Millaisia kokemuksia teillä on E30 -86 hattuhyllystä. Tarkoituksena olis laittaa 6x9" taakse. Kun irroitin sen niin se näytti aika pahviselta. Onko kukaan jaksanut väsätä sinne mitään kovempaa levyä? Onnisuuko sellaisen laittaminen nykyisen hattuhyllyn alle? Vaihtoehtona tuntuisi olevan rautasahan käyttö kajareiden alla.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 -86 hattuhyllyyn lujempaa levyä?
Collapse
X
-
Re: E30 -86 hattuhyllyyn lujempaa levyä?
Originally posted by AutolofistiMillaisia kokemuksia teillä on E30 -86 hattuhyllystä. Tarkoituksena olis laittaa 6x9" taakse. Kun irroitin sen niin se näytti aika pahviselta. Onko kukaan jaksanut väsätä sinne mitään kovempaa levyä? Onnisuuko sellaisen laittaminen nykyisen hattuhyllyn alle? Vaihtoehtona tuntuisi olevan rautasahan käyttö kajareiden alla.
Hattuhylly on todellakin aika vittumaisen lerppana ei vaan ole mikään helpoimman mallinen tehdä uutta levystä. Itse olen nähnyt ihan hyvän näköisen lasikuituhattuhyllyn juuri e30:ssä ja jos olisin viisas ja kätevä tekisin itsellekin sellaisen :o
Comment
-
-
Mulla oli entisessä E30:ssä hattyhylly vahvistettu paksulla vanerilla. Revin hattuhyllystä alkuperäiset verhoilut pois, sitten siihen alkuperäisen pahvin päälle vaneri liimalla ja ruuveilla kiinni, sit vaan reiät kuusyseille ja bassolle ja uudet huovat päälle. Tosin piti niille kajareille sahata vielä reiät peltiinkin mut se onnistui hyvin sellaisella paineilmatoimisella pistosahalla
Comment
-
Comment