Ok. mistä tuon soittimen tarkan mallin saan selville. Mulla nimittäin soittaa mp3:sia, mutta todella huonosti ja useasti ilmaantuu herja ettei pysty lukemaan levyä.. Onko muilla muuten ollut vastaavia ongelmia?
Olisi ylimääräisenä tuollainen orkkis I-Pod keskusyksikkö E60, E61 E65 jne.
Se asennetaan hansikaslokeron alle CD vaihtajan tilalle, valokaapeleihin.
Mikäli autossa ei ole CD vaihtajaa tai valmiutta niin sitten joutuu vetämään
"soittimen" takaa kaksi valokaapelia sekä jännitesyötön.
Perään koodaus niin järjestelmä toimii IDrivessa
Jos on kiinnostusta privalla tavoittaa.
Olisi ylimääräisenä tuollainen orkkis I-Pod keskusyksikkö E60, E61 E65 jne.
Se asennetaan hansikaslokeron alle CD vaihtajan tilalle, valokaapeleihin.
Mikäli autossa ei ole CD vaihtajaa tai valmiutta niin sitten joutuu vetämään
"soittimen" takaa kaksi valokaapelia sekä jännitesyötön.
Perään koodaus niin järjestelmä toimii IDrivessa
Jos on kiinnostusta privalla tavoittaa.
No niin tässähän se golffielle on se härpäke!
Voin olla väärässä, mutta ymmärtääkseni jos autossa on valmius 6-cd:n vaihtajalle JA kyky soittaa MP3:sia, niin koodausta ei tarvita... 5seriesforumilla (entinen e60forum) lisää aiheesta: http://forums.5series.net/index.php?showtopic=59271
Juuri tuollainen haussa. Näkyykö biisien nimet ruudulla?
Nyt on selvitetty että ei ole vaihtajaa, eikä valmiutta sille, eli hankalamman kautta joudutaan menemään... =(
Eiköhän tuo Spetken laitos ole juuri sama kuin minulla, ei niitä ole erilaisia. Eli näkyy biisien nimet kyllä. Ainut hölmö juttu systeemissä on se, että ei voi selata musiikkia järkevästi tyyliin: artisti -> albumi -> biisit
Vaan voi selata ainoastaan kaikkia albumeja, tai kaikkia biisejä, tai kaikkia artisteja, tai soittolistoja, mutta ikäänkuin alavalikoihin ei pääse. Vaikea selittää, mutta jos siis selaat vaikka kaikkia artisteja, ja valitset sieltä jonkun, niin tulokseksi saat ko. artistin kaikki biisit aakkosjärjestyksessä, etkä ko. artistin albumeja.
Jos selaat kaikkia albumeja, ne ovat aakkosjärjestyksessä, ja näin esimerkiksi Metallican eri albumit ovat listassa eri paikoissa.
Olen laimentanut ongelmaa laatimalla joka albumista soittolistan ja nimennyt sen tähän tyyliin: YUP - Toppatakkeja ja Toledon terästä. Näin soittolistoja selatessa kaikki YUP:n albumit ovat listassa peräkkäin.
Kysehän on siitä, että soitin kuvittelee iPodin olevan cd-vaihtaja eikä fiksu kansiorakenteeseen perustuva muistilaite.
HUOM! Tämä siis ainakin minun ohjelmaversiollani. En tiedä onko "ongelmaa" pystytty uudemmissa ratkaisemaan.
Eiköhän tuo Spetken laitos ole juuri sama kuin minulla, ei niitä ole erilaisia. Eli näkyy biisien nimet kyllä. Ainut hölmö juttu systeemissä on se, että ei voi selata musiikkia järkevästi tyyliin: artisti -> albumi -> biisit
Vaan voi selata ainoastaan kaikkia albumeja, tai kaikkia biisejä, tai kaikkia artisteja, tai soittolistoja, mutta ikäänkuin alavalikoihin ei pääse. Vaikea selittää, mutta jos siis selaat vaikka kaikkia artisteja, ja valitset sieltä jonkun, niin tulokseksi saat ko. artistin kaikki biisit aakkosjärjestyksessä, etkä ko. artistin albumeja.
Jos selaat kaikkia albumeja, ne ovat aakkosjärjestyksessä, ja näin esimerkiksi Metallican eri albumit ovat listassa eri paikoissa.
Olen laimentanut ongelmaa laatimalla joka albumista soittolistan ja nimennyt sen tähän tyyliin: YUP - Toppatakkeja ja Toledon terästä. Näin soittolistoja selatessa kaikki YUP:n albumit ovat listassa peräkkäin.
Kysehän on siitä, että soitin kuvittelee iPodin olevan cd-vaihtaja eikä fiksu kansiorakenteeseen perustuva muistilaite.
HUOM! Tämä siis ainakin minun ohjelmaversiollani. En tiedä onko "ongelmaa" pystytty uudemmissa ratkaisemaan.
Kiitti tiedoista. kyllä tuo selvensi asiaa! Nyt pitää saada omaankin tuo ja nopeasti=)
Comment