Kyllä vaan!
Itselläni on koko kontin levyinen kotelo, joka sahattu muotoonsa ja kiinnitetty tietysti kiinteäksi takakonttiin. Kotelon alta sai kenkää erillinen mattolevy, joka siis nousee hieman sieltä kontin tasosta ylös ja tulee tavarakiinnityskoukkujen päälle palkkiin. Kotelo on työnnetty aivan kiinni tähän palkkiin ja vedetty kiinni molemmista kulmista takaa juuri kyseisiin tavarankuljetuskoukkujen pulttireikiin kunnollisilla lattaraudoilla. Eikä muuten liiku 8) Muu tavaratilan matto siis on paikallaan ja jää juuri subbarikotelon alle mahdollistaen edelleen varapyörän irroituksen.[/quote]
Ei sulla kuvia olis?
Pitäs vähä saaha katottua mallia.. Missäs sulla on kiinni vahvari ja konkka? Ite oli tarkotus laittaa jonnekkin esille jotta voipi elvistellä kyydissäolijoille jotta miten hienot ne on.. 8)
Itselläni on koko kontin levyinen kotelo, joka sahattu muotoonsa ja kiinnitetty tietysti kiinteäksi takakonttiin. Kotelon alta sai kenkää erillinen mattolevy, joka siis nousee hieman sieltä kontin tasosta ylös ja tulee tavarakiinnityskoukkujen päälle palkkiin. Kotelo on työnnetty aivan kiinni tähän palkkiin ja vedetty kiinni molemmista kulmista takaa juuri kyseisiin tavarankuljetuskoukkujen pulttireikiin kunnollisilla lattaraudoilla. Eikä muuten liiku 8) Muu tavaratilan matto siis on paikallaan ja jää juuri subbarikotelon alle mahdollistaen edelleen varapyörän irroituksen.[/quote]
Ei sulla kuvia olis?

Comment