Announcement

Collapse
No announcement yet.

Herätesignaalin ryöstö antennista/takalampusta e46 sedan..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • s1n0z_e46
    Bimmer Rookie
    • Aug 2008
    • 80
    • Porvoo

Mä otin kyllä tosta e46 antennivahvistimelta herätteen noihin mun vahvareihin ja hyvin on toiminu
    Don't Just Hear The Beat, Feel It!
    sigpic

Comment

• Jambro79
      Newbiemmer
      • Sep 2008
      • 14

Ryöstin nyt herätteen C-pilarin antennivahvistimesta, mutta ääni kuuluu vahvistimesta joskus hyvin ja joskus todella vaimeasti. Radiokanavat kuuluvat suht normaalisti, mutta jotkun kanavat kuuluvat vähän huonommin, kuin ennen. En tiedä johtuuko nämä viat herätteen ottopaikasta vai jostain muusta.

Nyt asennan aktiivisen linjamuuntimen, mistä saa myös herätteen vahvistimelle, niin näkee toimiiko paremmin.:think

Comment

• Hemi78
        Bimmer Rookie
        • Jan 2009
        • 29

Originally posted by Jambro79 View Post
        Ryöstin nyt herätteen C-pilarin antennivahvistimesta, mutta ääni kuuluu vahvistimesta joskus hyvin ja joskus todella vaimeasti. Radiokanavat kuuluvat suht normaalisti, mutta jotkun kanavat kuuluvat vähän huonommin, kuin ennen. En tiedä johtuuko nämä viat herätteen ottopaikasta vai jostain muusta.

Nyt asennan aktiivisen linjamuuntimen, mistä saa myös herätteen vahvistimelle, niin näkee toimiiko paremmin.:think
        En haluaisi masentaa, mutta varmasti selvästi paremman ratkaisun saavuttaisi soittimen vaihtamalla. Alkaa kuulostamaan aika viritelmältä.

Comment

• Jambro79
          Newbiemmer
          • Sep 2008
          • 14

Originally posted by Hemi78 View Post
          En haluaisi masentaa, mutta varmasti selvästi paremman ratkaisun saavuttaisi soittimen vaihtamalla. Alkaa kuulostamaan aika viritelmältä.
          Niin varmaan saisi, mutta haluan säilyttää orkkis soittimen, kun ne jälkeenpäin viritetyt soittimet on aina mielestäni vähän hölmön näköisiä tai onhan ne siistejä, mutta orkkissoitin istuu paljon paremmin paikoilleen.

Comment

• NokiLeka
            Bimmer Enthusiast
            • May 2006
            • 2341
            • Eurajoki

Originally posted by Hemi78 View Post
            Mitä turhaan. Itse otin herätteen antennivahvistimelta ja signaalin High levelinä sisään takakaiuttimilta. Hyvin on toiminut ja saa äänen tasoja säädettyä radiosta ihan niinkuin ennenkin. Eikä tarvitse purkaa koko autoa, pelkässä takakopassa touhuaminen riittää.

Itse asiassa uuden soittimen asentaminen tulisi olemaan huomattavasti isompi urakka, kun kyseessä on H&K:n setti omilla vahvistimillaan. Eli kaikki uusiksi.
            "I do everything my Rice Crispies tell me to"

Comment

Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎