Vähän offtopiccia, mutta omasta e30 löytyy mielestäni juuri oikea soitin joka 80-luvun autoon kuuluu
Melkein vastaava kuin kuvassa, eli c-kasetti soitin ja cd:tä ei ole tulossa
Heh, kyllä tuolla Eino Grönin parhaimmat kuuntelee
Vähän offtopiccia, mutta omasta e30 löytyy mielestäni juuri oikea soitin joka 80-luvun autoon kuuluu
mulla tais olla toi sama vai olikohan se tämä:
olisko jollain tarvetta?
liitin+10cm johdot ja ohje kirja löytyy.
kuin uusi otettu pois 130tkm ajettuna
Tollanen Audiovoxi olis ku tehty vanhempien bemarien sisustalle. Toistaa muistikortteja, usb-muisteja ja ipodit, mutta cd-toiston joutuu erillisellä boxilla toteuttamaan. Ei kylläkään pahan hintainen kun alle 150€ maksaa.
Nykyään kiven alla noi mustat soittimet ja varsinki laadukkaammat sellaiset.
kerro nyt mulle mikä tässä on futuristisen näköstä?? lähinnä vanhanaikaisen näköinen toi on nykytyyliin verrattuna... mustat kuoret ja litteät asennus kehyksetkin varmaan istuu nätisti mustaan kojelautaan, eikä soitin tule 3cm kojelaudasta ulospäin. no joo, eihän se ole kyllä se helvetin ruma alkuperäinen kasettisoitin... :think
On se nyt saatana, kai mää saan olla ite sitä mieltä jos siltä tuntuu.
Lähinnäkin tuota deh-50ub:ta meinasin, mutta ei toi toinenkaan osu silmään.
Mutta mulla ei ole edes autossa mankkaa, mikä mä olen arvostelemaan näitä.
Voisin ostaa sinne räikeimmän mahdollisen tokyo-by-night mankan ( ja sit heräsin ja lähdin hallille )
Yksinkertaisia joo, mutta mun mielestä liian futuristisia tjsp.
Varsinkin jos pitäis E30 asentaa tommonen.
kerro nyt mulle mikä tässä on futuristisen näköstä?? lähinnä vanhanaikaisen näköinen toi on nykytyyliin verrattuna... mustat kuoret ja litteät asennus kehyksetkin varmaan istuu nätisti mustaan kojelautaan, eikä soitin tule 3cm kojelaudasta ulospäin. no joo, eihän se ole kyllä se helvetin ruma alkuperäinen kasettisoitin... :think
edit: ja tääkin soitin sulautuu takuulla paremmin E30 kojelautaan mitä tuo väkisin väännetty retro lookin 77mp
noihan nyt on niin yksinkertaisia kun vaan voi olla. vilkkuvat disco helvetit on vielä asia erikseen... esim. toi pioneerin p6000ub oransseilla valoilla sulautuis jo oikeen hienosti vanhempaankin.
Yksinkertaisia joo, mutta mun mielestä liian futuristisia tjsp.
Varsinkin jos pitäis E30 asentaa tommonen.
...ja riippuuhan se nyt täysin puhtaasti siitä e30:istäkin mikä sinne sopii... Eli turha laittaa soittimia kategorioihin "discohelvetit" tai "pappasoittimet" vain sen oman nenän tai sisustan mukaan.
Noi uudet pioneerit on jees, mutta enemmän näkisin ne jossain avaruuslaivassa tai prototyyppisivikissä, kuin E30.
noihan nyt on niin yksinkertaisia kun vaan voi olla. vilkkuvat disco helvetit on vielä asia erikseen... esim. toi pioneerin p6000ub oransseilla valoilla sulautuis jo oikeen hienosti vanhempaankin.
Leave a comment: