmeessä? halvemmalla saa huomattavasti parempaa laatua

Mut yks kyllä on et jumalauta on yllättävän hyvä ääni tossa harman/kardonin paketissa
    Ruma ku kivi, siinä mun mielipide Ei soittimen tarvitse olla kuin auton integroidut soittimet, mutta tuo nyt ei ole edes sinne päinkään.

Leave a comment:

• Bemu500
    replied
    Originally posted by EGoman View Post
    et sitte pistäny sitä orkkis cd:tä :think
    No miks ihmeessä? halvemmalla saa huomattavasti parempaa laatua

Mut yks kyllä on et jumalauta on yllättävän hyvä ääni tossa harman/kardonin paketissa

Leave a comment:

• EGoman
    replied

Ei niin kliini mitä odotin mut ihan jees

EDIT. kuvat on otettu kännykällä eli laatu on mitä on
    et sitte pistäny sitä orkkis cd:tä :think

Leave a comment:

• Bemu500
    replied
    http://www.motonet.fi/?id=23&Tuote=47-8801

tuo ei oo mun silmään pahan näköinen soitin. Muotoilu ja napit sopis mun mielestä aika hyvin esim e36:en sisustaan

Ei niin kliini mitä odotin mut ihan jees

EDIT. kuvat on otettu kännykällä eli laatu on mitä on

Leave a comment:

• antti79
    replied
    Originally posted by jsa014 View Post
    Tässähän on juttu karannu hieman, alunperinhän juttu kuului "Pistäkääs pientä näkemystä, mitkä mielestänne ovat hyvännäköisiä jälkiasennusradioita?"

Tuo kliini oli vaan otsikossa. Ja jos haetaan jälkiasennusradiota, vastaus BMW professional/business ei oikein vastaa kysymyksen. Tietenkin alkuperäinen radio on ulkonäöltään "paras" kun se on suunniteltu siihen paikkaan ja ympäristöön. Kaikkia (minä mukaan lukien) ei kuitenkaan se paljoa lämmitä jos radiosta puuttuu melkein kaikki tarvittavat toiminnot, eli 3xlinjalähtö, MP3 toisto (joo joo, olen peltikorva), iPod-liitäntä, mahdollinen DSP ym.

Ainakin omalta kohdalta ensin katson mitä tarvitsen, ja sitten valitsen parhaiten sisustukseen uppoava soitin joka täyttää vatimukset. Eli omassa E34:ssä BMW business CD vaihtui JVC KD-G821:een ja nyt pöydällä odottaa Alpinen IDA-X001.

Ei papuja hengityselimiin
    Jep, palatakseni vielä tuohon Beckerin Grand Prix malliin niin siinä on ominaisuuksia varmasti enemmän kuin sun JVC:ssä, mm. bluetooth handfree, toistaa MP3, WMA yms., i-pod liitäntä mahdollisuus, linjalähdöt, ym. ym.
    Ja sopii huomattavasti paremmin BMW:n kojelautaan kuin tuo postaamasi mielestäni "yönruma" Alpine. Ohessa hieman huono kuva ex. E36:stani, mutta eikö näytä melkein alkuperäiseltä? (ellei jopa paremmalta)

Ps. jos jotain kiinnostaa niin tuo kyseinen soitin voisi olla myynnissä...
    Last edited by antti79; 19-01-2009, 20:00.

Leave a comment:

• Camo
    replied
    Originally posted by jsa014 View Post
    Tuo kliini oli vaan otsikossa. Ja jos haetaan jälkiasennusradiota, vastaus BMW professional/business ei oikein vastaa kysymyksen. Tietenkin alkuperäinen radio on ulkonäöltään "paras" kun se on suunniteltu siihen paikkaan ja ympäristöön. Kaikkia (minä mukaan lukien) ei kuitenkaan se paljoa lämmitä jos radiosta puuttuu melkein kaikki tarvittavat toiminnot, eli 3xlinjalähtö, MP3 toisto (joo joo, olen peltikorva), iPod-liitäntä, mahdollinen DSP ym.
    Entäs kun vakioon Business soittimeen on kuitenkin saatavilla nuo lähdöt yms. toiminnot pikku lisähankinnoilla?

Leave a comment:

• tmth
    replied
    Ostin avoon Blaupunkt Sevillan, saa luultavasti värit kohdalleen, kun vaihtoehtoja pitäisi olla 4096. Kohtuullisen rauhallisen näköinen soitin.

Tiedä sitten, tuolla se on hyllyssä ollut jo useamman kuukauden. Jos sen joskus saisi autoon asti.

Leave a comment:

• jsa014
    replied
    Tässähän on juttu karannu hieman, alunperinhän juttu kuului "Pistäkääs pientä näkemystä, mitkä mielestänne ovat hyvännäköisiä jälkiasennusradioita?"

Ainakin omalta kohdalta ensin katson mitä tarvitsen, ja sitten valitsen parhaiten sisustukseen uppoava soitin joka täyttää vatimukset. Eli omassa E34:ssä BMW business CD vaihtui JVC KD-G821:een ja nyt pöydällä odottaa Alpinen IDA-X001.

Ei papuja hengityselimiin
    Last edited by jsa014; 21-04-2009, 09:05.

Leave a comment:

• SledgeHammer82
    replied
    Originally posted by bimmerE34 View Post
    Alpine CDA 9853R sopii erinomaisesti e34/e36. Mittava skaala värejä, niin saa sämplättyä passeliks auton koelaudan kanssa
    IMHO kliinissä radiossa on yhteiset piirteet auton kojelaudan kanssa kuten taustalevyn väri, nappuloiden muoto/tekstit sekä tietenkin valaistus. Vaikka tuon Alpinan värit saisi kohdalleen on se todella kaukana kliinistä radiosta E34:sessa (tästä huolimatta se voi jonkun mielestä siis olla tyylikäs/hyvännäköinen, mutta ei missään nimessä kliini).

Omasta mielestä kliininnäköinen radio E34:n kojelaudassa:
    Attached Files

Leave a comment:

• Ralli80
    replied
    Moro, oisko tänne mahdollisuus saada E39 kojelaudasta kuvia?
    Pitäis itellekkin vaihtaa mankka ja vähän jännittää se asennus kehikko miltä se tulee näyttämään...

Leave a comment:

• Spiddu
    replied
    PIONEER : DEH-4000UB
    itse voisin tuon soittimen nähdä joku päivä tässä kesän aikana komistamassa autoani. ei ylimääräisiä valoja soittimen värit sopisi suht hyvin bemmun omaan

Leave a comment:

• jazma
    replied
    Nyt löytyi hyvä keino tehdä 88:sta bemariin sopiva. Tuosta linkistä. Ei tarvi kuin punaista kalvoa tuon suuren näytön taakse ja neljälle ledille punaiset hatut. Voila.

Mistähän löytyisi itselle 88rs, josta on takuu loppunut...Voisi käyttää anodisoitavana etupaneelin ja laitella tuota kalvoa. :think Taitaa takuu katketa jos maalaa/käsittelee etupaneelin?
    Last edited by jazma; 27-02-2008, 13:02.

Leave a comment:

• trisuh
    replied
    Originally posted by bimmerE34 View Post
    Alpine CDA 9853R sopii erinomaisesti e34/e36. Mittava skaala värejä, niin saa sämplättyä passeliks auton koelaudan kanssa
    Hyvä vaihtoehto. Erittäin tyytyväinen olen ollut ostokseeni, säätöjä löytyy eikä hintakaan käytettynä ollut paha. Eikä tuo GlideTouch niin huono ole mitä sanotaan...

Leave a comment:

• bimmerE34
    replied

Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎