...............................................
Announcement
Collapse
No announcement yet.
......................
Collapse
X
-
Originally posted by viktor View PostAloinpa ihmettelemään kun tuo ei suostu toistamaan laisin mp3 cditä.
Kuuluisiko sen toistaa? Autossa on pro-navi jos vaikuttaa, ja hifipaketti. Valmistus 2004 puolivälin tienoilla.
Onko tuohon sitten mahdollista koodata mp3 toistoa diilerillä?
Koodauksesta en osaa sanoa, mun mielestä olen lukenut jostain et uudemmissa autoissa pelaa myös mp3:setE93 M3 + G21 320e Xdrive M-Sport
ex:
F10 518d LCI
E39 520i
E53 4.4i M-Sport
E61 525i
E36 328 cabrio
E36 328 M-tech sedan
-
-
Originally posted by Hepokatti View PostItselleni yritettiin koodata tuota MP3 toista, mutta auto oli liian vanha.... Valmistettu tammikuu 2004.
Ratkaisin ongelman asentamalla ipod adapterin ja ostamalla 80 gigasen ipodin. Ei lopu tila kesken...
Comment
-
-
Originally posted by viktor View Posteikös se ipod adapteri ole hinnaltaan jonkun 200€ plus työt. itse sijoittaisin kyllä sitten jo acm-moduuliin. siihen kun taitaa kytkeytyä tuo ipodikin vaikken varmaksi tiedä. ainakin läppärit jne saa kiinnes ja videota näytölle. usb-lisällä vielä vaikka 500Gt kiintolevy täynnä musiikkia =)
Tolla systeemillä saa ohjattua ipodia idrivella.Last edited by Jaksi; 06-07-2008, 19:09.E93 M3 + G21 320e Xdrive M-Sport
ex:
F10 518d LCI
E39 520i
E53 4.4i M-Sport
E61 525i
E36 328 cabrio
E36 328 M-tech sedan
Comment
-
-
Originally posted by VESiX View PostToistaa myös DVD mp3. Onnistuu myös Business navi autoihin 10/2005 alkaen.
Se ipod kaapelin asennus varmasti on helppo mutta ainakin merkkiliike väittää et koodauksen tarvii. En tiedä kun en asennuttanut sitä.E93 M3 + G21 320e Xdrive M-Sport
ex:
F10 518d LCI
E39 520i
E53 4.4i M-Sport
E61 525i
E36 328 cabrio
E36 328 M-tech sedan
Comment
-
-
Originally posted by Jaksi View PostSiis sillä navi DVD soittimellako niiden mp3 levyjen soitto hoituu eikä sillä normi soittimella vai miten toi navi tähän vaikuttaa? Enpä ole ees sillä koittanut toimiiko mp3. Boksi ja se normi soitin ei soita mulla ainakaan.
Se ipod kaapelin asennus varmasti on helppo mutta ainakin merkkiliike väittää et koodauksen tarvii. En tiedä kun en asennuttanut sitä.
Alkupään autoissa vaatii juurikin tuon pro navilaskurin että osaa purkaa mp3 tiedostot, uudemmissa sitten se hoituu jo ilman sitä.E93 ///M3
E60 530dA aka M5
F11 525dA Xdrive
Tesla model 3 LR MY22
Comment
-
-
Originally posted by vekkuli View PostSiis jos pro navi ja mp3 koodattu, toistaa mp3 DVD-levyjä siinä navin reijässä ja mp3 CD-levyjä siinä ylemmässä. Boksi ei soita mp3 ollenkaan.
Alkupään autoissa vaatii juurikin tuon pro navilaskurin että osaa purkaa mp3 tiedostot, uudemmissa sitten se hoituu jo ilman sitä.
Comment
-
-
Hieman "off topic".....Joo eli oon nyt seuraillu e60 (hifi) keskustelua jonkin aikaa..enkä oikein ole löytäny vastauksia ongelmaani...Elikkä autossa on kiinni se aivan PERUS äänentoistosetti...ja se ei kyllä meikäläiselle riitä.
Mikä avuksi? Onko cd-soitin ns. DIN-paikkanen, eli menisikö siihen jonkilainen esmes Pioneerin näytöllinen/gps soitin tilalle?:think "Hyväksyykö" "järjestelmä" sen.... Vai pystyykö tuon alkuperäisen soittimen vaihtamaan vastaavanlaiseen mutta DVD-sellaiseen? Vahvistimien lisääminen, onnistuuko?
ttu oon nii pihal näist nykyajan hienouksista..sori..
Comment
-
Comment