Announcement

Collapse
No announcement yet.

E30 -86 hattuhyllyyn lujempaa levyä?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Autolofisti
    Newbiemmer
    • Sep 2004
    • 17

E30 -86 hattuhyllyyn lujempaa levyä?

Millaisia kokemuksia teillä on E30 -86 hattuhyllystä. Tarkoituksena olis laittaa 6x9" taakse. Kun irroitin sen niin se näytti aika pahviselta. Onko kukaan jaksanut väsätä sinne mitään kovempaa levyä? Onnisuuko sellaisen laittaminen nykyisen hattuhyllyn alle? Vaihtoehtona tuntuisi olevan rautasahan käyttö kajareiden alla.
  • Wilikki
    Bimmer Fanatic
    • Sep 2004
    • 108
    • Pohjois-Savo

Minä peltisaksilla jyrsin sitä peltiä sieltä alta pois ja runttasin 6*9 siihen paikoilleen vaan..
    pääasia, että viihtyy!

www.kaytanhousuja.com

Comment

• bmwcruiser
      Bimmer Fanatic
      • Jan 2004
      • 412
      • Lappeenranta

Ite tein vanerista ainoastaan 69:lle korokepalat (ei ois muute upotussyvyys riittänykkää) ja sen kautta pulttasin hattuhyllyyn kiinni.
      E30

Comment

• DropIt
        BTCF Member
        • Feb 2004
        • 1081
        • Ylivieska

Re: E30 -86 hattuhyllyyn lujempaa levyä?

Originally posted by Autolofisti
        Millaisia kokemuksia teillä on E30 -86 hattuhyllystä. Tarkoituksena olis laittaa 6x9" taakse. Kun irroitin sen niin se näytti aika pahviselta. Onko kukaan jaksanut väsätä sinne mitään kovempaa levyä? Onnisuuko sellaisen laittaminen nykyisen hattuhyllyn alle? Vaihtoehtona tuntuisi olevan rautasahan käyttö kajareiden alla.
        Itse laitoin yläpuolelle korokepalan ja alapuolelle vaneri rinkulat johon kaiuttimet sitten kiinnittyi. Alapuolen vanereihin liimasin huopaa jotta ne eivät kolisisi peltiin

Hattuhylly on todellakin aika vittumaisen lerppana ei vaan ole mikään helpoimman mallinen tehdä uutta levystä. Itse olen nähnyt ihan hyvän näköisen lasikuituhattuhyllyn juuri e30:ssä ja jos olisin viisas ja kätevä tekisin itsellekin sellaisen :o
        [Youtubessa]
        e70 X5 3.0sd
        e87 116i
        e36 328i cab :think
        -
        Ex e46 320d
        Ex e30 325i
        Ex e30 318i

Comment

• J.L
          Minimi-Jakke
          • Oct 2002
          • 846
          • .

Mulla oli entisessä E30:ssä hattyhylly vahvistettu paksulla vanerilla. Revin hattuhyllystä alkuperäiset verhoilut pois, sitten siihen alkuperäisen pahvin päälle vaneri liimalla ja ruuveilla kiinni, sit vaan reiät kuusyseille ja bassolle ja uudet huovat päälle. Tosin piti niille kajareille sahata vielä reiät peltiinkin mut se onnistui hyvin sellaisella paineilmatoimisella pistosahalla

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎